למידע נוסף מלא/י פרטיך
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
דיאלוגלימודי אנגלית» לימודי אנגלית לחיילים משוחררים - להשתחרר מחַסָמֵי השפה ולצאת לאזרחות עם ביטחון

לימודי אנגלית לחיילים משוחררים - להשתחרר מחַסָמֵי השפה ולצאת לאזרחות עם ביטחון

אתם פושטים מדים עוד רגע, והעולם מחכה לכם בחוץ. אתם כבר מפנטזים על התחלה חדשה, הטיול הגדול, עבודה מועדפת, אולי לימודים גבוהים או קורס מקצועי כתחנה בדרך לקריירה נחשקת. אבל לפני שאתם מגבשים תוכניות, חשוב שתחשבו צעד אחד קדימה: על היום בו תצאו להרפתקה בלתי-נשכחת מעֵבֶר לים, או על הרגע בו תגישו מועמדות ללימודים גבוהים או למשרה מבוקשת - ואז יבדקו איך האנגלית שלכם.
כן, צריך לדעת אנגלית כדי להגשים חלום. למעשה, אחד הכישורים הנדרשים לחיים כיום הוא שליטה באנגלית, שפה שפותחת דלתות. שליטה באנגלית היא כיום תנאי להצלחה קורסים, היא אמצעי תקשורת במפגש עם זרים בחו"ל, והיא עשויה להיות יתרון בולט בקבלה לעבודה.
עכשיו אתם נמצאים בדיוק בשלב שאתם יכולים ללמוד אנגלית - ולהעניק לעצמכם נקודת זינוק מצוינת להמשך. הנה כמה סיבות טובות מדוע ללמוד אנגלית דווקא עכשיו, אחרי השחרור.

מימוש הפיקדון הצבאי - כספי הפיקדון הרי נועדו לסייע לכם בבניית עתידכם, וצעד חשוב בהקשר זה הוא ידיעת השפה האנגלית. תוכלו להשתמש בכספי הפיקדון כדי ללמוד קורס אנגלית בדיאלוג, וזו השקעה בעתידכם.

לטייל ולדבר בקלילות - חִשבו איזה תענוג זה יהיה לטייל בחו"ל ולשוחח בטבעיות ובצורה שוטפת, בלי לחפש את המילים, בלי לגמגם או להיתקע באמצע משפט, פשוט לדבר בלי מעצורים. קורס אנגלית לפני הטיול בחו"ל יכול להיות בדיוק מה שאתם צריכים.
קריירה בארץ או בחו"ל - מעסיקים רבים מחפשים דוברי אנגלית למשרות אטרקטיביות, ביניהן גם משרות לחיילים משוחררים. ידיעת השפה ברמה טובה מסייעת בקבלה לעבודה בכל שלב בחיים, על אחת כמה וכמה אם תרצו בהמשך להגיש בקשה לעבודה בחו"ל, או פשוט תטוסו לכנס מקצועי או תתבקשו להרצות בפני לקוחות או קולגות מעבר לים.
לשלב עם עבודה והנאה - לימודי אנגלית שונים מלימודים אקדמיים או לימודים מקצועיים, העשויים להימשך זמן רב. לא מדובר בהתחייבות ארוכת-טווח או אינטנסיבית. זהו קורס קצר יחסית וממוקד, כזה שניתן לשלב בקלות עם עבודה, בילויים, או כל פעילות אחרת.
בדיאלוג אין משמעת צבאית. הלימודים הם דינמיים, יצירתיים וחווייתיים, תוך אינטראקציה עם לומדים נוספים, ובאווירה צעירה ותוססת - בדיוק מה שחיפשתם כמתנת שחרור.

לקבלת פרטים על קורס אנגלית
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים





דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים