למידע נוסף מלא/י פרטיך
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
דיפלומה » מכתבי המלצה - בוגרינו כותבים עלינו » מכתב תודה – קורס מדריכי טיולים בחו"ל

הנידון: קורס מדריכי טיולים 2011/06

23/10/2012


במשך כ- 30 שנה עסקתי בהייטק והגעתי לתפקידים בכירים (סמנכ"ל) אבל משהו היה חסר. ולמזלי...החלטתי על חופשה לחו'ל והפעם בטיול מאורגן.

ומכאן הכל היסטוריה...
ההחלטה שקבלתי ממהלך זה הייתה, שיהיה נחמד לשלב הדרכה ועוד לחו'ל לנשמה והייטק לפרנסה. כשחזרתי מיהרתי להירשם לקורס מדריכים לחו'ל של האוניברסיטה הפתוחה וזאת עקב, היכרות מוקדמת, עם איכות הקורסים שלהם ורצינות מדריכיהם.
אכן, לא הדבדתי, הגב' גילה זיו, מרכזת הקורס (שהייתה משכמה ומעלה) וצוותה, הכניסו אותי לעולם קסום ואחר. לא עוד קורסי הייטק והעולם הריאלי אלא קורס שבין תכניו טעימה מנושאים נבחרים כהיסטוריה, אמנות, מיתולוגיה, גיאוגרפיה, מקומות נבחרים בעולם ועוד.
רוב השיעורים בשבילי, היו חוויה ומסע מרתק, שגם אם לא הייתי מממשת את נושא הדרכה, אזי ההנאה מהקורס,וההיכרות עם חבריי לקורס, שחלקם אף הפכו לחבריי, הייתה מספיקה או כפי שאומרים "דיינו".

בסיום הקורס פניתי למספר חברות והצעתי את מועמדותי להדרכה ולהפתעתי, הייתה היענות מהירה, שבעקבותיה הפכתי למדריכה עוד באותה שנה.
ההדרכה עצמה זו חוויה ייחודית בפני עצמה.
כל טיול, גם אם הוא לאותו מסלול (וזכיתי והספקתי בתקופה הקצרה לעשות 2 מסלולים שונים), עדיין אחר, בגלל הרכב האוכלוסייה השונה (מיקרו החברה הישראלית – גילאים שונים, השכלה, דת ועוד) ומכאן השאלות, הדגשים המתאימים שהופכים כל טיול לאחר ולמיוחד...לפעמים, גם קשה, אבל תמיד מאתגר.
והבונוס לכל זה:
  • היכרות מעמיקה, של מדינות יעד ההדרכה, שמרחיבות את האופקים
  • היכרות וקשרים חדשים ומעניינים, עם המקומיים בארץ היעד
  • הגדלת הרשת החברתית שלך, לפחות, כמספר הנוסעים
  • ומעל הכל....החיוך, הצחוק, החיבוק החם שאתה מקבל כמשוב מיידי בטיול כולו ובסיום, שטוענים את מצברך לזמן רב.

אני ממליצה על הקורס זה. זהו אחד הקורסים היותר מהנים ומעניינים, שעברתי בחיי, אשר יכול לספק קריירה נוספת/שנייה ו/או בצד הקריירה הנוכחית

תודה מיוחדת לגב' גילה זיו, שתמיד, הייתה קשובה לכל צרכנו בקורס וגם לאחריו, ועד היום, כאשר, אני צריכה עיצה/פתרון. או סתם אוזן קשבת לאירועים מהטיול,אני מתקשרת והיא תמיד שם מוכנה לסייע.

רחל לוי – מדריכי טיולים חו'ל 2011/06

לדף קורס מדריכי טיולים בחו"ל באתר לחץ כאן

אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים

דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים