למידע נוסף מלא/י פרטיך
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
דיפלומה » ערוץ התוכן » מעצבים מחוברים - האפליקציות שכל מעצב פנים חייב להכיר

מעצבים מחוברים - האפליקציות שכל מעצב פנים חייב להכיר

העידן הדיגיטלי מעמיד לרשות אנשי מקצוע בתחום עיצוב הפנים, יישומונים (אפליקציות) ייעודיים לשידרוג התכנון ופעולות העיצוב. הפעלתם של אלו פשוטה וזמינה בכל עת מהמכשיר הסלולרי, שהוא כלי עבודה לכל דבר – באמצעותו אפשר לתאם פגישות, להציג מידע ודוגמאות בפני הלקוחות ועוד. בשנים האחרונות פותחו יישומונים רבים, שמחירם אינו גבוה. לפניכם המלצה על 5 יישומונים כאלו, החביבים על מעצבי פנים.

Home Design DIY Interior Floor Layout Space Planning & House Decorating Tool HD by Mark On Call


יישום זה, שפיתח מעצב הפנים מארק לוויסון, נחשב לעוזר הדיגיטלי של מעצבי פנים רבים. למעשה, הוא מסייע בתכנון ובעיצוב החלל במרחב: הוא מאפשר להעלות תוכנית ויזואלית מפורטת של המרחב, מציג שלל זוויות, מראה גומחות, קירות, העמדת רהיטים בבית חד-קומתי או רב-קומתי וכיוצא באלו. כלול בו גם כלי מדידה המאפשר לקבל תוכניות בדיוק מקסימלי, ולהתאים את האלמנטים השונים בכל חלל.
מחיר: 4.99 דולר.

Homestyler Interior Design


יישום זה, מבית התוכנה של אוטודסק, בית היוצר של תוכנת אוטוקאד, מאפשר "להעמיד" בחלל הנתון רהיטים ומוצרי עיצוב, טרם רכישתם, ולהמחיש רעיונות שונים לגבי עיצוב פנים בחלל זה. הוא מאפשר לצלם חלל אמיתי, להעלות את התמונה ליישומון, ולנסות "להלביש" עליו מרכיבי עיצוב שונים - צבעי קירות, קומפוזיציה של מוצרי ריהוט וגופי תאורה ועוד, והכל בתלת-מימד.
יישומון חינמי.

MagicPlan


יישומון זה יוצר במהירות תוכנית קומה מקצועית, וכן הערכות עבודה מותאמות. הוא מודד חדרים, ומצייר תוכניות רצפה באמצעות תמונות של החללים האמיתיים. כל שעליכם לעשות הוא להוסיף אובייקטים, ביאורים ותמונות, ואז להפיק דוחות או הערכות על החללים. ניתן גם לשתף אותם עם משתמשי היישומון. היתרונות הבולטים של היישומון נעוצים במדידה ובעריכה של תוכניות רצפה באמצעות ניתוח תמונת מצב, והוספת כיתובים ממוקדים הנחוצים להמשך הפרויקט, דוגמת גובה התקרה או רוחב המסדרון.
יישומון חינמי.

Home Design 3D GOLD


יישומון זה מאפשר להסתמך על תוכניות רצפה תוך שינוי דינמי של החלל עצמו: העלאת תקרות, הזזת קירות, והוספת רהיטים. בגרסת הדו-מימד ניתן לצייר חדרים ולייצר פתחים, כולל שינוי צורת החדר וכיוונו. גרסת התלת-מימד מאפשרת ליהנות מתצוגה של תמונה מציאותית ומרשימה של הפרויקט, כולל פונקציה חדשה - יום ולילה - המראה כיצד האור נופל בחלל בזמנים שונים ביום.
מחיר: 9.99 דולר.

Zillow Digs


יישומון זה מרכז רעיונות לעיצוב ושיפוץ הבית, כולל הערכות שונות של צבעי המוצר ופרטיו. את התמונות ניתן להעלות ולארגן על פי שטח וסגנון. אפשר להטעין אומדנים של הפרויקט, כולל גדלי החדרים, ציור הקירות בצבעים שונים, הוספת תיאורים והערות, וארגון המרחב על פי רעיונות עיצוב שונים.
יישומון חינמי.

אין ספק שהטלפון החכם שינה את דפוסי העבודה של מעצבי הפנים, והוא מסייע להתנהל בנוחות ובמהירות מול הלקוח, ולתכנן ולעצב את המרחב. במסגרת לימודי עיצוב פנים של לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה תוכלו, בין היתר, לתרגל שימוש ביישומונים כאלו, ותרכשו שפע של כלים יישומיים שיעזרו לכם להצליח בתחום זה.



לפרטים נוספים אודות קורס עיצוב פנים

אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים

דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים