למידע נוסף מלא/י פרטיך
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
הרביירה הצרפתית
דיאלוגלימודי צרפתית» מדריך למתחילים

צעדים ראשונים בדרך לשליטה בצרפתית: מדריך למתחילים

השפה הצרפתית, בעלת הקסם המיוחד והרומנטיקה הנלווית אליה, היא חלון לעולם של תרבות, אמנות וגסטרונומיה. מדברים בה בכל רחבי העולם, והיא השפה הרשמית בשורת מדינות וארגונים בינלאומיים.
אם אתם מעוניינים להתחיל את מסע הלמידה בשפה הצרפתית, הנה כמה צעדים שיעזרו לכם להתחיל ברגל ימין.

קביעת יעדים ברורים


לפני שתתחילו, חשוב להבין מהי מטרתכם בלימוד השפה: האם אתם מעוניינים לדבר צרפתית לצורכי תיירות? או לשפר את קורות החיים שלכם? או אולי לקרוא ספרות צרפתית קלאסית במקור? קביעת יעדים תעזור לכם למקד את הלמידה, ולבחור בחומרים המתאימים ביותר לדרך שלכם.

חשיפה רבה לשפה


אחת הדרכים הטובות ביותר ללמוד שפה היא באמצעות חשיפה מרובה אליה. האזינו לשירים בצרפתית, צפו בסרטים ובתוכניות טלוויזיה בצרפתית (עם או בלי כתוביות), ונסו לקרוא טקסטים פשוטים, כמו כתבות בעיתונות, פוסטים או בלוגים.

שימוש במשאבים דיגיטליים


בעידן הדיגיטלי יש לנו גישה למיגוון רחב של משאבים ללמידת שפות. באפליקציות כמו Duolingo, Rosetta Stone, ו-Babbel תמצאו קורסים בצרפתית המותאמים לרמות שונות.

תירגול פעיל


כדי ללמוד צרפתית, או כל שפה אחרת, צריך לתרגל כל הזמן. השתמשו בכל הזדמנות לדבר צרפתית - אם אין לכם חברים דוברי צרפתית, נסו למצוא פורומים או קבוצות ברשתות החברתיות. כתבו יומן בצרפתית, התחילו להתכתב עם דוברי צרפתית, או הצטרפו לקבוצת דיבור או חוג שפה.

תירגול עם מורה


למרות שפע המשאבים העצמאיים, למידה עם מורה יכולה להאיץ את תהליך הלמידה. מורה יכול לתת משוב מיידי, להתאים את הלימודים לצרכים האישיים שלכם, לתקן טעויות, ולשפר את ההבנה ואת הדיבור שלכם.

לימוד צרפתית היא הרפתקה מרגשת שממתינה לכם. עם קצת מאמץ, התמדה, ושימוש נכון במשאבים הנכונים תוכלו לפתח מיומנות חדשה שתשמש אתכם כל חייכם.

Bonne chance! (בהצלחה!)


אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים





דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים