למידע נוסף מלא/י פרטיך
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
חשיפה» לימודי שיווק ופרסום » כתיבה שיווקית ותוכן דיגיטלי – Creative all Around

קורס כתיבה שיווקית ותוכן דיגיטלי – Creative all Around


התמחות ביצירת אסטרטגיית תוכן שיווקי לנכסים דיגיטליים


הקורס מועבר באופן מקוון

מרכזת מקצועית ומרצה: מרינה קיגל


יוצרת תוכן, עיתונאית (ynet, mako, פנאי פלוס, לאשה, רדיו 103), יזמית קהילות, מרצה, מתמחה בסטוריטלינג מניע לפעולה לעסקים, ארגונים וחברות (טבע, אינטל, רשות העתיקות, קרן פרס בראשית, אנו – מוזיאון העם היהודי). מנכ"לית-שותפה בסוכנות דיגיטל "פשוט יצירתיים | Simply Creative"
שיווק דיגיטלי הוא ללא ספק אחד התחומים הנחשקים ביותר כיום, וכותב התוכן שמאחורי המקלדת הוא איש השיווק החדש. הוא זה שמניע אנשים לפעולה וקובע את הטון ואת החוויה של הגולשים במדיה הדיגיטלית והחברתית.

המשימה הראשונה של כותב התוכן בזירה הדיגיטלית זה לדעת לספר סיפור. לכל אדם ועסק יש סיפור – פשוט צריך לדעת איך לספר אותו בצורה שיהיה מעניין, מרגש ונגיש לאחרים. במסגרת הקורס נכיר את עקרונות הסטוריטלינג העסקי לצד כלים אפקטיביים ליצירת סיפור בפלטפורמות שונות ברשת: פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, לינקדאין, אתרי אינטרנט ועמודי נחיתה. נלמד את ההבדלים ביניהן וגם את המשותף להן. נכיר טכניקות כתיבה מניעות לפעולה המייצרות מעורבות עם הגולשים ונרכוש ארגז כלים שימושי ויעיל שיסייע לכל אחת ואחד מכם לפתח סגנון כתיבה ייחודי.

אנו מאמינים שחשוב לתרגל את כל החומר הנלמד כך שכבר מתחילת הקורס תוכלו לבחור עסק כלשהו להתאמן עליו, אמיתי או דמיוני, ולקראת סוף הקורס תוכלו להציג את התכנים שיצרתם וכתבתם.

נושאי הלימוד

סטוריטלינג עסקי
  • עקרונות הסטוריטלינג העסקי
  • הסטוריטלינג ככלי לבניית נאמנות למותג
  • איך בונים סיפור עסקי הלכה למעשה
  • בנייה נכונה של אסטרטגיית תוכן
  • פילוח קהלים וכיצד ניתן להגיע אליהם באמצעות תוכן
  • היכרות עם סעיפי הבריף הפרסומי והתאמתו לדיגיטל
  • איפיון שפה למותג
  • פייסבוק
  • מה כדאי לי לפתוח – עמוד אישי, עסקי או בכלל קבוצה
  • סוגי תכנים הקיימים והתאמתם לסוג הפרופיל
  • איך מעודדים שיח ומעורבות עוקבים בעמוד
  • כתיבה ויצירת תוכן המניע לפעולה
  • הקמה וניהול קהילה
  • מי בכלל צריך קהילה?
  • הקמת קהילה - מהיכן מתחילים ומה עושים אחרי שהקמנו?
  • איך לגרום לקהילה לפעול בכוחות עצמה
  • אינסטגרם
  • הגדרת מטרות ואסטרטגיה לעמוד
  • בניית שפה ויזואלית לפיד
  • טרדנים, השראות ויצירת תוכן מערב
  • סטורי ורילס – מתי להשתמש וטכניקות עיצוב
  • לינקדאין
  • בניית פרופיל לינקדאין מנצח
  • פרופיל אישי, דף חברה, קבוצות – עקרונות פעולה בכל אחד מהם
  • איך יוצרים בולטוּת ברשת זו
  • עושים עסקים בלינקדאין
  • טיקטוק
  • הכרת הפלטפורמה – ולמה כולם נמצאים בה
  • ההבדל בין טיקטוק לשאר הרשתות
  • מה חשוב לדעת לפני שנכנסים לטיקוטוק
  • טיפים לטיקטוקר המתחיל
  • דפי נחיתה, בלוגים ותוכן לאתרי אינטרנט
  • כתיבת תוכן לדף נחיתה אפקטיבי
  • בלוג כפתרון נהדר לתקשורת עם לקוחות
  • מה התוכן שכדאי לכתוב באתר
  • E-mail Marketing ומיקרו קופי
  • ניסוח כותרת דיוור מניעה לפעולה
  • הגדרת המסרים וניסוח הדיוור
  • מה זה מיקרו קופי ואיך המילים הקטנות הופכות לכלי המרה

  • מה תדעו לעשות בסוף הקורס?


    תדעו איך לזקק את הצרכים של הלקוח מהדרישות שלו או שלה ולהפוך אותם לתוכנית עבודה ישימה. נלמד לשאול את השאלות הנכונות את הלקוח ואת עצמנו וליצור את הסיפור שיניע לפעולה את הלקוחות הפוטנציאליים ויעזור לעסק לצמוח. וכמובן, לא פחות חשוב – נלמד איך לקדם את עצמנו ברשתות החברתיות בצורה יעילה וממוקדת ולהימנע משחיקה.

    קהל היעד

    • כל מי שמבקש להשתלב בתחום הדיגיטל לייצר תוכן אפקטיבי
    • לבעלות ובעלי עסקים שרוצים לייצר את התוכן שלהם לעצמם
    • אנשים שרוצים לצבור קהילת עוקבים ועוקבות ברשת ולקדם אג'נדה / יצירה שלהם
    • אנשי שיווק, פרסום ותוכן בחברות וארגונים
    • יתרון לבעלי ניסיון מעשי בסיסי עם פייסבוק ואינסטגרם המבקשים להתמקצע בתחום התוכן והכתיבה השיווקית

    היקף הקורס


    הלימודים יתקיימו פעם בשבוע, 11 מפגשים, בהיקף כולל של 33 שעות לימוד אקדמיות.

    דרישות הקורס

    • הגשת תרגילים ופרויקט מסכם
    • נוכחות ב-80% מהשיעורים הפרונטליים והמקוונים
    • חובת פתיחת מצלמות במהלך כל המפגש





    אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים

    דף הבית
    לצור קשר דרך טלפון
    השארת פרטים