

מרצה בקורס: עופר גולן
איש קריאייטיב וקופירייטר בכיר כבר מעל שני עשורים, היה שותף במשרדי פרסום גדולים וקטנים (אדלר חומסקי, שלמור אבנון עמיחי, פוגל-לוין, גיתם, נחמני צפריר, גולן-ערמוני).
מלמד קופירייטינג, קריאייטיב וכתיבה שיווקית אותנטית מזה 15 שנים. מתמחה בבניית מותגים בקטגוריית ה - Challenger brands. אחראי על עשרות קמפיינים (חלקם זוכי פרסים בינלאומיים) למגוון מותגים כמו טושיבה - הכי חד, Volvo, Orangeשטראוס-עלית, תנובה, מיצובישי, בנק דיסקונט, ביתילי, לופה.
איך לבלוט ולהניע קהלים שונים - בעזרת כתיבה - ללחוץ, למלא פרטים, לעקוב, להיכנס לאתר, להירשם לדיוור, לקנות?
את כל אלה יודע כל קופירייטר – הוא מסוגל לשכנע כל אחד, בכל דבר, על מנת להשיג תוצאות שהוגדרו מראש.
בקורס זה נלמד לעומק ונתרגל את היסודות המקצועיים של כתיבה בולטת ומשכנעת אשר מניבה תוצאות, בעזרת כלים ומתודות מעולמות השכנוע, הפסיכולוגיה ההתנהגותית, הפסיכואנליזה, תורת הסטוריטלינג, וכלים אקטואליים אשר נמצאים בשימוש יומיומי בעולם הפרסום. כך גם תתוודעו לשיטות העבודה במשרדי הפרסום המובילים והמתקדמים בישראל ובעולם.
קהל יעד
- לבעלי עסקים שרוצים לשפר את התוצאות של הפרסומים לעסק שלהם
- לבעלי תפקידים בארגונים, חברות ועסקים, שתפקידם כולל פרסום, שיווק וכתיבה, או כאלה שמכוונים למשרות מהסוג הזה ומחפשים הבנת עומק בפרסום
- נותני שירותי כתיבה ותוכן מקצועיים ללקוחות מגוונים
- לכאלה שמבינים שלדעת לשכנע ולהשיג מטרות בעזרת כתיבה – מאפשר להם להשתלב טוב יותר במגוון גדול של מקצועות
- לכאלה שרוצים להשתלב כקופירייטרים או כותבי תוכן במשרדים וסוכנויות פרסום מקצועיות
- לכל בעלי כישרון כתיבה טבעי, שמעוניינים לפתח ולשכלל אותו - על מנת להפוך אותו למקצוע
נושאי לימודי בקורס קופירייטינג וכתיבה שיווקית:

בסיס מושגי

מדיה

אסטרטגיה ותוכן

סיכום
משך הקורס
72 שעות לימוד במסגרת 18 מפגשים, 4 שעות אקדמיות כל אחד, פעם בשבוע בשעות הערב.
הקורס מועבר באופן מקוון.
דרישות הקורס
- הגשת עבודת גמר, הכוללת התייחסות ושימוש בכל הכלים שהקורס מעניק
- נוכחות של לפחות 80% מהשיעורים
תעודה
לעומדים בדרישות הקורס תוענק תעודה מטעם בית ספר חשיפה - האוניברסיטה הפתוחה, לימודי החוץ.
מס' הקורס: 84735