למידע נוסף מלא/י פרטיך
ונחזור אליך בהקדם

אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים

קורס שיווק דיגיטלי


מנהלת אקדמית: ד"ר רינת שאנן – סצ'י, מרכזת הוראה בלימודי תואר שני באוניברסיטה הפתוחה.
מרכז מקצועי ומרצה בקורס: מר איל הובר לוי (MBA), מנכ"ל ושותף במשרד הפרסום D-say.
בין המרצים בקורס והמרצים האורחים:
מר ניל שפורר, בעלים ומנהל בחברת Uplead, חברת קידום אתרים ושיווק דיגיטלי, המתמחה בניהול קמפיינים בגוגל אדוורדס ופייסבוק (PPC), קידום אורגני בגוגל (SEO), יוטיוב יחסי המרה (CRO) וניתוח תנועת גולשים (Google Analytics). בעל ניסיון עשיר בניהול מדיה דיגיטלית בכלל, וניהול קמפיינים בסביבת גוגל ופייסבוק בפרט בחברות מובילות במשק.
מר דוד אלהרר, אסטרטג תוכן וחוויית לקוח בעידן הדיגיטלי ובעל חברת DeStory
מר זוהר עמיהוד (MBA), מומחה לשיווק אפקטיבי באינטרנט, יועץ לחברות בנושא שיווק וקידום אתרים באינטרנט, מחבר ספרים בנושאי מחשוב.
מר מיכאל מיטרני, מנהל תחום דיגיטל וחדשנות בסופר פארם.
גברת קרן טאירי, ראש ענף תוכן וקהילות, בנק לאומי.
מר מוטי פאר, מנכל משותף בחברת Blonde2.0, סוכנות יח"ץ דיגיטלי בינלאומית.


המהפכה הדיגיטלית כבר כאן !


כל בעל עסק או מי שרוצה להשתלב בעולם התעסוקה חייב להבין איך הצרכנים החדשים מתנהגים ברשת ומה הדרכים האפקטיביות ביותר לתקשר איתם.
קיבצנו את מיטב האנשים הבכירים שעובדים בשיווק דיגיטלי שיתנו לכם כלים פרקטיים להקים ולנהל קמפיינים דיגיטליים.
קורס השיווק הדיגיטלי של בית הספר תפנית הוא קורס מעשי, המקנה היכרות מקיפה עם עולם הדיגיטל וכן פרקטיקה הכוללת תכנון, יישום ובקרה של מהלכים תקשורתיים. תרכשו בו יֶדע בניהול קמפיינים של ppc , בכתיבה ובהפצה של תוכן, בניהול עמודי פייסבוק, ביישום כלי מחקר ומערכות מדידה ועוד. בסוף הקורס יהיה בידיכם יֶדע דיגיטלי שיעניק לכם יתרון משמעותי בעולם התעסוקה וישפר את עבודתכם כמשווקים דיגיטליים.
הקורס בשיתוף חברת הפרסום הדיגיטלי ,D-say המתמחה בתכנון ואסטרטגיה, פיתוח וניהול תוכן, פרסום בכל הפלטפורמות הדיגיטליות ורכישת מדיה. בין לקוחותיה: בזק, סנו, אסם, סובארו, פיאט, iDigital, סולתם, פזגז, מחסני תאורה, תדהר, פרופורציה, שחל ועמידר.

נושאי הלימוד המרכזיים:


  • שיווק הוליסטי בעידן דיגיטלי
  • פלטפורמות דיגיטליות ורשתות חברתיות
  • ניהול קמפיינים ועמודים בפייסבוק
  • פרסום ב- Google
  • תוכן אורגני וממומן
  • דפי נחיתה
  • פרסום פרוגרמטי וריטרגטינג
  • תוכן שיווקי
  • מסחר אלקטרוני
  • שיווק שותפים
  • בקרת תנועה – analytics

קהל היעד

  • בעלי עסקים שיש להם אתר אינטרנט, והם מעוניינים לקדם את העסק בעולם האינטרנטי
  • סמנכ"לי ומנהלי שיווק, וכן מנהלי שיווק דיגיטליים הרוצים להבין שיווק דיגיטלי
  • כל מי שמעוניין לעשות הסבה מקצועית לתחום ניהול שיווק דיגיטלי

שיטת הלימוד בקורס שיווק דיגיטלי


  • הרצאות פרונטליות, משולבות בריבוי דוגמאות ואירועי מבחן, דיונים והתנסויות
  • תירגול מעשי בכיתת מחשבים
  • סיור מקצועי במשרד פרסום

דרישות הקורס


  • נוכחות ב-80% מהמפגשים לפחות

משך הקורס


  • קורס שיווק דיגיטלי נלמד בהיקף של 60 שעות לימוד אקדמיות: 12 מפגשים שבועיים בני 5 שעות אקדמיות כל אחד.






למידע נוסף מלא/י פרטיך
ונציג יחזור אליך בהקדם
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים