קורס מתקדם לניהול חדשנות – מרעיון למוצר בעידן ה-AI - בואו להוביל איתו את עולם החדשנות!
בקורס זה תלמדו, במהלך חודשיים אינטנסיביים של מפגשים ועבודה בבית, איך לבנות את MVP סטארט-אפ החלומות שלכם – מיצירת הרעיון
ואימות הצורך, דרך עיצוב הפתרון ובניית ועד הכנת מצגת משקיעים, הכל בעזרת כלי הבינה המלאכותית.
No-Code עובד בכלי המתקדמים ביותר ובליווי צמוד של מורים ומנטורים.
הקורס בנוי כסדנה מתמשכת, הכוללת הן לימוד תיאורטי של החומר הרלוונטי והם תרגול מעשי שלו, במסגרת הקמת המיזם האישי.
במפגש הסיום יציגו המשתתפים את המיזם שלהם מול פאנל של משקיעי הון סיכון (VC), כך שהמיזם יהיה מוכן לגיוס Seed.
הקורס מיועד לתלמידים שכבר רכשו את ההשכלה הבסיסית שלהם בתחום, ומשתמשים באופן קבוע במודלי השפה הגדולים (chat gpt, קלוד, gemini).
הגיע הזמן להפוך את הרעיון שלכם למציאות.



הרשמה מקוונת
ניתן להירשם בקלות, במהירות וביעילות בהרשמה מקוונת מכל מחשב או מכשיר נייד, ביום או בלילה, בכל ימות השבוע, כולל סופי שבוע - ללא הגבלה.
תהליך פשוט: תהליך ההרשמה המקוונת הוא מהיר ופשוט - בוחרים שלוחה שבה תרצי/ה ללמוד, ומקבלים את כל פרטי הקורס.
הרשמה בטוחה: מערכת ההרשמה המקוונת שלנו מבטיחה אבטחה ופרטיות מרביות של כל המידע האישי והתשלומים שלכם.


חדשו לעצמכם לעתיד חדשני יותר!

יזמות בעידן הבינה המלאכותית, אסטרטגיה
נלמד כיצד לזהות הזדמנויות עסקיות ולבצע ניתוח שוק ראשוני בעזרת כלי AI. נערוך סדנת Design Thinking מעשית לגיבוש ובחינה של הרעיון הראשוני למיזם.

Product-Market Fit
אסטרטגיה וחדשנות

בהתבסס על הרעיון המגובש של הסטודנטים, נצלול למתודולוגיות מתקדמות לבחינת התאמה בין המוצר לשוק (Product-Market Fit), ונגבש את הצעת הערך הייחודית.

איפיון מוצר, עיצוב ממשקים וחוויית משתמש
נלמד עקרונות יסוד ב-UX/UI וכיצד להשתמש בכלֵי AI כדי ליצור זהות מותג ראשונית, לאפיין את המוצר וליצור Wireframes.

No-Code MVP (חלק א׳)
נסקור ונשווה בין פלטפורמות No-Code/Low-Code מובילות לבניית סוגים שונים של מוצרים: אפליקציות ווב מורכבות, אפליקציות מובייל (iOS/Android), וכלים עסקיים מבוססי דאטה. נלמד כיצד לבחור את הפלטפורמה הנכונה למיזם שלנו ונתכנן את ארכיטקטורת המוצר.

No-Code MVP (חלק ב׳)
סדנה מעשית לבניית אוטומציות ותהליכי עבודה בתוך המוצר.

No-Code MVP (חלק ג׳)
סדנת Hands-on מתקדמת להשלמת בניית ה-MVP, תוך התמקדות בניהול בסיסי נתונים (Databases) וחיבור לממשקים חיצוניים (APIs).

Go-to-Market ו- Financing
נלמד כיצד בונים תוכנית השקה (GTM Plan) אפקטיבית, נסקור מקורות מימון שונים (הלוואות, השקעות, מענקים) ונתחיל להכין את מצגת המשקיעים.

Pitch Day
הצגת ה-MVP והמצגת העסקית המלאה בפני פאנל של משקיעי הון סיכון (VC)

רשימת כלי ה-AI שיילמדו בקורס יכולה להשתנות בהתאם לשינויים ולעדכונים בתחום זה.
על משתתפי הקורס לדאוג לגישה מלאה לסביבה של בינה מלאכותית ולכלים הנלמדים במסגרת הקורס.

למי מיועד הקורס

יזמים בראשית הדרך המבקשים להוציא רעיון לפועל, מובילי חדשנות בארגונים בינוניות-גדולות, מנהלי מוצר, מעצבים ומפתחים המתמקצעים ב-No-Code, בעלי רקע עסקי/טכנולוגי המעוניינים במעבר לעולם הסטארט-אפים.

שיטת הלימוד

הרצאות פרונטאליות ודיונים.

משך הקורס

הקורס נלמד בהיקף של 32 שעות
במסגרת 8 מפגשים בני 4 שעות כל אחד.

תעודה

בוגרי הקורס יקבלו בתום הלימודים ועם העמידה בחובותיהם תעודה מטעם תפנית - בית הספר למנהלות ולמנהלים של האוניברסיטה הפתוחה.


מהן דרישות הקורס?


  • היכרות בסיסית עם כלֵי AI (כגון ChatGPT, Claude)
  • מחשב נייד עם חיבור אינטרנט יציב
  • נכונות להשקיע זמן בעבודה מעשית בין המפגשים
  • נוכחות ב 80% מהמפגשים
  • כל הסיבות ללמוד אצלנו


  • גב אקדמי - שייכוּת לאוניברסיטה הפתוחה - האוניברסיטה הגדולה בישראל.
  • מוניטין - מוניטין מקצועי של למעלה מ-30 שנה ואלפי תלמידים ומנהלים מרוצים.
  • תעודה - תעודת הסמכה מוכרת ומכובדת המאפשרת קידום אישי ומקצועי.
  • ייעוץ מקצועי - ליווי שוטף של יועץ מקצועי לכל תכנית.
  • מרצים - צוות מרצים בכיר בעל רקע אקדמי וניסיון עשיר בשוק העסקי והציבורי.
  • מיקום - פריסה ארצית, קמפוסים חדשים, סביבת לימוד נעימה.
  • שירות - יחס אישי, שירות איכותי, הקשבה לצורכי הלקוח.
  • פרויקטים יישומיים - תרגול הנלמד כמנוף ליישום הכלים והידע הנלמד בארגון.
  • נבחרת המומחים שלנו:
    יניב פרימק
    מומחה לאסטרטגיה בתחומי הדיגיטל, מוצר וחדשנות.
    בעל 15 שנות נסיון בתכנון והוצאה לפועל של פרויקטים בתחומי הרובוטיקה,
    סייבר, מכשור רפואי, Deep Tech ופלטפורמות תוכן גדולות.
    מנטור ב Techstars Tel Aviv ומלווה חברות מתאם Labs02, מלמד בבינתחומי קורס ליזמים.
    גיא אסיף
    כותב ועורך בעל רקע עיתונאי עשיר, מעצב אווירה
    ומומחה לפיתוח קונספטים דיסרפטיביים עבור מותגים.
    הבעלים של בית הקונספטים אלנבי.
    בין המהלכים האסטרטגיים והקריאטיביים עטורי הפרסים שהוביל נמנים מותגים כסודה סטרים, ספוטיפיי, ורבים אחרים.



    יש לנו עוד מלא דברים לספר לך על התכנית שלנו,
    ובטוח גם לך יש שאלות אלינו.
    נשמח לדבר
     

    אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים