למידע נוסף מלא/י פרטיך
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
תפנית » קורס מנהל עסקים

איך נשיג לקוחות חדשים, במספרים גדולים ובאופן קבוע?


מאת: ברק רום, יחסי ציבור עם ביטוח תוצאות בקורס מנהל עסקים
אם ניגש לשורה התחתונה: יש בישראל חצי מיליון עסקים, חלק לא מבוטל מהם עושים עבודה מקצועית וראויה. המבחן הגדול, הוא לא ״מי עושה את העבודה יותר טוב״? שכן הלקוח לא יודע להבדיל ביננו לבין המתחרים- טרם קבלת השירות או המוצר.
לעיתים, גם אחרי קבלת השירות לא יידע הלקוח אם זה הכי טוב שהוא יכול היה להשיג...
כדי להגיע ליציבות ושגשוג צריך לשווק ולמכור. כדי לעשות סדר בדברים- שיווק הן סך כל הפעולות שנעשה על מנת להגיע למעמד המכירה! שיווק זה כל מה שנעשה על מנת שניפגש עם לקוח לצורך מכירה.
עולם השיווק הוא גדול, מקיף ואדיר. אנסה במהלך הניוזלטר׳ס הקרובים לתת לכם מידע הכרחי על כמה מהכלים הכי שימושיים שיש בנמצא.

היום אספר לכם על ״אאוט בריין״ ו״טאבולה״.


מדובר בשתי חברות ישראליות שפיתחו סרגל תוכן המצוי ברוב האתרים הגדולים בישראל. הסרגל בנוי מאלגוריתם שמזהה את הרגלי הגלישה ומתאים את התוכן לזהות הגולש. זה יאפשר לכם להביא את התוכן שלכם לידי גולש שמתעניין במה שיש לכם לספר לו.
התשלום הוא פר קליק- זאת אומרת שבדרך כלל תשלמו כשני שקלים לכל גולש שהקליק על התוכן שלכם. המלצתי היא להשתמש בפלטפורמות רק לאחר שיש לכם כתבה מפרגנת מאתר גדול אחר. זאת מכיוון שאם תעמיסו על המערכת תוכן מהאתר שלכם או בלוג, זה ייראה כמו פרסומת.
אנשים מאמינים להמלצה מצד ג׳ ולכן אם תשיגו כתבה באתר אחר, למעשה הופך האתר האחר לממליץ צד ג׳ שמספר על העסק שלכם.
״אאוט בריין״ ו״טאבולה״ ימצאו את הגולשים המתאימים ויש לכם סיר ומכסה- כלומר: תוכן איכותי ומקצועי שהוא בבחינת המלצה צד ג׳ באתר גדול וקהל ממוקד שמתעניין בנישא שאתם עוסקים.

נשמע לכם מעניין? נשמח לראותכם בין תלמידנו בקורס הדגל של בית ספר תפנית קורס מינהל עסקים



אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים

דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים