למידע נוסף מלא/י פרטיך
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
תפנית » קורס ייעוץ לכלכלת המשפחה » האם מתאים לך ללמוד קורס לכלכלת המשפחה?

האם מתאים לך ללמוד קורס לכלכלת המשפחה?
הנה כמה תשובות מעניינות שיעזרו לך להחליט


בעולם של שינויים מואצים ודרמטיים במודלים כלכליים ובעולם הפיננסי, נדרש יֶדע מסוג חדש. זאת המחשבה שהנחתה את מומחי בית הספר תפנית, מבית האוניברסיטה הפתוחה, כאשר יצרו את תוכנית הקורס המתקדמת מסוגה בישראל לכלכלת המשפחה. אם אתם מעוניינים בהזדמנויות עבודה חדשות או לדעת להתנהל בצורה טובה יותר מבחינה כלכלית, קורס כלכלת המשפחה הוא אופציה מעניינת הפותחת דלתות לתחום עיסוק שהביקוש אליו הולך ועולה עם השנים, ולמאגר יֶדע שימושי.
"כלכלת המשפחה" היא תחום עבודה חדש, המכסה את כל נושא ניהול הכספים בתוך משק הבית, כולל ניהול כספים אישיים, יחסים זוגיים וגידול ילדים - כל הדברים המשפיעים על כלכלת הבית, ולמעשה על איכות החיים במסגרת המשפחתית.
עקב הביקוש מצד משקי בית נוצר מקצוע חדש בשם "ייעוץ לכלכלת המשפחה". זוהי תוכנית המתמקדת בהבנת הכלכלה והמשפחה, ויחסי הגומלין ביניהן. הקורס מַקנה ללומדים הבנה מעמיקה של סוגיות כלכליות משפחתיות, וכן יֶדע כיצד ליישם זאת בחיי היומיום. היות שלא נדרש יֶדע קודם מן הלומדים בקורס זה, הוא יכול להתאים לאנשים מכל הרקעים אשר מחפשים להשתלב בתחום מקצועי מרתק, שהביקוש לו הולך ועולה.

זמנים חדשים, צרכים חדשים - זה הזמן לפתרונות חדשים


ככל שהחברה משתנה, אנשים מבינים שכסף אינו פותר את כל הבעיות. משפחות מבינות שהן אינן יכולות להסתמך רק על כסף כמוצָא. כיום יש צורך בפתרונות מקיפים יותר במטרה לייצב את כלכלת המשפחה, ולהפסיק להימצא במצב מתמיד של רדיפה סיזיפית אחרי המינוס בבנק, על המתחים והלחצים הנפשיים הקשים הנובעים מכך.
בבית הספר תפנית פוּתח קורס ייעודי, אשר פותח את דלתות לעולם של יֶדע מעשי בתחום כלכלת המשפחה. הוא מושתת על ההבנה שזמנים חדשים מציבים אתגרים חדשים, ואלה מצריכים פתרונות חדשים ומקיפים יותר. הקורס נבנה כך שייתן בידי הלומדים את כל הכלים המרכזיים המסייעים לא רק לרכוש מקצוע חדש ומבוקש, אלא גם מידע שימושי להתנהלותם הכלכלית, ולשיפור מצבם הכלכלי.

מחפשים להצטרף לעולם הפיננסי החדש ולרכוש מקצוע מרתק?


המומחים שלנו בבית הספר תפנית, מבית האוניברסיטה הפתוחה, מחכים לכם עם תוכנית לימודים עשירה בהיקף של 100 שעות אקדמיות ופרקטיקום.

משקי הבית בישראל מתמודדים כיום עם בעיה כבדה - אתם מוזמנים להיות חלק מהפתרון


משפחות רבות כיום נקלעות למעגל בעייתי של חובות וגירעונות מצטברים, עובדה הגורמת להרעה במצבן הכלכלי גם בטווח הארוך. ייעוץ מקצועי וליווי כלכלי יסייעו למשפחות רבות בהתנהלות כלכלית נכונה, ובקבלת החלטות נבונות בנושאים כמו תקציב, חיסכון, פנסיה, דיור ומשכנתא ועוד. התמחות כיועץ לכלכלת המשפחה מאפשרת מתן סיוע למשפחות רבות, למידה לשם קידום כלכלי אישי ומשפחתי, וכן פתיחת ערוץ לפיתוח עסקי בתחום ייעוץ לכלכלת המשפחה. זהו שילוב של מקצוע מרתק עם שליחות.

ללכת בלי, להרגיש עם - ללמוד כיצד לקבל החלטות פיננסיות נבונות כמו כלכלן מבלי להיות כלכלן


בבסיסו, קורס כלכלת משפחה מלמד כיצד לקבל החלטות פיננסיות נבונות. כלכלת משפחה היא המחקר ביחס לאופן הקצאת המשאבים במשקי בית, ובכלל זה הזמן המוקדש ליצירה ולצריכה של מוצרים ושירותים. בתמצית, זהו חקר הכלכלה במשק בית בודד.
קורס זה יוצר מסגרת המקיפה גם תיאוריה כלכלית וגם מדיניות, אשר ישׂימות לכלכלת המשפחה. נלמדים בו יסודות הכלכלה והמיקרו-כלכלה, הרלבנטיים להתנהלות כלכלית יעילה בכלל, ובמשפחות בפרט – מניהול ההוצאות המשפחתיות השוטפות ועד ניהול הנכסים המשפחתיים, כגון אשראי, חסכונות, השקעות ועוד.
זהו קורס שלא רק יעשיר אתכם וירחיב את אופקיכם במישור המקצועי, אלא גם יַקנה לכם כליים מעשיים לחיים.

תוכנית הלימודים בקורס לכלכלת המשפחה - המקיפה מסוגה בישראל


תוכנית הלימודים העשירה מקיפה את כל תחומי הידע בתחום זה, ומעניקה ללומדים מיגוון כלים מעשיים. בין נושאי הקורס:
  • יסודות כלכלת המשפחה
  • נכסים והתחייבויות
  • התנהלות כלכלית שוטפת
  • קריאת דוחות כספיים
  • זיהוי והבנה של המצב הכלכלי במשפחה
  • התייעלות כלכלית
  • צרכנות נבונה
  • מיסוי ושכר
  • תוכנית ביטוח ופנסיה<
  • דיור ומשכנתאות

בנוסף, התוכנית מקיפה נושאים רבים אשר מסייעים להפוך את הידע הנרכש למקצוע מעשי ורווחי:
  • היבטים פסיכולוגיים והתנהגותיים בכלכלת המשפחה
  • אימון וייעוץ למשפחה
  • בניית תקציב עתידי ועמידה ביעדים
  • יזמות ופיתוח עסקי
  • שיווק וקידום עסקי באמצעים דיגיטליים

חושבים שייעוץ לכלכלת המשפחה הוא המסלול המתאים עבורכם? מחפשים לא רק מקצוע מבוקש עם עתיד מבטיח, אלא גם כזה שתורם לשיפור הרווחה הכלכלית בישראל?
לימודי ייעוץ לכלכלת המשפחה הוא המסלול המתאים ביותר עבורכם.
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים

דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים