למידע נוסף מלא/י פרטיך
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים

תערוכת סוף שנה - יולי 2011

בית-הספר חשיפה חגג את סוף השנה בתערוכה שחשפה את יצירות הבוגרים במגמות הלימוד השונות. בוגרי בית-הספר הציגו עבודות בתחומי העיצוב הגרפי והאינטראקטיבי, האנימציה, הפרסום, וגם בתחום הטלוויזיה והקולנוע: סרטים דוקומנטריים, כתבות טלוויזיה וסרטים עלילתיים קצרים.


להלן סקירה קצרה של כמה פרויקטים נבחרים שהוצגו באירוע:

אסף נוני, ברק סידי, איילת גוטליב, בר אלה, בוגרי תכנית האנימציה, הציגו את סרט האנימציה "אמונות טפלות/Superstitions". . הסרט מספר על מרקוס, אדם זקן וערירי המאמין באמונות טפלות. הסרט הוקרן בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי שהתקיים באוקטובר 2011 בחיפה.

גם הסרט העלילתי של סופי צדקה "בין שתי תחנות" הוקרן במסגרת האירוע וזכה לתשבחות. הסרט עוסק במסעו של גבר בין שתי תחנות רכבת (מאהובתו לאשתו).


סופי צדקה מספרת להנהלת האו"פ על סרטה בין שתי תחנות

איל גוטליב, שחר מולאי ומיטל פיקובסקי, בוגרי מסלול לימודי טלוויזיה, הציגו סרט דוקומנטרי מרגש על שיר, קצין צעיר, נמרץ ויפה תואר שמסגרת טיול שחרור לאחר הצבא קפץ קפיצת ראש למאגר מים בבוליביה והפך לנכה ומרותק לכיסא גלגלים לכל חייו. היום, עשר שנים אחרי, הוא משחק רוגבי על כיסא גלגלים, נשוי, בעל משפחה וילדים, ועושה הכול כדי להוכיח לעצמו ולסביבתו שהחיים לא נעצרו. אחיו איל, תלמיד ביה"ס חשיפה, מחליט לקחת מצלמה, לתעד ולספר על שיר שלפני הפציעה ושיר שלאחריה.

בוגרי מגמת תקשורת חזותית עיצבו והציגו בין השאר פרויקטים אינטראקטיביים, פרויקטים בעלי מסר חברתי, כרזות, מארזים, תדמיות ומיתוגים לחברות ולמוצרים שונים.

יעל בנציון מיתגה את חברת HeadSense ועיצבה את ממשק המשתמש עבור מוצר החברה. HeadSense היא חברת סטארט-אפ בחממה טכנולוגית המפתחת מד לחץ גולגולתי, לא פולשני, המבוסס על יצירת סיגנל אקוסטי באוזן הנבדק, שידורו דרך חלל המוח, ועיבוד הסיגנל הנקלט באוזן השנייה. המכשיר מיועד לשימושם של רופאים נוירוכירורגים וכן בחדרי המיון.


נשיאת האו"פ, פרופ' חגית מסר-ירון , מתנסה בפרויקט

אפרת וייסמן עיצבה אריזות לטי-שירט כתרומה לנפגעי אסון הצונאמי ביפן.

דניאל גרוס יצרה את הפרויקט "כשאתה מתפרק אני מתפרקת" - קמפיין פרסומי מטעם עמותת "צוהר". עמותת "צוהר" פועלת ליצירת מוצא ממעגל הזנות. מטרת הקמפיין היא להראות כיצד מדינת ישראל עוצמת עין ואינה מעניקה לנשים המעוניינות לצאת ממעגל הזנות את התמיכה ואת הכלים לעשות זאת. בקמפיין מוצגת הזנות כעבדות מודרנית, אשר במהותה מתבססת על החפצת גוף האישה והפיכתה למוצר צריכה, ובכך היא מהווה הפרה בוטה של זכויות האדם. זנות אינה מקצוע בישראל, ומקורה אינו ברצון אישי או בבחירה חופשית של העוסקות בה. הזנות אף מלוּוה בדיכוי, בהשפלות, בהטרדות, בתקיפות, ובחוסר שמירה מוחלט על זכויות הנפגעת.


"Tailor Made"הוא פרויקט נוסף של דניאל גרוס ובו עיצבה אריזות חדשניות לטי-שירט. אריזות הטי-שירט מעוצבות בצורת גלילים, אשר עומדים בתפזורת בעמדת המכירה ומדמים באופן יחסי את אורכה ואת רוחבה של החולצה. בנוסף מוצבים בעמדת המכירה עשרה סרטי מדידה בצבעים שונים, המופיעים גם הם על גבי האריזה עצמה, כך שניתן בקלות לאתר את המידה הדרושה ללקוח.

מירן עמית יצרה את האתר SugarMa, אתר מתכונים לילדים חולי סוכרת. באתר ייחודי זה אפשר למצוא מתכוני מאכלים עבור ילדים חולי סוכרת, וכן ממשק ייחודי להזנת מתכונים אישיים המכילים את פירוט הקלוריות שבכל מתכון. האתר נגיש וידידותי למשתמש.

בוגרות מסלול פרסום וניהול מותגים ורוניקה גחט וטל ליבמן יצרו קמפיין פרסום גרילה לעמותת "חיבוק ראשון", עמותה הפועלת למען תינוקות נטושים, במטרה להעלות את הנושא לסדר היום הציבורי. יצרו קמפיין פרסום גרילה לעמותת "חיבוק ראשון", עמותה הפועלת למען תינוקות נטושים, במטרה להעלות את הנושא לסדר היום הציבורי.

זהו רק חלק קטן מתוך מאות הפרויקטים שהציגו כ-250 בוגרי "חשיפה" במסגרת תערוכת סוף השנה. התערוכה התקיימה בסוף חודש יולי 2011 בקמפוס האוניברסיטה הפתוחה בכפר הירוק.



אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים

דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים