אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
מרכז התכנית: ניר זיגדון, בעל חברה e-Community ומומחה במסחר אלקטרוני ומכירות באינטרנט, מלווה חברות מובילות במשק במעבר למסחר אלקטרוני בינלאומי

רקע אודות קורס מנהלי איקומרס


הגאות העולמית במסחר אלקטרוני (חנויות ברשת) אינה פוסחת גם על ישראל. כחלק ממהפכה זו נוצרו מקצועות חדשים ומבוקשים, ויותר ויותר חברות וארגונים נדרשים לבצע התאמות ולבנות תוכנית אסטרטגית הכוללת שילוב של שיטות מכירות קלאסיות ושימוש במסחר האלקטרוני - על מנת לתפוס נתח שוק גדול יותר.
האוניברסיטה הפתוחה שמה לעצמה למטרה להציע תוכנית לימודים מקיפה, ראשונה מסוגה בישראל, שתכשיר מנהלי eCommerce בכל ארגון או חברה. התוכנית תעניק לכם כלים מעשיים לתכנון, להקמה ולניהול של מערך מכירות מקוון בשילוב חשיבה אסטרטגית רחבה, כך שעם סיום הלימודים תוכלו לשמש כמנהלי eCommerce או לנהל עסק אינטרנטי עצמאי.

מה תדעו עם סיום הקורס?


  • להקים חנויות בזירות מסחר (דוגמת אמזון או אי-ביי)
  • להקים חנויות עצמאיות (דוגמת פלטפורמת shopify)
  • לייעץ ולבצע אסטרטגיה נכונה לצורך מעבר הארגון למסחר אלקטרוני (תימחור מוצר נכון, תכנון והקמה של מערך לוגיסטי נכון ועוד)

במה עובדים עם סיום הלימודים?


  • מנהלי eCommerce בחברות
  • מנהלי חנויות אי-ביי / אמזון / שופיפי
  • ניהול עסק אינטרנטי עצמאי

כמה שעות לומדים?


הלימודים יתקיימו פעמיים בשבוע, בימי שני ורביעי, בשעות 21:30-17:30. בסך הכל יתקיימו 27 מפגשים , בהיקף 135 שעות לימוד אקדמיות

למי מיועד הקורס מנהל eCommerce


  1. לאנשי שיווק ומנהלי פרסום בארגונים ובחברות
  2. למעוניינים ברכישת מקצוע בתחום ה-eCommerce
  3. ליזמים
  4. לעצמאים או לשכירים

תנאי קבלה


  • שליטה טובה ביישומי מחשב וביישומי אינטרנט, ואוריינטציה טכנולוגית
  • שליטה בשפה האנגלית - קריאה וכתיבה
  • תואר ראשון - יתרון
  • מחשב נייד (לפטופ)
  • מילוי שאלון אישי

איפה יתקיימו הלימודים?


בקמפוס האוניברסיטה הפתוחה בכפר הירוק (צומת מרכזי במרכז הארץ).
החנייה חינם.

סביבת הלימודים


בית הספר חשיפה ממוקם בקמפוס האוניברסיטה הפתוחה בכפר הירוק (מיקום מרכזי ונוח להגעה), וכולל כיתות לימוד ומעבדות מדיה מצוידות, חדר תרגול הפתוח בכל שעות היום.
סביבת הלימודים אינטימית ובאווירה הכפרית, עם שפע של חנייה בחינם וקפיטריה.

למה ללמוד בבית הספר חשיפה - קורס ecommerce?


  • שייכות לאוניברסיטה הפתוחה, האוניברסיטה הגדולה בישראל
  • הקורס המקיף והמעמיק בישראל, בהיקף של 135 שעות אקדמיות
  • מרצים מנוסים מהשורה הראשונה, מומחי מסחר אלקטרוני ובעלי חברות אשר עוסקים בתחום זה מדי יום ביומו
  • ליווי וייעוץ של צוות המומחים במהלך הקורס
  • אפשרות השמה - המצטיינים יוכלו לעבוד בחברת e-community
  • מיקום מרכזי, חנייה חינם

תעודה


לעומדים בדרישות הקורס תוענק תעודה מטעם בית ספר חשיפה - אוניברסיטה הפתוחה, לימודי החוץ.

דרישות הקורס


  • נוכחות ב-80% מהמפגשים

המעוניינים לפתוח חנות פעילה יידרשו להשקיע כ-200 דולר (הדבר תלוי ברצונו וביכולתו של המשתתף לקדם חנות ולהתנסות בפועל בהפעלתה).





למידע נוסף מלא/י פרטיך
ויועץ לימודים יחזור אליך בהקדם
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים