למידע נוסף מלא/י פרטיך
ונחזור אליך בהקדם

אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים

קורס שיווק דיגיטלי


מנהלת אקדמית: ד"ר רינת שאנן – סצ'י, מרכזת הוראה בלימודי תואר שני באוניברסיטה הפתוחה.
מרכז מקצועי ומרצה בקורס: מר איל הובר לוי (MBA), מנכ"ל ושותף במשרד הפרסום D-say.
בין המרצים האורחים:
מר דוד אלהרר, סמנכ"ל מדיה ב: D-say, מומחה בתוכן שיווקי.
מר ערן שיאון, מנכ״ל משותף ב 2Do! - Online Shopper Marketing - חברה לייעוץ ולניהול פרויקטים בתחום הeCommerce, דאטה ונאמנות צרכנים. בעבר, מנכ"ל פעילות הדיגיטל במשרדי הפרסום גיתם, McCann Erickson ויהשע TBWA ומנהל פעילות ה- eCommerce של Kimberly-Clark EMEA.
מר ניל שפורר, בעלים ומנהל בחברת Uplead, חברת קידום אתרים ושיווק דיגיטלי, המתמחה בניהול קמפיינים בגוגל אדוורדס ופייסבוק (PPC), קידום אורגני בגוגל (SEO), טיוב יחסי המרה (CRO) וניתוח תנועת גולשים (Google Analytics). בעל ניסיון עשיר בניהול מדיה דיגיטלית בכלל, וניהול קמפיינים בסביבת גוגל ופייסבוק בפרט בחברות מובילות במשק.
מר זוהר עמיהוד (MBA), מומחה לשיווק אפקטיבי באינטרנט, יועץ לחברות בנושא שיווק וקידום אתרים באינטרנט, מחבר ספרים בנושאי מחשוב.
מר מיכאל מיטרני, מנהל תחום דיגיטל וחדשנות בסופר פארם.
גברת קרן טאירי, ראש ענף תוכן וקהילות, בנק לאומי.
מר מוטי פאר, מנכל משותף בחברת Blonde2.0, סוכנות יח"ץ דיגיטלי בינלאומית.

המהפכה הדיגיטלית כבר כאן !


כל בעל עסק או מי שרוצה להשתלב בעולם התעסוקה חייב להבין איך הצרכנים החדשים מתנהגים ברשת ומה הדרכים האפקטיביות ביותר לתקשר איתם.
קיבצנו את מיטב האנשים הבכירים שעובדים בשיווק דיגיטלי שיתנו לכם כלים פרקטיים להקים ולנהל קמפיינים דיגיטליים.
קורס השיווק הדיגיטלי של בית הספר תפנית הוא קורס מעשי, ללא דיבורים מיותרים, בו תרכשו ידע בניהול קמפיינים של ppc, בכתיבה ובהפצה של תוכן, בניהול עמודי פייסבוק,
בהקמת חנויות בעולמות ה – E COMMERCE ועוד. בסוף הקורס תמצאו את עצמכם עם ידע דיגיטלי שייתן להם יתרון משמעותי בעולם התעסוקה.

נושאי הלימוד המרכזיים:


  • שיווק הוליסטי בעידן דיגיטלי
  • פלטפורמות דיגיטליות
  • ניהול קמפיינים ועמודים בפייסבוק
  • פרסום ב- Google
  • תוכן שיווקי
  • מסחר אלקטרוני
  • שיווק שותפים
  • בקרת תנועה – analytics
  • רשתות חברתיות
  • פרסום פרוגרטי וריטרגטינג

קהל היעד

  • בעלי עסקים שיש להם אתר אינטרנט, והם מעוניינים לקדם את העסק בעולם האינטרנטי
  • סמנכ"לי ומנהלי שיווק, וכן מנהלי שיווק דיגיטליים הרוצים להבין שיווק דיגיטלי
  • כל מי שמעוניין לעשות הסבה מקצועית לתחום ניהול שיווק דיגיטלי

שיטת הלימוד בקורס שיווק דיגיטלי


  • הרצאות פרונטליות, משולבות בריבוי דוגמאות ואירועי מבחן, דיונים והתנסויות
  • תירגול מעשי בכיתת מחשבים
  • סיור מקצועי במשרד פרסום

דרישות הקורס


  • נוכחות ב-80% מהמפגשים לפחות

משך הקורס


  • קורס שיווק דיגיטלי נלמד בהיקף של 60 שעות לימוד אקדמיות: 12 מפגשים שבועיים בני 5 שעות אקדמיות כל אחד.






למידע נוסף מלא/י פרטיך
ונציג יחזור אליך בהקדם
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים