למידע נוסף מלא/י פרטיך
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
דיפלומה » ערוץ התוכן » עיצוב פנים והסבה מקצועית - עולם העיצוב מחכה לכם

עיצוב פנים והסבה מקצועית - עולם העיצוב מחכה לכם

הגעתם לגיל שמתחשק לכם להתחיל לעצב? אתם לא לבד. 


לא כולם מתגלגלים לעולם העיצוב במסלול הרגיל - בית הספר התיכון, השירות בצבא, הטיול הגדול בחו"ל והלימודים.
יש מי שמגלים את חדוות היצירה והפוטנציאל רק בשלב מאוחר יותר, אחרי שהתנסו במקצועות אחרים, או עבדו במשרה מלאה כשכירים, וכעת מחפשים אופק מקצועי מסוג אחר, שיעניק להם מרחב תימרון, סיפוק או הכנסה נוספת.
עכשיו, אחרי ההתייצבות הכלכלית, התעסוקתית או האישית, הגיע הזמן לממש סוף סוף את המשיכה הכמוסה.
למרבה השמחה, לא מאוחר מדי להתחיל ללמוד עיצוב.
למעשה, מדובר באחד התחומים שבהם יש לניסיון חיים חשיבות רבה, מלבד כישרון ושאפתנות, במיוחד אם במהלך השנים שיכללתם יכולת לגלות סבלנות כלפי לקוחות, הכרתם שווקים מעניינים, ופיתחתם חוש אסתטי באמצעות חוויות אישיות, כמו במהלך מעברי דירה וכדומה.
לקוחות רבים מעדיפים לעבוד עם מעצבי פנים שזו הקריירה השנייה שלהם, כיוון שלדעתם, אלה מסתמכים גם על רקע קודם, אשר תורם להבנתם הרחבה בתחום העיצוב.

טיפים לקריירה שנייה בעיצוב 


החלטתם שהדבר הבא הוא עיצוב?
יש לנו כמה הצעות כיצד לבצע הסבה מקצועית לתחום זה - משלב הרעיון, דרך החיפוש אחר מוסד לימודים, ועד רכישת לקוחות ראשונים.
בדיקת רקע - כדי לוודא שאתם בוחרים נכון, תוכלו לשוחח עם מעצבי פנים או עם יועצי הכוונת לימודים, שיסבירו לכם את הדרישות וגם את אופי העבודה.
כך תדעו אם אכן מדובר בתחום שמתאים לכם על פי כישוריכם ותחומי העניין שלכם, וגם אם זה הזמן הנכון עבורכם לבצע את ההסבה (למשל, האם תוכלו להקדיש מספיק זמן ללימודים, האם אתם מוכנים רגשית לשינוי זה בחייכם, והאם ביכולתכם לשלם עבור שכר הלימוד והחומרים הנלווים הנחוצים לביצוע פרויקטים במהלך הלימודים).
מעבר הדרגתי - בהקשר של הסבה מקצועית קיימות שתי גישות שונות: יש מי שמקדישים את כל זמנם להסבה מקצועית, בעוד אחרים מעדיפים להתנסות בתחום שהם בוחנים הסבה אליו, ורק אחר כך להחליט אם לשנות כיוון בחייהם. לרוב, מעבר הדרגתי ממקום העבודה או המקצוע הנוכחיים שלכם לעולם העיצוב יאפשר לכם להבין טוב יותר האם תחום העיצוב מתאים לכם, מבלי לקחת סיכונים מיותרים.
שילוב מנצח - אם אתם עוסקים בתחום משיק לעיצוב פנים, הרי שתוכלו ליהנות משני העולמות. למשל, ישנם מתווכים שמציעים גם שירותי עיצוב, וסטייליסטית אופנה בעלת רקע אסתטי מספקת גם סטיילינג לבית, ולא רק למלתחה. דרך אחרת היא שילוב: עבודה בתחום עיצוב הפנים יכולה להיעשות גם במשרה חלקית, מה שיאפשר לכם לעבוד ביום במשרד, ואחר הצהריים או בערב להעניק שירותי ייעוץ וליווי בעיצוב פנים.
מוסד לימודים - חפשו מוסד לימודים שמציע לכם תוכנית לימודים איכותית וגמישה, המאפשרת לכם ללמוד ולעבוד במקביל. ודאו כי המרצים הם מקצועיים. וחשוב לא פחות - חפשו מסגרת לימודים אשר מַקנה לכם כלים שיאפשרו לכם להתחיל לעבוד בתחום זה מיד עם סיום הלימודים.
השתמשו בקשרים מן העבר - הסתייעו בידע ובקשרים שרכשתם בעבר, פנו לאנשים שפגשו אתכם ב"גלגול המקצועי" הקודם, והציעו להם שירותי עיצוב פנים. תוכלו גם לנסות, תוך כדי ביצוע ההסבה המקצועית, להתנסות גם בפרויקטים, אפילו ללא תשלום, כדי לרכוש ניסיון, לשדרג את תיק העבודות שלכם, ולהצטייד בהמלצות - כך שברגע שיהיו לכם לקוחות ותחליטו שהדבר משתלם לכם כלכלית, תוכלו לעזוב את העבודה לטובת קריירה בעיצוב פנים.
שותפות להצלחה - לפעמים קל יותר לחבור לשותף אסטרטגי, כמו מתווך, משקיע נדל"ן, בעל נכס או חברת עיצוב, שיסייעו לכם בצעדיכם הראשונים בתחום זה. בזכותם תוכלו להגיע לקהל לקוחות, תרכשו ידע וכלים, ובעזרתם תבנו את המוניטין שלכם.

אל תדחו את החלום! 


בואו ללמוד עיצוב ותכנון פנים מהטובים והמקצועיים בתחום זה - במסלול לימודים של דיפלומה, מבית לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה.
אצלנו תמצאו את המקפצה להסבה מקצועית מקיפה ומעשית - בראש שקט.

מכאן תצאו עם הידע, הכלים, וכל מה שנחוץ לעבודה בעיצוב פנים בסגנון שלכם.



לפרטים נוספים אודות לימודי עיצוב פנים

אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים

דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים