למידע נוסף מלא/י פרטיך
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
דיאלוגלימודי אנגלית» אנגלית עסקית

אנגלית עסקית

בעידן הגלובלי, בו תאגידים בינלאומיים פותחים סניפים בארץ, וכל המגעים והקשרים עם קולגות ועם לקוחות הם בשפה האנגלית, עולה באופן טבעי חשיבותה של שליטה באנגלית עסקית. אנגלית זו שונה במובנים רבים מהאנגלית הפופולרית, המוּכרת לנו מעולם הבידור והדיבור היומיומי, וכל אדם, בתחום ההתמקצעות והמיומנות שלו, נדרש להכיר מונחים טכניים הרלבנטיים לעולם זה.

להתקדם דרך אנגלית עסקית


מתי נזדקק לאנגלית עסקית לשפה מיוחדת זו נזדקק בעיקר בעת פגישות עסקים, הצגת מצגות (פרזנטציות) וניהול משא ומתן, וכן לצורך תכתובת עסקית והגשת דוחות עסקיים. אולם, ידיעת אנגלית עסקית מסייעת גם במפגשי נטוורקינג ובניית רשת קשרים – אפילו בניסוח נכון של פרופיל לינקדאין, הרשת העסקית הגדולה בעולם – וכמובן בהצלחה ובקידום בעבודה. האנגלית העסקית היא מקפצה לקריירה, בכל תחום.

היתרון הבולט באנגלית עסקית נעוץ בכך שהיא חוצה תרבויות: בכל העולם לומדים אנשים ומדברים אותה שפה ובאותו סגנון. באירופה או במזרח הרחוק, אנשים יוכלו ליצור את הקשרים העסקיים הנכונים זה עם זה, בלי קשר לרקע ממנו הם מגיעים – בזכות האנגלית העסקית.

אבל, השפה אינה הכל. צריך ללמוד את הגינונים ואת ההתנהלות המקובלים בסיטואציות עסקיות. צריך ללמוד גם כיצד להשתמש נכון בשפה בסיטואציות פורמליות על מנת ליצור את הרושם הנכון במעמד הנכון. למשל, חשוב מאוד להשתמש במילים המדויקות ביותר ולבטא את המסר, בין אם זו אסטרטגיית ניהול ובין אם זהו חזון החברה העסקית, בדרך ברורה. יש לכך חשיבות מכרעת כאשר מציגים נתונים אלה בפני משקיעים, במטרה לשכנע אותם להשקיע בחברה.

קורס אנגלית עסקית כמקפצה לקריירה


הדרך האפקטיבית ביותר ללמוד אנגלית עסקית היא באמצעות קורס אנגלית עסקית, המתמקד במיומנויות בשפה האנגלית הנחוצות לתקשורת בסביבת עסקית חובקת-עולם. במהלך הקורס לומדים כיצד לתקשר נכון בשפה במיגוון תחומים – חשבונאות, מסחר, סחר אלקטרוני, כלכלה, מימון, משאבי אנוש, משפטים, שיווק ועוד. במסגרת הקורס לומדים גם כיצד לכתובת מיילים, תזכירים, מאמרים, קורות חיים או כל מסמך אחר – בפורמט המקובל. כמו כן, רוכשים ביטחון בדיבור במסגרת שיחות או שיחות ועידה בזכות מתכונת הלימוד בקורס זה – אינטראקציה קבוצתית ותמיכה פרטנית.

קורס אנגלית עסקית אפקטיבי יכול לסייע גם בהטמעת אוצר המילים והמונחים הנכון ובהרחבתם, ומְתַרגלים בו צורות התבטאות נאותות, הגייה נכונה, ובנייה נכונה של משפטים, תוך שימוש בשפה בצורה מקצועית ודיפלומטית.

בקורס מתנסים הלומדים בסימולציות, בשימוש בכלים יצירתיים במסגרת אסטרטגיות משא מתן, בכתיבת מיילים פורמליים, בשימוש במושגים ובמונחים הרוֹוְחים בדיבור, בכתיבה, ובמפגשים מקצועיים, מתוודעים לתרבות השיחה הטלפונית ושיחות החולין (סמול טוק) במפגשים בעלי אוריינטציה עסקית, וכל זה תוך גישור על פערים תרבותיים בעולם רב-לאומי.

אנגלית עסקית תאפשר לכם לשמור על חזות מקצועית, לשדרג את מעמדכם המקצועי, ולהתקדם בסולם הדרגות במיוחד בארגונים בינלאומיים או כשאתם מגישים מועמדים לתפקיד הכרוך במעבר לארץ אחרת (רילוקיישן).

אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים





דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים