מכניסים צבע לרעש הלבן

עובדים יחד

  • הקורס בשיתוף חברת הפרסום הדיגיטלי ,D-say המתמחה בתכנון ואסטרטגיה, פיתוח וניהול תוכן, פרסום בכל הפלטפורמות הדיגיטליות ורכישת מדיה.

מרצים מהשטח

  • קיבצנו את מיטב האנשים הבכירים שעובדים בשיווק דיגיטלי שיתנו לכם כלים פרקטיים להקים ולנהל קמפיינים דיגיטליים

פרקטיקה מקצועית

  • קורס השיווק הדיגיטלי של בית הספר תפנית הוא קורס מעשי

מלימודים לעבודה

  • בסוף הקורס תמצאו את עצמכם עם ידע דיגיטלי שייתן לכם יתרון משמעותי בעולם התעסוקה

קורס שיווק דיגיטלי - המהפכה הדיגיטלית כבר כאן!



כל בעל עסק או מי שרוצה להשתלב בעולם התעסוקה חייב להבין איך הצרכנים החדשים מתנהגים ברשת ומה הדרכים האפקטיביות ביותר לתקשר איתם.
קיבצנו את מיטב האנשים הבכירים שעובדים בשיווק דיגיטלי שיתנו לכם כלים פרקטיים להקים ולנהל קמפיינים דיגיטליים.

קורס השיווק הדיגיטלי של בית הספר תפנית הוא קורס מעשי, המקנה היכרות מקיפה עם עולם הדיגיטל וכן פרקטיקה הכוללת תכנון, יישום ובקרה של מהלכים תקשורתיים. תרכשו בו יֶדע בניהול קמפיינים של ppc , בכתיבה ובהפצה של תוכן, בניהול עמודי פייסבוק, ביישום כלי מחקר ומערכות מדידה ועוד. בסוף הקורס יהיה בידיכם יֶדע דיגיטלי שיעניק לכם יתרון משמעותי בעולם התעסוקה וישפר את עבודתכם כמשווקים דיגיטליים.

הקורס בשיתוף חברת הפרסום הדיגיטלי ,D-say המתמחה בתכנון ואסטרטגיה, פיתוח וניהול תוכן, פרסום בכל הפלטפורמות הדיגיטליות ורכישת מדיה. בין לקוחותיה: בזק, סנו, אסם, סובארו, פיאט, iDigital, סולתם, פזגז, מחסני תאורה, תדהר, פרופורציה, שחל ועמידר.


דיגיטל זה הערוץ שלנו:

אם אתם:

  • בעלי עסקים שיש לכם אתר אינטרנט, ואתם מעוניינים לקדם את העסק בעולם האינטרנטי
  • סמנכ"לי ומנהלי שיווק, וכן מנהלי שיווק דיגיטליים הרוצים להבין שיווק דיגיטלי
  • מעוניינים לעשות הסבה מקצועית לתחום ניהול שיווק דיגיטלי ולהתמקצע בתחום

בקורס תלמדו:

  • שיווק הוליסטי בעידן דיגיטלי
  • פלטפורמות דיגיטליות ורשתות חברתיות
  • ניהול קמפיינים ועמודים בפייסבוק
  • פרסום ב- Google
  • תוכן אורגני וממומן
  • דפי נחיתה
  • תוכן שיווקי
  • שיווק שותפים
  • בקרת תנועה – analytics
  • פרסום פרוגרמטי וריטרגטינג

בין המרצים בקורס והמרצים האורחים

  • מר ניל שפורר, בעלים ומנהל בחברת Uplead, חברת קידום אתרים ושיווק דיגיטלי, המתמחה בניהול קמפיינים בגוגל אדוורדס ופייסבוק (PPC), קידום אורגני בגוגל (SEO), יו טיוב יחסי המרה (CRO) וניתוח תנועת גולשים (Google Analytics).
  • מר דוד אלהרר, אסטרטג תוכן וחוויית לקוח בעידן הדיגיטלי ובעל חברת DeStory.
  • מר זוהר עמיהוד (MBA), מומחה לשיווק אפקטיבי באינטרנט, יועץ לחברות בנושא שיווק וקידום אתרים באינטרנט, מחבר ספרים בנושאי מחשוב.
  • מר מיכאל מיטרני, מנהל תחום דיגיטל וחדשנות בסופר פארם.
  • גברת קרן טאירי(MBA), ראש ענף תוכן וקהילות, בנק לאומי.
  • מר מוטי פאר, מנכל משותף בחברת Blonde2.0, סוכנות יח"ץ דיגיטלי בינלאומית.
תפנית, בית-הספר למנהלים, מבית לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה, הוא בעל מוניטין רב-שנים כבית-הספר המוביל בהכשרת מנהלים במסגרת לימודי תעודה.

בקורסים מלמדים מרצים בכירים - מנהלים ויועצים מומחים, מובילים בתחומם ובעלי ניסיון מעשי רב-שנים. התכנים בקורסים חדשניים, וניצבים בחזית הידע של העולם העסקי. בקורסים משולבים דיונים באירועים אקטואליים, וכן סימולציות ומפגשים עם מומחים רלבנטיים מהשורה הראשונה.

בקורסי המנהלים של תפנית תפַתחו יכולות וכישורים שיסייעו לכם בהמשך הקריירה שלכם. בנוסף, הקורסים משמשים כזירת מפגש עם בכירים נוספים, ויחד איתם תוכלו לנהל דיונים מקצועיים, לשתף יֶדע ולרכוש יֶדע, וליצור רשת קשרים.

הלימודים בתפנית מאפשרים לצבור נקודות זכות למי שמעוניין לשלב לימודים לתואר ראשון באוניברסיטה הפתוחה, או להמשיך לתואר ראשון בה עם סיום לימודיו בתפנית.
חוויית הלמידה שלך
מתחילה כאן
למידע נוסף מלא/י פרטיך
ונציג יחזור אליך בהקדם
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים