למידע נוסף מלא/י פרטיך
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
דיאלוגלימודי אנגלית» קורס אנגלית במוסד אקדמי - פרגנו לעצמכם בסטנדרט הגבוה ביותר

קורס אנגלית במוסד אקדמי - פרגנו לעצמכם בסטנדרט הגבוה ביותר

אי-אפשר להצליח היום בלי לימודי אנגלית. ידיעת השפה היא דרישה מהותית בכניסה לאוניברסיטאות, בהגשת עבודות, במועמדות לעבודה ובתקשורת היומיומית. אנחנו חיים ונושמים אנגלית - מצפייה בסרטוני יוטיוב דרך התנהלות ברשתות החברתיות, ועד אוריינטציה בסיסית בחופשות בחו"ל.

רוצים לדעת אנגלית? היכנסו למסגרת


קיימות מסגרות רבות ללימודי אנגלית - שיעורים פרטיים עם מורה לאנגלית "אחד על אחד", קורסים ללימודי אנגלית של בתי ספר ללימודי אנגלית, שכל אחד מהם מציע שיטת לימוד אחרת, לימודי אנגלית מעבר לים בבתי ספר ייעודיים ללימודי אנגלית לזרים, ואפילו לימודי אנגלית מקוונים עם מורה וירטואלי או באמצעות הורדת מערכת שיעורי לצפייה ישירה ותירגול עצמי בזמנכם החופשי.
לכל שיטה יש יתרונות וחסרונות: בעלי משמעת גבוהה אולי יוכלו להתאמן על לימודי אנגלית בשְלַט-רחוק, אך מי שזקוק ליד מכוונת יעדיף לימודים עם מורה גם כדי לבחון את רמת הידע שלו לאורך זמן. האינטראקציה עם תלמידים נוספים אף היא ממלאת תפקיד חשוב ביישום השפה האנגלית, ולכן, לימודים פרטיים לא בהכרח אפקטיביים כשזה נוגע לתקשורת בשפה האנגלית.

אם זה טוב לאקדמיה, זה טוב בשבילכם


אם החלטתם לבחור מסגרת לימודים מובנית, קורס אשר עונה על הצרכים שלכם, כדאי שתבדקו היטב גם מי עומד מאחורי קורס ללימודי אנגלית. יש הרבה קורסים, הרבה שיטות לימוד, ומורים רבים מלמדים אנגלית, אבל בסופו של דבר אתם משלמים לגוף מסוים, והוא זה שמתווה את הדרך ואת האסטרטגיה ללימודים, ואמור לתת תמורה ראויה לכסף שלכם.
יש חשיבות רבה לבחירת קורס אנגלית שמחובר לאקדמיה, כמו קורסי אנגלית מטעם דיאלוג - בית ספר ללימודי אנגלית במסגרת לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה.

הנה כמה מהיתרונות הבולטים של לימודי אנגלית במסגרת מוסד אקדמי:


ביטחון - לא מזמן קרס גוף גדול במדינת ישראל שהכשיר תלמידים לקראת המבחן הפסיכומטרי, ותלמידים רבים נותרו ללא מענה לאחר ששילמו כסף רב. כשבוחרים מוסד פרטי, לא תמיד אפשר לדעת האם הוא איתן מבחינה פיננסית. לעומת זאת, גוף אקדמי גדול ומבוסס מעניק ביטחון מקסימלי, ואתם יכולים להיות רגועים: הלימודים יתקיימו כסדרם, ותקבלו תמורה לכספכם.
ניסיון - בית ספר אשר פועל שנים רבות בחסות של גוף אקדמי הוא בעל ניסיון רב בהוראה בכלל ובהוראת אנגלית בפרט כאשר זו ההתמחות הבלעדית שלו. ניסיון שווה הרבה - המורים פועלים לפי שיטה שהיעילות שלה הוכחה במשך שנים רבות, ואף הלכה והשתכללה תוך התאמות לצורכי הזמן והתלמידים.
השקעה בהוראה - בבתי ספר פרטיים יש קצב תחלופה גבוה של מורים, אבל בבית ספר המצוי תחת כנפיו של מוסד אקדמי מבינים כמה חשובה ההשקעה בסגל ההוראה. המורים נבחרו בקפידה, דלתם פתוחה, ואוזנם קשובה אליכם.
שיטת הוראה מנצחת - לימודי אנגלית בבית ספר של מוסד אקדמי הם בסטנדרט הלימוד הגבוה ביותר, והמורים אקדמאים. הדגש מושם בהעברת יֶדַע ובהכשרה לשימוש בשפה בדרך שימושית וחווייתית. אינטראקציות, סימולציות, ועוד פעילויות מועילות ילוו כל שלב בלימודים, וכך "תספגו" את השפה במסגרת לימודים באווירה נינוחה.
מגיע לכם הטוב ביותר! לימודי אנגלית בדיאלוג - מסגרת פעילה ומעניינת שתעזור לכם לדעת אנגלית בחסות מוסד אקדמי מוביל בישראל. זה שילוב מנצח!

לקבלת פרטים על קורס אנגלית
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים





דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים