למידע נוסף מלא/י פרטיך
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
דיפלומה » מכתבי המלצה - בוגרינו כותבים עלינו » מכתב תודה - קורס מדריכי טיולים לחו"ל

מכתב תודה - קורס מדריכי טיולים לחו"ל

שמי דני עירון והשתתפתי בקורס מלווי קבוצות לחו"ל של האוניברסיטה הפתוחה ומטעם "אופיר טורס".

ההשתתפות בקורס הייתה נוחה, מאחר והלימודים התקיימו בימי שישי. ובמיקום נוח. במישור האישי נוצרו בין המשתתפים חברויות איתנות עד היום. כמו כן למדתי על עצמי כאשר תורגלנו במשימות אישיות. כמובן שכשהדרכתי קבוצה לראשונה, נתגלה עוד פן חשוב. יש בצד גם הכנסה יפה.

מנהלת הקורס שלי הייתה גילה זיו. שמשמשת גם כמדריכה מן המניין. גילה בעלת ידע רב בהיסטוריה הכשירה אותנו בנמרצות במקצועה וליוותה אותנו בנאמנות גם אחרי השעות המקובלות. וזה מן הסתם אף פעם לא מסתיים בכיתה. מנגד הייתה כלנית המנחה לאומנות. רק לשיעורים שלה היה שווה כל המאמץ. ספגתי ידע רב אשר משמש אותי בכל.

בנוסף, העבירו לנו מדריכים שונים חומר רלוונטי לנושאי ליווי הקבוצות אשר נוגע גם למהות המקצוע וכן דגשים לארצות שונות בהם אני אמור להדריך.

החוויה המרגשת בקורס שייכת לעמיתה שלמדה איתי. הסתבר לה כבר בתחילת הקורס שהלימודים עצמם וכן עמידה מול קבוצה קשים לה והיא החליטה להפסיק. הקבוצה כאחד תמכה בה ודחפה אותה ולא נתנה לה רגע להרים ידיים. הכוח שקיבלה מהקבוצה אפשר לה לבסוף לסיים על אף הקשיים.

בסופו של דבר, הקורס תרם לי רבות לידע, העשיר אותי ונתן לי את הכלים להנחות קבוצות בחו"ל. לחבריי המלצתי על הקורס ולו רק מן הטעם של למידה והעשרה יוצאת מן הכלל שנותנת בסופו של דבר - כוח.

לדף קורס מדריכי טיולים בחו"ל באתר לחץ כאן

אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים

דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים