למידע נוסף מלא/י פרטיך
ונחזור אליך בהקדם

אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
במסגרת קורס נכסים דיגיטליים של המרצה טל שמעוני מתקיים שיתוף פעולה ייחודי בית הספר חשיפה ובין חברת WIX.

כחלק מהרצון לתת לכל סטודנט כלים יישומיים החל מתחילת דרכו בתחום, מדריך nוסמך מטעם Wix יקיים בחשיפה (במעבדת מחשבים) סדנאות בנושא בניית אתרים, וכל סטודנט יקים אתר אינטרנט מתקדם. נוסף על כך- תינתן אפשרות ייחודית לכל סטודנט להשתמש ביכולות הפרמיום של אתרי WIX במהלך הקורס.

חברת wix מפתחת פלטפורמה לבניית אתרי אינטרנט. הפלטפורמה מאפשרת למשתמש לבנות אתר אינטרנט ללא עלות וללא צורך בידע קודם בתחומים כמו קידוד או עיצוב אתרים. ויקס היא חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בנאסד"ק, ושווי השוק שלה במאי 2017 היה 3.2 מיליארד דולר.


קורס הכשרה מקצועי ומקיף המתמקד בצד המעשי תוך בניית ארגז כלי עבודה שיווקיים.
הקורס מנהלי מדיה חברתית, של בית הספר חשיפה מבית האוניברסיטה הפתוחה מיועד להקנות ללומדים את הכלים העכשוויים המשמשים את מנהלי המדיה החברתית בכל חברה או עסק, תוך מבט רחב ומעמיק - לשם ניהול ערוצי המדיה השונים, ולצורך קידום אישי וקידום העסקים
תכנית הלימודים כוללת התנסות מעשית במעבדת התקשורת של בית- הספר חשיפה ותרגול של הפונקציות והכלים הרלבנטיים בהקמת קמפינים, ביצוע ואופטימיזציה הלכה למעשה, וכן ניהול אפקטיבי של המותג/העסק ברשת החברתית לאורך מחזור חייו, ובחינת מקרי מבחן של חברות ומותגים מ"השטח "– Case Study .
בסיום הלימודים פתוחה בפניך האפשרות להשתלב בשוק העבודה!

במה עובדים עם סיום הלימודים?


בוגרי התוכנית מקבלים תעודה מבית הספר חשיפה מבית האוניברסיטה הפתוחה ומשתלבים במיגוון תחומי עיסוק:
  • מנהלי מדיה חברתית
  • מנהלי קהילות בארגונים/חברות
  • יועצי שיווק דיגיטליים

במסגרת תכנית הלימודים ישולבו הרצאות אורח של בכירי חברות השיווק והפרסום הדיגיטלי.

כמה שעות לומדים?


בסך הכל - כ-114 שעות אקדמיות בהן 104 שעות לימוד ועוד לפחות 10 שעות בשלב ליווי הפרויקט. סך 26 מפגשים במשך כ- 3.5 חודשים. הלימודים יתקיימו פעמיים בשבוע בשעות הערב.
פרויקט גמר: במהלך הלימודים הסטודנטים ידרשו לבצע תרגילים ובסיום התכנית יישמו את הנלמד במסגרת תרגיל מסכם.

למי מיועד הקורס:

  • לאנשי שיווק, מנהלי פרסום בארגונים וחברות
  • למעוניינים ברכישת מקצוע בתחום השיווק בערוצי המדיה החברתית
  • לבעלי עסקים המעוניינים בהזנקה ובקידום של העסק בערוצי המדיה החברתית
  • ליזמים בתחום הניו-מדיה

תנאי קבלה:

  • שליטה טובה ביישומי מחשב, ביישומי אינטרנט ואוריינטציה טכנולוגית
  • שליטה טובה באנגלית

עוזרים לך למצוא עבודה


העולם הדיגיטלי מציע אינספור הזדמנויות תעסוקתיות, ומחלקת אופג'וב של האוניברסיטה הפתוחה היא נקודת הזינוק שלכם למציאת עבודה.
המחלקה נוסדה במטרה להעניק לבוגרי בית הספר חשיפה את הכלים הדרושים להשתלבות בתעשייה, וכן לקשר בין בוגרים לבין מעסיקים פוטנציאליים לשם איוש משרות מגוונות, והכל ללא תשלום, וכחלק בלתי-נפרד ממסגרת הלימודים.
בית הספר חשיפה עומד מאחורי בוגריו, ומסייע להם להיקלט בתעשייה באמצעים המתקדמים ביותר.

איפה יתקיימו הלימודים?

  • בקמפוס האוניברסיטה הפתוחה בכפר הירוק (צומת מרכזי במרכז הארץ).
  • החנייה חינם.




התוכנית מנהלי מדיה חברתית של בית ספר חשיפה מבית האוניברסיטה הפתוחה משלב את הסטנדרטים הגבוהים של לימודי האוניברסיטה הפתוחה, יחד עם כלים ותירגול מעשי על פי דרישות המקצוע בתעשייה תוך עדכוני תוכן בהתאם לצורך.

התוכנית מקנה נקודות זכות לכל המעוניין לשלב ללימודי תואר ראשון B.A. באוניברסיטה הפתוחה או להמשיך בהם לאחר הקורס.



למידע נוסף מלא/י פרטיך
ויועץ לימודים יחזור אליך בהקדם
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים