למידע נוסף מלא/י פרטיך
ונחזור אליך בהקדם

אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים

קורס ניהול שיווק ופרסום



מנהלת אקדמית: ד"ר רינת שאנן סצ'י, מרכזת הוראה בלימודי תואר שני באוניברסיטה הפתוחה.
מרכז מקצועי: מר דרור צורף, (B.A.), מומחה בתחום הניהול והשיווק, יועץ בכיר לחברות וארגונים.

בין המרצים האורחים בכנסים המקצועיים*


גב' קרן טאירי, ראש תחום דיגיטל, מערך השיווק בנק לאומי;
מר אדוארדו מנדוסה, מנהל שיווק, Fedex;
מר רועי אלבז, מנכ"ל פנגו;
מר אלעד לרך, מנהל שיווק ויח"צ אירו אסיה, רולקס;
מר שולי חן, מנהל שיווק, טבע נאות;
מר עודד וינברג,סמנכ"ל שיווק ורכש, אופטיקה הלפרין;
מר איתן זינגר, בעלים ויו"ר של Probook, Shakuf Digital ו- Spacing;
גב' אריאלה דניאלי, מומחית בשיוק דיגיטלי;

רקע אודות קורס ניהול שיווק ופרסום


בעולם המשתנה ללא הרף נעשה השיווק בכל ארגון, עסקי או אחר, משמעותי יותר ומורכב יותר. ניהול השיווק דורש ידע נרחב, רב-תחומי, עיוני ומעשי כאחד, לצד יכולת אישית גבוהה. הצלחת החברה כולה תלויה ביכולת מנהל השיווק לאפיין ולתכנן מהלכים אסטרטגיים ותכניות שיווק, להוציאן לפועל ביעילות ולבקר אותן, לשם השגת המטרות ויעדי החברה.
בקורס ניהול שיווק ופרסום ייחשפו בפניכם הפנים הרבות של תחום השיווק והפרסום, ותוכלו לרכוש ידע ו"ארגז כלים" שישפרו את ביצועיכם ויתרמו להתקדמותכם האישית ולהצלחת החברה כולה.
התוכנית כוללת את הנושאים העדכניים ביותר בעולם השיווק, ומלמד בה צוות מרצים מקצועי שנמנים עִמו מנהלים ויועצים מהעולם העסקי.

מטרות קורס ניהול שיווק ופרסום


  • הקניית יֶדע על תהליכים, אסטרטגיות ושיטות מועילות בניהול השיווק, בצד מודלים וכלים יישומיים בתחומי השיווק, הפרסום והמכירות.
  • פיתוח חשיבה שיווקית מתקדמת באמצעות חשיפת המשתתפים לטכניקות ולמיומנויות מקצועיות עדכניות, לצורך שיפור ביצועיהם בשטח.
  • הכרת כלי שיווק ופרסום חדשניים, מבוססי-טכנולוגיה, לשם קידום עסקים, כולל שיווק באמצעות רשתות חברתיות וכלי גוגל.
  • כתיבת תוכנית שיווקית הלכה למעשה, בה יוטמע הידע שנרכש בקורס, בליווי מרצה בכיר, כולל מפגשי ייעוץ אישי.

שיווק ופרסום - הלכה למעשה


במסגרת הקורס יתקיים מפגש מרצים שיפגיש את הלומדים עם בכירים מהתעשייה, מענפים שונים ומחברות מובילות במשק, אשר יחלקו עם התלמידים מניסיונם האישי.

קהל היעד


  • בעלי עסקים קטנים ובינוניים, המעוניינים לרכוש או להרחיב את הידע שלהם בתחומי השיווק והפרסום, שהם הכרחיים לכל חברה וארגון
  • אנשי שיווק העוסקים בניהול השיווק, הפרסום והמכירות, ו/או מיועדים לתפקידים אלו, המעוניינים לרכוש ידע מקצועי וכישורים מעשיים שיסייעו להצלחתם ולהתקדמותם
  • מי שמעוניינים להרחיב את מטען הידע שלהם בתחומי עיסוקם ולשכלל את כישוריהם
  • מי שמעוניינים לרכוש ידע וניסיון מעשי בתחום חדש ומרתק

תנאי קבלה לקורס ניהול שיווק ופרסום


  • 12 שנות לימוד ומעלה - תינתן העדפה לבעלי תואר אקדמי
  • ראיון אישי/קבוצתי

נושאי לימוד עיקריים


בקורס ניהול שיווק ופרסום תכנית הלימודים כוללת שלוש מודולות שתועברנה במשולב לאורך הקורס:

יזמות וניהול עסקי
  • יזמות, הקמת העסק הקטן, ניהול העסק ופיתוח עסקי
  • אסטרטגיה עסקית תחרותית
  • החלטות פילוח, בידול, מיצוב
  • ניהול מו"מ עסקי
  • מחקר שיווקי

שיווק ומכירות
  • תמהיל השיווק: מדיניות מוצרים, מותגים ושירותים, מדיניות מחירים, מדיניות הפצה וערוצי שיווק
  • התנהגות צרכנים וניהול קשרי לקוחות
  • ניהול מוכרים ומכירות

קידום עסקי ופרסום בעידן הדיגיטלי
  • מתקשורת מסורתית לדיגיטלית - ניהול המדיה הדיגיטלית
  • מדיה חברתית ותוכן ברשת
  • ממוצר למותג – הלכה למעשה
  • מסחר אלקטרוני
  • כתיבה שיווקית
  • מודיעין עסקי תחרותי באינטרנט – אסטרטגיות חיפוש, כלי חיפוש וכלי גוגל
  • מיתוג תקשורתי ויחסי ציבור

שיטת הלימוד


הקורס ניהול שיווק ופרסום כולל הרצאות פרונטליות, דיונים, משחקי תפקידים, ניתוח אירועים, הרצאות אורח וסדנאות מעשיות.

קורס מתוקשב


הלימוד בקורס ניהול שיווק ופרסום מלוּוה באתר קורס (סגור) שבו חומרי הרחבה והעשרה רבים, ביניהם מאמרים מכתבי העת המובילים בתחום זה, כתבות מהעיתונות המקצועית, קישור לאתרים מקצועיים מומלצים ועוד.

דרישות הקורס


  • נוכחות ב-80% מהמפגשים
  • נוכחות בכנס לומדים מקצועי שיתקיים בשלוחת רמת אביב
  • נוכחות במפגש הסיום של הקורס
  • הגשת פרויקט גמר - תכנית שיווקית והצגתה.

משך הקורס


הקורס ניהול שיווק ופרסום נלמד בהיקף כולל של 130 שעות לימוד אקדמיות, מתוכן 15 שעות לעבודה עצמית על פרויקט הגמר.
שתי המודולות הראשונות נלמדות במתכונת של מפגש בשבוע. המודולה השלישית נלמדת במתכונת של שני מפגשים בשבוע.
הקורס נלמד במסגרת מסלול מנהל עסקים.

*המרצים האורחים ובכירים נוספים מחברות מובילות בתעשייה המקומית ישולבו בקורס לסירוגין, על פי החלטת מנהלי המסלול, במפגש משותף ללומדים בשלוחות השונות, שיתקיים בשלוחת רמת אביב, והוא חלק בלתי-נפרד מתוכנית הלימודים.



למידע נוסף מלא/י פרטיך
ונציג יחזור אליך בהקדם
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים