למידע נוסף מלא/י פרטיך
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
מירב » מאמרים » שיווק למטפלים

שיווק למטפלים

דני קרני, יועץ שיווק, טוען כי בניגוד למחויבות המסורתית של המטפל לטובת הצלחת הטיפול, תפיסת המטפל את עצמו צריכה להשתנות, ועליו לראות עצמו כמנהל עסק לטיפול. עקב כך, עבודתו, מטרותיו ופעילותו צריכה להשתנות. מחויבות המטפל צריכה להיות גם לרווחיות העסק שלו ולא רק להצלחת הטיפול. או במילים אחרות - אחריות על טיב העסק ולא רק על טיב המוצר.
על מנת לקדם את העסק, עלינו לשווק אותו. לשם כך נציב מטרות חדשות, נבנה תשתית שיווקית, ונפעל בצורה יזומה להגדיל את העסק שלנו ולבסס אותו.

מטרות הפעילות השיווקית ומאפייניה:


בראש ובראשונה המטרה היא שימור לקוחות קיימים והשגת לקוחות חדשים. עלינו לבנות תשתית שיווקית שחלקה הגדול הוא הגדרה של העסק שלנו. השלבים הם: תיאור העסק, שם, לוגו וסלוגן (סיסמה פרסומית). בשלב הבא הגדרת קהל היעד, ואח"כ הגדרת סל המוצרים (סוגי הטיפול, טיפול בודד, סדרת טיפולים, מוצרים נלווים ועוד), מחיר ותנאי תשלום ולבסוף, כשהתמונה שלמה - בניית תדמית.

כיצד נגדיל את ההכנסות ללא פרסום?


דבר ראשון ניתן לבנות סדרת טיפולים, דבר שמבטיח לנו הכנסה לאורך זמן. כלי נוסף הוא דיאלוג שוטף עם המטופל בעקבות הטיפול. פעולה שמגדילה את הסיכוי שיבוא שנית, וגם אם לא - היא מעניקה את ההרגשה כי למטפל באמת אכפת, ואולי זה יגרום למטופל להמליץ על הטיפול לחבריו. בנוסף, יש לערוך מעקב אחר עדויות על אפקטיביות הטיפול.
פעילות נוספת היא הפעלה מכוונת של פרסום מפה לאוזן, הפעלת מתווכים (הן מקצועיים הן חברים) ושיתופי פעולה.

אתר אינטרנט


יש לוודא נִרְאוּת של אתר אינטרנט לעסק. האתר צריך להיות פשוט ונגיש. התוכן בו צריך להיות פשוט וקולע. בעבודה עם אתר האינטרנט על המטפל להגדיל באופן שוטף את מספר המכותבים שלו.

לסיכום, כמנהל עסק לטיפול, על המטפל לעבוד באופן שוטף גם על שיווק העסק שלו, להתמקצע ולשפר את יכולתו השיווקית, משום שאלה קשורים ישירות לסיכויי ההצלחה.


לפרטים נוספים והרשמה נא לפנות לטלפון: 1-700-703-100.

אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים

דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים