<
למידע נוסף מלא/י פרטיך
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
דיאלוגלימודי אנגלית» אנגלית מקוונת - לימודי אנגלית מומלצים ברשת

אנגלית מקוונת - לימודי אנגלית מומלצים ברשת

בעידן הדיגיטלי קל יותר ללמוד אנגלית. אנחנו סופגים את השפה בכל אמצעי התקשורת - מצפייה בסרטונים ביוטיוב, דרך האזנה להרצאות מרתקות ב-TED, ועד קריאת ספרים אלקטרוניים. ניתן גם לשפר את השליטה בשפה באמצעות לימודי אנגלית מקוונים (ON LINE).
אתרי אינטרנט רבים מציעים קורסים מקוונים, סרטונים, ותירגולים לאימון לשימוש בשפה, כך שתוכלו להרחיב את אוצר המילים, לשדרג את הדקדוק, ולתרגל את השפה בכל מקום, בכל שעה שנוחה לכם.

באדיבות הקונסוליה הבריטית


האתר learn english של ה-British Council מאפשר חוויית למידה אינטרנטית מגוונת - בלא תשלום. באתר תמצאו מבחר קטעי וידאו לתירגול שֶמַע ברמות שונות, סיפורים, שירים, וכתבות מגזין מעניינות באנגלית ברמה שלכם, וכן תרגילי כתיבה אינטראקטיביים לפי תחום לימוד ותחום עיסוק. באתר קיים גם אזור ייעודי לשיפור הדקדוק, לאימון בשימוש באנגלית עסקית בראיונות עבודה ובעת ניהול משא ומתן. תמצאו בו מצגות, משחקים, בדיחות, סרטוני "עשה זאת בעצמך", והכנה למבחן IELTS. ישנם גם חומרי לימוד נוספים, אזורים ייעודיים ללימודי אנגלית לילדים, לבני נוער, ואפילו למורים לאנגלית.
לאתר>>

ללמוד אנגלית מה-BBC


אחרי שצפיתם בסרטים וסדרות תוצרת ה-BBC ובמהדורות החדשות, תוכלו ללמוד מהם את השפה האנגלית. BBC Learning English מתאים בעיקר ללימודי אנגלית ברמה בינונית ומתקדמת, הוא כולל מיגוון מאמרים לתירגול הקריאה, סדנת וידאו שבה לומדים הצופים כיצד לבטא נכון מילים שונות, סדרה מצוירת בהמשכים על שימוש נכון באנגלית במקום עבודה, ואפילו תירגול של שפה שייקספירית.
לאתר>>

למדו את עצמכם אנגלית


Alison היא לא מורה, אלא אתר שנחשב לאחד המובילים היום בחינוך מקוון. לומדים בעזרתו מיליוני סטודנטים ב-195 מדינות. האתר מציע מיגוון רחב של קורסים בשלל תחומים, בין היתר ברמות שונות של השפה האנגלית, ומסיימי הקורס מקבלים תעודת אליסון. קורס לימודי אנגלית למתחילים, למשל, כולל תוכן אינטראקטיבי של למידה ויזואלית, אודיו לתירגול, יחיד ורבים, פעלים, ניסוח נכון של שאלות, וגם גינונים ונימוסים. הקורס מתמקד בעיקר בלמידה של שאלות פשוטות ותשובות.
לאתר>>

נכנסים לרשת, לומדים אנגלית


הכירו את Learn English Network, ארגון בריטי ללא כוונת רווח, המנהל אתר לימודי אנגלית בלא תשלום. כאן תוכלו ליהנות מקטעים שבהם מוצגים יסודות השפה האנגלית, איות ודקדוק, לצד פעילויות חווייתיות דוגמת משחקים וחידונים. באתר תמצאו גם מבחנים לבדיקת הרמה שלכם בשפה, ואפילו תוכלו לשוחח בצ'אט עם חברים רשומים אחרים באתר לשם תירגול השפה.
לאתר>>

לימוד ידידותי למשתמש


אם אתם מחפשים אתר ידידותי במיוחד, הגעתם למקום הנכון. Easy World of English הוא מסוג האתר הקצביים שכיף ללמוד באמצעותם. תוכלו לתרגל הגייה נכונה, להאזין לדוגמאות דקדוקיות ברמה המבוקשת, לבחון את עצמכם באיות, ולקרוא טקסטים בהם מודגשות מילים נרדפות.
לאתר>>

יש הרבה מאוד אתרי אינטרנט שאפשר ללמוד באמצעותם אנגלית חינם אין כסף, והם יאפשרו לכם לשפר את שליטתכם בשפה בסגנון שאתם מעדיפים - בעזרת סרטונים, תרגילי שמיעה או מבחנים מקוונים. יחד עם זאת, בלימודי שפה אין תחליף לקורס שבו מלווה אתכם מורה לאורך התהליך, ובמסגרתו מתקיימת אינטראקציה עם סטודנטים אחרים. כך שאתרים אלה יכולים להוות כלי למידה נוסף - במקביל לקורס אנגלית.

לקבלת פרטים על קורס אנגלית
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים





דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים