למידע נוסף מלא/י פרטיך
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
דיפלומה » ערוץ התוכן » עיצוב פנים ברשת החברתית - הזירות המומלצות למעצבי פנים

עיצוב פנים ברשת החברתית - הזירות המומלצות למעצבי פנים

הזירה הווירטואלית רוחשת רעיונות מעניינים לגבי עיצוב פרויקטים, שיווק עצמי, והזדמנויות עסקיות יוצאות דופן. מעצבי פנים רבים כבר גילו את הפוטנציאל אשר טמון בהצטרפות לקבוצות מובילות, או במעקב אחר פרופילים ודפים מעניינים בפייסבוק, בלינקדאין ובאינסטגרם, והם פעילים גם בעולם המקוון, שיש לו הרבה מה להציע להם - וללקוחותיהם.

לפניכם כמה המלצות על ערוצי עיצוב מעניינים ברשתות חברתיות, ורעיונות כיצד להפיק מהם את המקסימום לשם מינוף הקריירה שלכם בתחום זה.

מקורות השראה מעניינים



יותר מ-7 מיליון אוהדים לא טועים. דף הפייסבוק Interior Design Ideas הוא הערוץ האולטימטיבי לשאוב ממנו רעיונות ופתרונות לעיצוב חללים. הדף סוקר מגמות ואופנות בתכנון חדרי שינה, פתרונות ארגון לחללים קטנים, דרכים להתקנת וילונות בדרכים יצירתיות ועוד.

Interior Design Inspirations הוא דף מומלץ נוסף, אשר מציג בתים מיוחדים מכל העולם, ונוגע גם באלמנטים ממוקדים כמו פתרונות תאורה, טקסטיל ייחודי ותכנון גינות, והכל בלוויית תמונות מרהיבות ומדריכים מצולמים.

אם אתם מחפשים השראה באינסטגרם, אל תחמיצו את האינסטגרם של (https://www.instagram.com/littlebigbell/), מי שנחשבת למובילת הבלוגים בעיצוב פנים בלונדון, ומנהלת חשבון אינסטגרם עשיר בעיצובים שהיא מצלמת תוך כדי עבודתה ומסעותיה.

מדוע כדאי לעקוב


באמצעות המערב אחרי אתרים ודפים אלו תוכלו להתעדכן בחידושים, ובמה שמעניין את הלקוחות, וכך תוכלו להציג בפניהם דוגמאות של בתים מהעולם ועוד שלל רעיונות מעניינים.

איך זה עובד


ברגע שלחצתם על "עקוב" תוכלו לקבל התראות מעניינות על פוסטים ותמונות שהועלו בקבוצה או באינסטגרם, לשתף, להגיב, או פשוט ללחוץ "אהבתי", אם הפוסט מצא חן בעיניכם ותרם לכם.

ביסוס המוניטין וגיוס לקוחות



יש שתי דרכים לפעול בקבוצות פייסבוק: ניתן להעלות פרויקטים נבחרים בקבוצות שונות בהן פעילים בין היתר גם לקוחות פוטנציאליים, או לענות לשאלות ולפניות של אנשים שמחפשים מעצב פנים לפי התמחות, תקציב, המלצות או מיקום. הנה כמה קבוצות שכדאי להכיר.

בקבוצת מעצבי פנים ואדריכלים בישראל חברים אלפי מעצבי פנים ואדריכלים המציגים פרסומים שונים, מבצעי היכרות, או דוגמאות לעיצובים (https://www.facebook.com/groups/architecturedesignisrael/).
קבוצה נוספת בה תוכלו להרשים קליינטים וקולגות היא משוגעים על עיצוב פנים, המהווה פלטפורמה לחיפוש מעצבי פנים, שיתוף רעיונות, הצגת עיצובים "לפני ואחרי", לפי נוהלי וכללי הקבוצה הכתובים: (https://www.facebook.com/groups/901176079939484/).

מדוע כדאי להשתתף


במסגרת קבוצות אלה תוכלו להציג עבודות נבחרות, ולפנות בזמן אמת למתעניינים.

איך זה עובד


ראשית, כדאי למתג את פרופיל הפייסבוק שלכם, להעלות עבודות ופרויקטים, לציין את שם העסק ודרכי התקשרות, ורק לאחר מכן לשתף עבודות בתוך הקבוצה. במקביל, דאגו לקבל התראות מהקבוצה כדי שתוכלו להגיב למתעניינים ולא להחמיץ פניות ושאלות.

ייעוץ עם מעצבי פנים מכל העולם



הרשת המקצועית לינקדאין כוללת קבוצה גדולה - inerior design (https://www.linkedin.com/groups/122179/profile) – שבה חברים מעצבי פנים מכל העולם. אפשר לשאול שאלות נקודתיות, לשתף ברעיונות, וליצור קשר עם נציגים של חברות עיצוב גלובליות. בקבוצה מוצעים גם פרויקטים מיוחדים בפריסה בינלאומית, ויש אפשרות להשתתף בסקרים ובדיונים מיוחדים על טרנדים, חומרים, ספקים ועוד.

מדוע כדאי להצטרף


כדאי להצטרף לקבוצות אלו כדי להיות חלק מקהילה מקצועית גלובלית של מעצבי פנים, לקבל עדכונים ביחס להזדמנויות עסקיות, ולשאוב השראה מהטובים והמובילים בתחום זה.

איך זה עובד


ודאו שיש לכם פרופיל מקצועי בלינקדאין המציג את ניסיונכם המקצועי באנגלית. ניתן להוסיף קובץ PDF עם תמונות של עבודות, ולקשר את הפרופיל לאתר האינטרנט. לאחר מכן, הצטרפו לקבוצה ועקבו אחרי עדכונים מעניינים. תוכלו להגיב לפוסטים שעולים או להעלות פוסט או סקר משלכם במטרה לקבל פידבקים מהמשתתפים בקבוצה.

לפרטים נוספים אודות קורס עיצוב פנים

אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים

דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים