למידע נוסף מלא/י פרטיך
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
תפנית » קורס שיווק ומסחר דיגיטלי

קורס שיווק דיגיטלי ומסחר באונליין


ייעוץ אקדמי: ד"ר רינן שאנן סאצ'י

על הקורס


תחום השיווק הדיגיטלי הוא בין המעטים שצמחו בהתמדה בענף הפרסום מאז תקופת משבר הקורונה. הפרסום בדיגיטל ניצב בראש המדיות הצומחות בחודש מאי 2019.*
לכן, אין זה מפתיע שמנהלים ובעלי עסקים רבים פונים לזירת השיווק הדיגיטלית כדי לקדם את עסקיהם, מרחיבים את ערוצי המכירה, ופותחים חנות אינטרנטית.


השקעה בענף הפרסום בזמן קורונה

*על פי אתר :ICE

מרצים מובילים בקורס



אנידור חקק

אנידור חקק


בעלים ומנכ"ל של חברת "היידה דיגיטל", חברה לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי, ו-"AD דיגיטל", המספקת שירותי כתיבת תוכן לאתרים ומותגים כמו "זאפ" "איסתא" ועוד. מהנדס תעשייה וניהול,
עוסק בשיווק דיגיטלי יותר מ-10 שנים. מחלוצי כותבי התוכן באינטרנט בישראל, ואחת האושיות המוּכרות בתחום הדיגיטל. מייעץ לחברות, לארגונים ולאנשי מקצוע בתחום הדיגיטל, מוביל אסטרטגיות שיווק מתקדמות מבוססות-תוכן, מנחה ומרצה שהכשיר עד היום מאות סטודנטים במוסדות אקדמיים ובמכללות.
אריה שטרן

אריה שטרן


מנכ"ל ובעלים של חברת Webuildit, חברת דיגיטל העוסקת בבניית אתרים, וכן בקידום אתרים וקמפיינים, וייעוץ לחברות במשק, לשם הובלת מהלכי שיווק בדיגיטל.
יורי גנקין

יורי גנקין


מומחה לאסטרטגיה צמיחה וחדשנות דיגיטלית - עוסק בתחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי מזה למעלה מעשור ומתמחה בתכנון ויישום אסטרטגיה דיגיטלית, ניהול קמפיינים וניהול משברים ברשת למגוון רחב של חברות וארגונים במגזר הפרטי והציבורי כאחד.
לצד העיסוק המעשי בתחום, משמש כמנטור דיגיטלי ומרצה באוניברסיטאות ובמכללות המובילות בישראל.
ניר זיגדון

ניר זיגדון


בעל חברת e-Community ומומחה במסחר אלקטרוני ובמכירות באינטרנט. מלווה חברות מובילות במשק במעבר למסחר אלקטרוני בינלאומי. בעל ניסיון מקיף ועשיר בבנייה ובהוראה של קורסים למאות תלמידים ובוגרים, וסדנאות לעסקים בתחום המסחר האלקטרוני, תרבות ה-ECOMMERCE ופיתוח מוצרים בעידן האינטרנט. מומחה במעבר מ-B2B ל-B2C על בסיס פלטפורמות המסחר האלקטרוני.


מרצים אורחים


יעל קבילי – עורכת דין מוסמכת בניו יורק ובישראל, בעלת 13 שנות ניסיון בתחום הקניין הרוחני. מייעצת למאות מוכרים באמזון, בנושאים משפטיים שונים ומגוונים.

אור פיאלקוב – מייסד ומנכ"ל "פיאלקוב דיגיטל". מומחה בשיווק דיגיטלי, בעל תעודת גוגל פרטנרס.

אילן יובל – מומחה שרשרת אספקה לאי-קומרס.

שי בז'רנו – מייסד .Quik.co.il.

נושאים מרכזיים בקורס שיווק דיגיטלי


  • ברוכים הבאים לעולם השיווק הדיגיטלי
  • בניית אסטרטגיה שיווקית רב-ערוצית כוללת
  • בניית אסטרטגיית תוכן, יצירת תוכן שיווקי וקופירייטינג
  • מחקר מילים ומתחרים בגוגל
  • Seo – קידום אתרים אורגני
  • כניסה לעולם האי-קומרס ובניית חנות אינטרנטית; השוואה בין זירות סחר
  • בחירת פלטפורמה חיצונית
  • קמפיינים בגוגל
  • רשתות חברתיות
  • מדידה של פעילות השיווק והיכרות עם גוגל אנליטיקס - ערוצי שיווק וקידום החנות
  • שרשרת אספקה
  • ניהול פיננסי של החנות הדיגיטלית

מתודת הלימוד והחומרים הנלווים


  • הקורס יתקיים און-ליין, באמצעות תוכנת "זום".
  • לרשות המשתתפים יעמוד אתר מתוקשב, בו תתאפשר גישה לכל חומרי הלימוד, חומרי הקריאה ומצגות הקורס, להודעות מצוות הקורס, וכן לפורום תלמידים. הקלטות המפגשים יהיו זמינות להורדה בתום כל מפגש

קהל היעד - למי מתאים ללמוד שיווק דיגיטלי?


  • בארגונים:
    • מנהלים ובעלי תפקידים הנדרשים להוביל מהלכי שיווק, ומעוניינים להרחיב את ידיעותיהם בתחום השיווק הדיגיטלי.
    • בעלי תפקיד האחראים על ניהול ספקי הדיגיטל של הארגון, או עובדים בממשק מול מחלקת השיווק ( מנהלי מוצר, מנהלי מכירות, מנהלי שירות לקוחות, וכדומהו').
    • אנשים העוסקים בפיתוח עסקי, ומעוניינים להוביל את כניסת הארגון לתחום הסחר האלקטרוני לשם יצירת ערוץ הפצה נוסף.
  • עצמאים:
    • בעלי עסקים המעוניינים לקדם את העסק שלהם בעצמם.
    • מי שמעוניינים להקים חנות סחר אינטרנטית, בזירה המקומית או בזירה הגלובלית.
    • יועצים עסקיים או כותבי תוכן שמעוניינים לשפר את מיומנויותיהם ואת שליטתם בעולמות השיווק והמסחר הדיגיטלי.

תנאי קבלה


  • יֶדע בסיסי בעולם השיווק
  • מיומנויות מחשב, והיכרות עם תוכנת "זום"

דרישות הקורס


נוכחות ב 80 אחוזים מהמפגשים

משך הקורס


15 מפגשים, בהיקף של 60 שעות אקדמיות.

תעודה


המסיימים לימודי שיווק דיגיטלי, יקבלו תעודה ב"שיווק ומסחר דיגיטלי" מבית תפנית" יקבלו תעודה ב "שיווק ומסחר דיגיטלי" מבית תפנית.

כתבות שעשויות לעניין אותך:



ההבדלים בין שיווק אונליין לשיווק אופליין
תקופת הקורונה חידדה מאוד את חשיבותם של השיווק באינטרנט והמסחר האלקטרוני. עם סגירת החנויות והקניונים החלו צרכנים לחפש אלטרנטיבות ברשת, וחנויות אינטרנטיות שסיפקו את הסחורה היו ללהיט מבוקש.




אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים

דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים