למידע נוסף מלא/י פרטיך
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
דיפלומה » ערוץ התוכן » הפקת אירועי יוקרה או עיצוב אירועים קטנים

הפקת אירועי יוקרה או עיצוב אירועים קטנים

זירת האירועים לא מפסיקה להפתיע ולרגש. היא רוחשת חגיגות קונספטואליות שעולות על כל דמיון – אירועים פרטיים מושקעים או אירועים עסקיים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. כולם רוצים לחדש, ליצור חוויה שטרם נראתה, בהיבט הקולינרי או העיצובי, בעזרת תוכנית אמנותית יוצאת דופן ועוד.

מפיקי אירועים הם שחקני מפתח בהפיכת החזון למציאות. הם אלה שמלווים את הזוג המאושר, את בעלי השמחה, או את מחלקת משאבי האנוש של הארגון בהוצאת התסריט אל הפועל. מפיקי אירועים רבים בוחרים מראש להתמקד ולהתמקצע בז'אנר ספציפי של הפקת אירועים ולכבוש את הנישה המבוקשת.

ומה איתכם? מתלבטים האם להפיק אירועי יוקרה או דווקא אירועים קטנים?לפניכם היתרונות והחסרונות בכל התמחות, וכן השיקולים שיעזרו לכם להחליט לגבי עתידכם המקצועי או בחירת הקונספט של כל אירוע ואירוע.

גרנדיוזי או אינטימי? זו השאלה


בעת הפקת אירוע גדול ורב-משתתפים יש להביא בחשבון שמדובר בהרבה מאוד פרטים טכניים, ולרוב גם בתקציבי ענק, וכי הפרויקט יכול להיות מורכב ומסובך במיוחד – למשל בחירת מקום עריכת האירוע שאליו יגיעו המוני משתתפים, או בחירת הסַפָּקים האיכותיים ביותר בתעשייה זו. מנגד, כיום מעדיפים אנשים רבים להזמין פחות אורחים, אך להציע להם את הטוב ביותר. וכך, גם באולם קטן יחסית אפשר ליצור חגיגה מרהיבה שתהפוך לשיחת העיר.
הבחירה תלויה מאוד בסגנון של בעלי השמחה וכן בסוג האירוע. למשל, אירוע לחברי מועדון VIP שרוצים להפוך לאירוע אקסקלוסיבי יכול להיות בהיקף מצומצם, בעוד אירוע לעובדי חברת היי-טק גדולה, אליו מוזמנים כל עובדי החברה ובני/בנות זוגם, מלכתחילה יהיה אירוע בהיקף גדול. ניתן להתאים את סוג האירוע לכל לקוח לפי צרכיו, העדפותיו, והתקציב הנתון.

כשעסקים והנאה נפגשים, נוצרים אירועים מדהימים


חברות רבות הבינו שכדי למשוך אנשים מוכשרים ולשמר עובדים הן נדרשות להשקיע באירועי תוכן מעניינים, וכי כדי לארגן אותם הן זקוקות למפיקים בעלי קשרים בתעשייה, וכן יכולת לראות את כל הפרטים הקטנים, לפקח על הספקים, ולנהל את האירוע עד הפרט האחרון ובזמן אמת. כמפיקי אירועים תוכלו לבחור אם להתמקצע בזירת האירועים העסקיים ולעבוד עם חברות בהתאמת אירועים עסקיים מוקפדים שיעבירו את המסר ויסייעו להשיג את המטרה המבוקשת (הגדלת מעגל הלקוחות, גיוס מימון, גיבוש עובדים וכדומה), או לפנות להפקות עבור לקוחות פרטיים.
ניתן כמובן להתנסות בשני העולמות, ולהחליט מה מתאים לכם יותר או משתלם לכם יותר – עבודה עם המגזר העסקי או עבודה עם המגזר הפרטי, או שילוב של השניים.

המיתוג קובע


ניהול המוניטין שלכם ישפיע מאוד על הדרך בה יתפסו אתכם בתעשיית האירועים. נסו להפיק כמה שיותר אירועים, אפילו עבור חברים או בתשלום סמלי, כדי שיהיה לכם קהל ממליצים. תעדו את האירוע, צלמו והעלו את התמונות לרשתות החברתיות – כך יתחיל שמכם להתגלגל בקרב מי שמחפש מפיקי אירועים. תוכלו להשתלב בחברת הפקות או באולמות שמציעים גם שירותי הפקה, או לעבוד כמפיקים עצמאיים ולהחליט מראש מה יהיה המיתוג שלכם – אירועי פרימיום או אירועים בני-השגה. תמיד תוכלו להפיק בשני הסגנונות, וכך תמצאו את נקודת החוזק וההעדפה האישית שלכם.

הכשרה מקצועית בהפקת אירועים תסייע לכם לפרוץ את הדרך להצלחה בתעשיית האירועים



אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים

דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים