למידע נוסף מלא/י פרטיך
ונחזור אליך בהקדם

אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים

קורס יוטיוב - מנהלי ומפיקי ערוצי YouTube

הקורס נבנה בשיתוף עם חברת התוכן
התמחות כמנהלי ומפיקי ערוצי youtube עבור קמפיינים ומוצרים מסחריים, מותגים, ארגונים ויוצרי תוכן

ממי לומדים?

מורן זר קצנשטיין
מורן זר קצנשטיין

מורן זר קצנשטיין מרכזת מקצועית ומרצה בכירה


לשעבר מנהלת שיווק בYouTube ו-Google ישראל וכיום בעלים של חברת התוכן yyy .
מורן מילאה בעברה שורה של תפקידי שיווק בכירים בקוקה-קולה, לוריאל וכן כסמנכ"לית השיווק של קבוצת הוניגמן. בעלת תואר שני במנהל עסקים התמחות בשיווק מהמכללה למנהל.


קרין אלדאה
קרין אלדאה

קרין אלדאה


קרין אלדאה היא אשת תקשורת ומנהלת יחד עם בעלה, את טופ גיק, מערוצי היוטיוב המובילים והפופולאריים ביותר בישראל.
קרין היא מנטורית ומרצה בתחום יצירת התוכן לרשת ועובדת עם יוצרי תוכן רבים ומגוונים מהארץ ומהעולם.
יוצרת ומפתחת פורמטים דיגיטליים.
לקרין נסיון של עשר שנים בתחומי הניהול והחינוך, שתי התמחויות, שמסייעות לה מאד גם היום ביצירת תכנים חינוכיים לפלטפורמה.


אמיר רוזן
אמיר רוזן

אמיר רוזן


יוצר תוכן דיגיטלי ומרצה לעיצוב.
בשנתיים האחרונות אמיר עובד בניהול ערוצי היוטיוב של Miss Reine, קבוצת ערוצי יוטיוב עם קרוב ל- 300 אלף עוקבים אשר נמנים בין ערוצי היוטיוב הגדולים בישראל המייצרים תוכן לקהל בוגר.
במסגרת זו התמחה בהפקת תוכן ליוטיוב, ובניהול שיתופי פעולה מסחריים בפלטפורמה. לאמיר נסיון בתור מעצב מוצר ורקע בפיתוח מוצרי ילדים, מרצה לעיצוב במכון הטכנולוגי חולון משנת 2015.


אם אתם מעוניינים לרכוש ידע מעשי על תוכן וידאו שיקדם אתכם כלכלית ועסקית, קורס יוטיוב YOUTUBE 360 הוא לגמרי עבורכם. בקורס תתוודעו לפרקטיקות שיאפשרו לכם להפיק ולנהל ערוצי יוטיוב. בקורס תלמדו טכניקות לשיפור הערוץ ואופטימיזציה של משך הצפייה וכן צעדים מעשיים להגדלת מספר העוקבים והדקות הנצפות כדי להגדיל את החשיפה ולהרוויח יותר מהעסק שלכם.
ניהול והפקת ערוצי וידאו ביוטיוב הפך למקצוע של העתיד, האם זה המקצוע שלכם?

כל מה שרציתם לדעת על הקורס- עם מורן זר קצנשטיין




מהו קורס מנהל ערוצי YouTube ?


וידאו בפלטפורמת YouTube הוא מנוע צומח בשיווק ברשת בשנים האחרונות. הפלטפורמה מאפשרת לנהל קמפיינים שיווקיים מורכבים; לקדם את יחסי הציבור, וליצור תוכן וידאו שמצליח לספר סיפור מורכב של מותג/עסק/חברה.
תפקידם של מנהלי ערוצי ה-YouTube הוא לנהל קמפיינים בקידום אורגני ובקידום ממומן, באמצעות הבנת מסדי הנתונים (אנליטיקס). מסדי הנתונים מאפשרים לבנות אסטרטגיית אופטימיזציה עבור הערוץ, ומסייעים בקידום הקמפיין/התוכן.

מה תדעו לאחר סיום קורס יוטיוב YOUTUBE 360?


  • הבנת פלטפורמת youtube ככלי לספר סיפור בווידאו ובאמצעותו לקדם מוצרים
  • You tube- storytelling כיצד מספרים סיפור? הפיכת סיפור לחוויה
  • צילום ועריכה בסיסים ליצירת וידאו (כן, גם בסמרטפון...) והבנת שפת היוטיוב
  • אופטימיזציה וטכניקות לשיפור ערוץ היוטיוב (הגדלת החשיפה ברשת)
  • קידום אורגני וממומן, אנליטיקס ובקרת ביצועים
  • שיתופי פעולה מסחריים ועבודה עם מותגים

איפה עובדים לאחר סיום הלימודים?


מנהלים ומפיקי ערוצי YouTube יכולים להשתלב בחברות מובילות רבות במשק הישראלי, בעסקים קטנים, במגזר העסקי או הציבורי וכן לעבוד כפרילנסר ולנהל במקביל ערוצי יוטיוב שונים. יש מגוון אפשרויות קידום: מנהלים ומפיקים ערוצי YouTube / שיווק דיגיטלי תומך וידאו / מנהלי שיווק ברשת החברתית ("סושיאל").

למי זה מתאים?


אנשים פרטיים המעונינים לפתח קרירה כמנהלי ערוצי youtube, פרילנסרים, מנהלי שיווק, בעלי עסק קטן.

נושאי הלימוד בקורס יוטיוב YOUTUBE 360 - מנהל ערוצי YouTube



יצירת תוכן לyoutube



  • Youtube- storytelling - כיצד מספרים סיפור? הפיכת סיפור לחוויה ואיך זה משפיע על האלגוריתם...
  • פיתוח פורמטים לyoutube
  • שיתופי פעולה מסחריים ועבודה עם מותגים
  • השיווק של עולם הyoutube
  • עבודה על בריף תוכן שיווקי מסחרי
  • שיווק מותגים ושת"פים מסחריים

שלבי ההפקה לyoutube


יצירת תוכן וידאו מנצח ביוטיוב
  • עמידה מול מצלמה, עיצוב פריים ומוצרים
  • עקרונות הצילום והסאונד לyoutube
  • עקרונות עריכת וידאו לyoutube

ניהול ערוץ youtube


עקרונות הזהב בניהול ערוצי youtube
  • עקרונות לעבודת שיווק נכונה, וכל מה שצריך לדעת על האלגוריתם של youtube.

ניהול ערוץ יו-טיוב step by step


  • כיצד לפתוח ערוץ, הגדרות ערוץ עקריות, תיאור ומילת מפתח, תגיות שעונות על חוקי יוטיוב, איך לכתוב/לבחור כותרת מנצחת, מקרו קופי.

קידום ערוץ יוטיוב


קידום הערוץ

  • ממומן AdWords – נלמד כיצד לפתוח חשבון מודעות בGoogle ולהגדיר אותו, ניצור קמפיין עם הגדרות תקציב, פילוחים ואפשרויות תצוגה. נבצע קישור בין Google Analytics לGoogle Ads לטובת רימרקטינג ואופטימיזצית קמפיינים

אופטימיזציה ותוכן מבוסס דאטה Analytics


  • נלמד לקרוא דוחות קהלים, צירוף משתמשים, התנהגות והמרות. נבצע קוד מעקב המרות ונלמד כיצד "לתרום מידע" עבור מי שצופה בסרטונים שלנו וליצור ערך כלכלי.

פרויקט מסכם


עבודה על פי בריף עבור לקוח /מותג/ חברה במגזר העסקי.

היקף שעות הלימוד


הלימודים יתקיימו פעם בשבוע, בשעות הערב, בשעות 21:00-18:00. בסך הכל 13 מפגשים, בהיקף של 52 שעות לימוד אקדמיות.

למה ללמוד קורס YOUTUBE 360 בבית הספר חשיפה?


  • מיקוד ויחס אישי – ליווי הסטודנטים מהרגע הראשון ועד לפרויקט הסיום.
  • התנסות מעשית – לכל אורך הקורס ובסיומו, פרויקט מסכם עבור לקוח עסקי או מותג.
  • ניסיון בשטח – בקורס מלמדת מורן זר קצנשטיין, בעלת ניסיון מעשי עשיר בהובלה פרויקטים גדולים ומורכבים בשוק הישראלי והבינלאומי.
  • יחודיות וחדשנות –אין עוד מקום שמלמד קורס מעמיק בתחום!
  • לרשות הסטודנטים עומד חדר תרגולים.
  • בית הספר חשיפה שייך לאוניברסיטה הפתוחה, האוניברסיטה הגדולה בישראל.

תנאי קבלה


  • שליטה בשפה האנגלית – קריאה וכתיבה
  • שליטה טובה ביישומי מחשב וביישומי אינטרנט, ואוריינטציה טכנולוגית
  • מילוי שאלון התאמה אישי

דרישות הקורס


  • מחשב נייד
  • הגשת תרגילים ופרויקט מסכם
  • נוכחות ב- 80% מהשיעורים

סביבת הלימודים


בית הספר חשיפה שוכן בקמפוס האוניברסיטה הפתוחה בכפר הירוק במקום נגיש ומרכזי.
יש בו כיתות לימוד, מעבדות מדיה מצוידות, וחדר תרגול שפתוח בכל שעות היום.
סביבת הלימודים אינטימית ונעימה, לרשות התלמידים עומדת קפיטריה.
שפע של חניה חינם.

כל הזכויות שמורות ולבית הספר חשיפה וחברת YYY

אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים