למידע נוסף מלא/י פרטיך
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
דיאלוגלימודי אנגלית» סודות האינטראקציה בלימוד אנגלית

סודות האינטראקציה בלימוד אנגלית

אין מה לעשות, רובנו לא מסוגלים להתמיד בלימודי אנגלית מקוונים או ללמוד בעצמנו את השפה. אפילו בעלי משמעת עצמית גבוהה ומוטיבציה יוצאת דופן יגלו במרוצת הזמן שהם משתעממים - תהליכי הלימוד מונוטוניים, והשפה, למרות הלמידה השיטתית, פשוט לא מחלחלת פנימה.

יש לכך סיבות רבות. ראשית, קיים גבול ליכולת הזיכרון האנושית, ואם לא מתַרגלים בצורה שוטפת את השפה, היא פשוט נעלמת. שנית, למידה יחידנית אינה אפקטיבית כמו למידה קבוצתית. האינטראקציה עם לומדים נוספים והדינמיקה בקבוצה חשובים מאוד לצורך הפנמת השפה. האימון בשימוש בשפה בזמן אמת, עם אנשים אחרים, וקבלת פידבקים מהם, יעזרו לכם להשתפר, כמעט בלי שתרגישו. וכך, לא תהיו במבוכה בעת שיחה עם מלצר במסעדה, תבקשו בקלות עזרה בניווט בעת הטיול בחו"ל, ותְתַקשרו בלי בעיה עם מטיילים ממדינות אחרות.

הלימודים בקבוצה מסייעים לכם להשתמש במידע שנצבר אצלכם תוך כדי הלימוד. בסיטואציות המדַמות את החיים האמיתיים "תשלפו" מהזיכרון מילים, משפטים, שאלות ומונחים - וכך תִתְרגלו להשתמש בהם בזמן אמת.

וכמובן, לא תהיו לבד. המורים שם בשבילכם, לאורך כל הדרך, ובקבוצה - כולם לומדים, כולם מתנסים, כולם מקבלים פידבק, וכולם משתפרים. הקשרים החברתיים הנוצָרים בקבוצה גם מועילים ללמידה. לימודים בסביבה תומכת יסייעו לכם במעבר אל השטח. וכשתצאו, כבר תדעו לדבר היטב - לנהל שיחות, לשאול שאלות, לבקש הכוונה, ואפילו לשלב בשיחה סלנג.

בדיאלוג תלמדו אנגלית בקצב אחר, בדרך מהנה ויעילה.

לקבלת פרטים על קורס אנגלית
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים





דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים