הקורס שיווק דיגיטלי וניהול מדיה חברתית, של בית-הספר חשיפה מבית האוניברסיטה הפתוחה מיועד להקנות ללומדים את הכלים העכשוויים המשמשים את אנשי השיווק, מנהלי דיגיטלי ומנהלי המדיה החברתית בכל חברה או עסק, תוך מבט רחב ומעמיק - לשם ניהול ערוצי המדיה השונים, ולצורך קידום אישי וקידום העסקים.
תכנית הלימודים כוללת התנסות מעשית במעבדת התקשורת של בית-הספר חשיפה ותרגול של הפונקציות והכלים הרלבנטיים בהקמת קמפינים, ביצוע ואופטימיזציה הלכה למעשה, וכן ניהול אפקטיבי של המותג/העסק ברשת החברתית לאורך מחזור חייו. בסיום הלימודים פתוחה בפניך האפשרות להשתלב בשוק העבודה!
תוכנית הלימודים
מבוא לשיווק דיגיטלי
סקירת המדיה הדיגיטלית: Facebook, Google, Instagram, YouTube
מושגי יסוד: CPM, CPC, CPL, CPA יחס CTR
היכרות עם המשפך השיווקי
יתרונות השיווק הדיגיטלי
מהי אוטומציה וכיצד היא מסייעת לקידום יעיל של קמפיינים?
כלים בבניית אסטרטגיה שיווקית לדיגיטל
שלבים בתהליך התכנון האסטרטגי
ניתוח הזדמנויות ואיומים בסביבה התחרותית ובסביבת השוק - SWOT
בחירת קהל המטרה – פילוח
סוגיות בהתנהגות הקנייה של הצרכן
בניית אסטרטגיית בידול, מיצוב ומיתוג
כלים לקידום במנועי חיפוש - SEO
יסודות בקידום אורגני (SEO)
מדוע חשוב להיות ממוקם גבוה במנועי חיפוש, עדכוני אלגוריתם
גורמים המשפיעים על המיקום (On/Off Page Factors)
פרסום ושיווק ב-Google
SEM - קידום ממומן
היכרות עם רשת הפרסום ויכולותיה
כלים למחקר מילים דוגמת Keyword Planner
בניית עמוד נחיתה מותאם לקליטת התעבורה (Traffic)
יסודות בקידום ממומן
הקמת קמפיין וקידום במנועי חיפוש - PPC
אופטימזציה ובקרה
מערכות הגשה, GDN ופרסום פרוגרמטי
תרגול והתנסות מעשית במעבדה
SEM - קידום ממומן
כלי מדידה - Google Analytics
יסודות ניתוח דיגיטלי ועקרונות מדידה מול מטרות עסקיות (שימוש בדוחות זמן אמת, קהלים)
דוחות התנהגות והמרה. הגדרת מטרות Goals
התנסות מעשית ב- Google Analytics
התוכן השיווקי הדיגיטלי - כתיבה אפקטיבית, קריאטיב ותוכן מסחרי לדיגיטל
המסר והקונספט
לכתוב בשפת המותג
עבודה עם הבריף הקריאטיבי
איפיון זירה, חלקי הטקסט והתאמתם לזירות פעולה שונות
יצירת שיח במדיה החברתית, ניהול דיון והפעלת קהילה
תוכן חוצה זירות ומדיום
התרגול והתנסות מעשית
Facebook - ניהול תוכן אורגני וממומן
Facebook לעסקים
פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם
הקמת קמפיין Hands on, ביצוע A/B testing ואופטימיזציה
קהלי מטרה מותאמים אישית ורימרקטינג
Instagram and TikTok
היכרות עם הפלטפורמה, מונחי יסוד ומקרי בוחן מעניינים
כללים בהפקת תוכן ושימוש נכון בהאשטגים #
צילום מוכר: כללי יסוד וטיפים לצילום נכון יותר בסמארטפון
אפליקציות תומכות ומומלצות לשילוב בהפקת תוכן לפלטפורמה
אימייל מרקטינג – ניהול מועדון לקוחות
איך להשתמש במיילים ככלי שיווקי
הקמת מאגר לקוחות –איך בונים רשימות תפוצה
בניית דפי נחיתה
כלי AI לעולם הדיגיטלי
איך רותמים את כלי הבינה המלאכותית לעבודת השיווק הדיגיטלי
עבודה נכונה עם chat-gpt
ביצוע מחקרי לקוח וסקרי שוק מעמיקים
כתיבת מודעות
ניתוח ועיבוד כמויות גדולות של מידע והצגתם בצורה ויזואלית
כתיבת מיילים, הודעות חשובות, הצעות מחיר ועוד
סגל ההוראה:*
שחר גבאי - מרכז מקצועי
מנהל שיווק ושותף במשרד הפרסום Insight Marketing. בעל שנים של ניסיון בבניית תכניות שיווקיות וניהול קמפיינים במגוון הפלטפורמות הדיגיטליות עבור לקוחות קטנים וגדולים ממגוון ענפי המשק.
מנהל שיווק ושותף במשרד הפרסום Insight Marketing. בעל שנים של ניסיון בבניית תכניות שיווקיות וניהול קמפיינים במגוון הפלטפורמות הדיגיטליות עבור לקוחות קטנים וגדולים ממגוון ענפי המשק.
כרמית גינות
בעלת תואר MA בניהול בינ"ל - התמחות בשיווק מאוניברסיטת מרילנד בארה"ב. מאמנת עסקית ואישית המתמחה בבניית אסטרטגיה שיווקית לעסקים קטנים, מיתוג עצמי לאדם בחייו הפרטיים, ניהול תקשורת אפקטיבית ושיפור תוצאות עסקיות
בעלת תואר MA בניהול בינ"ל - התמחות בשיווק מאוניברסיטת מרילנד בארה"ב. מאמנת עסקית ואישית המתמחה בבניית אסטרטגיה שיווקית לעסקים קטנים, מיתוג עצמי לאדם בחייו הפרטיים, ניהול תקשורת אפקטיבית ושיפור תוצאות עסקיות
גיא ווישניה
איש שיווק דיגיטלי, מתמחה בחנויות דיגיטליות. הקים צוות שיווק דיגיטלי הנקרא - "טכניקה שיווק ופיתוח עסקי". כיום חברת טכניקה מגדילה את הרווחים בחנויות ע"י הגדלת התנועה וכמות המשתמשים בחנויות הוירטואליות.
איש שיווק דיגיטלי, מתמחה בחנויות דיגיטליות. הקים צוות שיווק דיגיטלי הנקרא - "טכניקה שיווק ופיתוח עסקי". כיום חברת טכניקה מגדילה את הרווחים בחנויות ע"י הגדלת התנועה וכמות המשתמשים בחנויות הוירטואליות.
מיכל אברמוביץ
B.A בתקשורת מאוניברסיטת חיפה. סטוריטלרית, כותבת תוכן ומיקרו-קופי כבר 12 שנה. פיתחה את מודל השוקולד לסטוריטלינג™ ומלווה מותגים בדיגיטל מהימים הראשונים של העמודים העסקיים ועד לאסטרטגיית תוכן חוצת טיק-טוק.
B.A בתקשורת מאוניברסיטת חיפה. סטוריטלרית, כותבת תוכן ומיקרו-קופי כבר 12 שנה. פיתחה את מודל השוקולד לסטוריטלינג™ ומלווה מותגים בדיגיטל מהימים הראשונים של העמודים העסקיים ועד לאסטרטגיית תוכן חוצת טיק-טוק.
אסף ולר
מתמחה בחשיבה אסטרטגית, פיתוח מסע לקוח בדיגיטל וPerformance בעלים ומנכ"ל סוכנות הפרסום באינסייט פתרונות שיווק השייכת לקבוצת אינסייט א.ש. גרופ בע"מ. החברה מנהלת מגוון רחב של לקוחות מהארץ ובעולם.
מתמחה בחשיבה אסטרטגית, פיתוח מסע לקוח בדיגיטל וPerformance בעלים ומנכ"ל סוכנות הפרסום באינסייט פתרונות שיווק השייכת לקבוצת אינסייט א.ש. גרופ בע"מ. החברה מנהלת מגוון רחב של לקוחות מהארץ ובעולם.
במה עובדים עם סיום הלימודים?
בוגרי התוכנית מקבלים תעודה מבית הספר חשיפה מבית האוניברסיטה הפתוחה ומשתלבים במיגוון תחומי עיסוק:
- מנהלי דיגיטל
- מנהלי שיווק ופרסום דיגיטלי
- מנהלי מרקום (Marcom) – תקשורת שיווקית
- מנהלי קמפיינים דיגיטליים
איפה ומתי?
בית הספר חשיפה ממוקם בקריית חינוך תל אביב (שושנה פרסיץ 13), וכולל כיתות לימוד ומעבדות מדיה מצוידות, חדר תרגול הפתוח בכל שעות היום וצוות מתרגלים מקצועי. שפע של חנייה בחינם וקפיטריה.
היקף הלימודים: הלימודים יתקיימו פעמיים בשבוע (לימודי בוקר או ערב), 24 מפגשים, 120 שעות אקדמיות.
משך הלימודים: 3.5 חודשים.
למי מיועד קורס שיווק דיגטלי וניהול מדיה חברתית
- לאנשי שיווק, מנהלי פרסום בארגונים וחברות
- למעוניינים ברכישת מקצוע בתחום השיווק בערוצי המדיה החברתית
- לבעלי עסקים המעוניינים בהזנקה ובקידום של העסק בערוצי המדיה החברתית
- ליזמים בתחום הדיגיטל
תנאי קבלה:
- שליטה טובה ביישומי מחשב, ביישומי אינטרנט ואוריינטציה טכנולוגית
- שליטה טובה באנגלית
תעודה
לעומדים בדרישות הקורס תוענק תעודה מטעם בית ספר חשיפה - האוניברסיטה הפתוחה, לימודי החוץ.
כתבות שעשויות לעניין אותך:
מה זה שיווק דיגיטלי ומדוע אנחנו זקוקים לו כיום?
היכולת לתכנן ולבצע אסטרטגיות שיווק אפקטיביות במרחב הדיגיטלי הפכה למיומנות הכרחית לכל מי שמעוניין לקדם את העסק שלו או לפתח קריירה עצמאית מצליחה.
היכולת לתכנן ולבצע אסטרטגיות שיווק אפקטיביות במרחב הדיגיטלי הפכה למיומנות הכרחית לכל מי שמעוניין לקדם את העסק שלו או לפתח קריירה עצמאית מצליחה.
מס' הקורס: 68339