האדם הלומד בעידן הטכנולוגי

הכנס הארבעה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס

ימים שלישי-רביעי, ז-ח באדר א התשע"ט, 13-12 בפברואר 2019

תכנית הכנס ולוח זמנים מפורט

יום שלישי, ז' באדר א' תשע"ט, 12 בפברואר 2019

מושב פתיחה
מושב א1 הרצאות בזק: תקשורת מקוונת כמקדמת למידה
מושב א2 הרצאות: חדשנות טכנולוגית ותרומתה ללמידה
מושב א3 מפגש סטודנטים עם Prof. Dr. Bart Rienties
מושב ב1 סדנה: אנליטיקות, ארכיונים ומדיה: סדנת היכרות עם כלים של המעבדה למדיה ומידע של האוניברסיטה הפתוחה (OmiLab)
מושב ב2 אוריינות, מיומנות וכישורים
מושב ב3 שולחן עגול
מושב ב4 מאחורי הקלעים של הוראה מרחוק: סיור באולפני הוידאו של מרכז שה"ם
מושב ג1 מושב פוסטרים I
מושב נעילה

יום רביעי, ח' באדר א' תשע"ט, 13 בפברואר 2019

מושב פתיחה
מושב ד1 הרצאות בזק: שילוב טכנולוגיות בלמידת תחומי דעת
מושב ד2 חברה ותרבות בעידן הדיגיטלי
מושב ד3 מפגש סטודנטים עם Prof. Dr. Marco Kalz
מושב ה1 הרצאות בזק: חדשנות
מושב ה2 ההשכלה הגבוהה במבחן הטכנולוגי
מושב ה3 סדנה: כשחצי מיליון ישראלים נחשפים לראשונה לקורסים דיגיטליים: ממצאים ותובנות מעשרות MOOCs שהמוסדות האקדמיים פתחו לראשונה לקהל הרחב
מושב ה4 מאחורי הקלעים של הוראה מרחוק: סיור באולפני הוידאו של מרכז שה"ם
מושב ו1 מושב פוסטרים II
מושב נעילה

יום שלישי, ז' באדר א' תשע"ט, 12 בפברואר 2019

9:30-8:30 התכנסות והרשמה
  10:45-9:30 מושב פתיחה (אולם צ'ייס)
  יו"ר: שיר אתגר (יו"ר הועדה המארגנת, כנס צ'ייס 2019), האוניברסיטה הפתוחה
דברי פתיחה וברכות
פרופ' מימי אייזנשטדט, נשיאת האוניברסיטה הפתוחה
פרופ' אינה בלאו, ראש המרכז לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה, האוניברסיטה הפתוחה
הכרזה על המאמרים המועמדים לפרס מאמר מצטיין לסטודנט/ית
  הרצאת פתיחה
  Prof. Dr. Bart Rienties
The Open University UK
The power of learning analytics: Lessons learned from Open University UK
     
11:00-10:45 הפסקה
12:30-11:00 מושב מקביל א      (בוקר)
     
  א1 הרצאות בזק: תקשורת מקוונת כמקדמת למידה                                            (אולם נוידרפר)
יו"ר: סיגל עדן (אוניברסיטת בר-אילן)

  פעילות וצפיינות (Lurking) סטודנטים בקבוצת פייסבוק התומכת בקורס באוניברסיטה
טלי גזית (אוניברסיטת בר-אילן), יאיר עמיחי-המבורגר (המרכז הבינתחומי הרצליה), יהודית בר-אילן (אוניברסיטת בר-אילן)
עמדות מורים לחינוך מיוחד כלפי שילוב אייפד בהוראה של תלמידים על הרצף האוטיסטי
אורלי ליברמן (המכללה ללימודים אקדמיים), נטע גל (המכללה ללימודים אקדמיים), מיטל אמזלג (המכללה ללימודים אקדמיים)
  רב תרבותיות בקורס מקוון
אסמהאן מסרי-חרזאללה (המרכז ללימודים אקדמיים), מיטל אמזלג (המרכז ללימודים אקדמיים)
המורה, את מסננת אותי? האם הווטסאפ הכיתתי מערער את תפיסת סמכות המורה?
רבקה פרינס-מלר (אוניברסיטת אריאל בשומרון, המכללה האקדמית הרצוג), אזי לב און (אוניברסיטת אריאל בשומרון)
  האם שימוש בטכנולוגיה במערכת החינוך תורם להפחתת דעות קדומות ולקידום תקשורת בין-אישית בסביבה רב-תרבותית?
דניאל שפרלינג (מכון מופ"ת), ליאת יוספספברג בן-יהושע (מכון מופ"ת)
  התערבות טכנולוגית לקשר עין בקרב ילדים עם אוטיזם
סיגל עדן (אוניברסיטת בר-אילן), עדינה שמיר (אוניברסיטת בר-אילן), שי הורוביץ (המכללה למנהל), ניקול מוניץ (המכללה למנהל), מוריס אמון (המכללה למנהל), עידו דרור (המכללה למנהל), גל בצרי (המכללה למנהל), תומר כהן (המכללה למנהל)
  סמארטפונים באקדמיה: עמדות ותפיסות משני עברי המתרס
ירון אריאל (המכללה האקדמית עמק יזרעאל), ורד אלישר-מלכה (המכללה האקדמית עמק יזרעאל)
     
א2 הרצאות: חדשנות טכנולוגית ותרומתה ללמידה                                      (אולם צ'ייס)
יו"ר: אורית אבידוב-אונגר (מכללת אחווה והאוניברסיטה הפתוחה)
     
לתכנת או ליצור? זאת ה-שאלה! בחינת תוצרי תכנות יצירתי בפלטפורמת סקראץ' ביחס לתפיסות פדגוגיות של מורים לקוד ורובוטיקה
אביטל קסלר (האוניברסיטה הפתוחה), תמר שמיר-ענבל (האוניברסיטה הפתוחה), אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה)
מערכת מציאות רבודה ככלי לשיפור הבנה מתמטית בקרב ילדים
זיו טרייגר (המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה), נירית גביש (המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה), ערן חורש (המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה), אליאס שמילוב ("אינקטיו")
  תפיסות מורים בשלבי קריירה שונים ביחס לשילוב משחק דיגיטלי בהוראה בכיתה
מירב חיאק (האוניברסיטה הפתוחה), אורית אבידוב-אונגר (מכללת אחווה, האוניברסיטה הפתוחה)
מאפיינים של שונות קבוצתית כמנבאים חדשנות בפרויקטים של סטודנטים למדעים והנדסה
מאיה אושר (הטכניון- מכון טכנולוגי לישראל), מירי ברק (הטכניון- מכון טכנולוגי לישראל)
     
א3 מפגש סטודנטים עם Prof. Dr. Bart Rienties        (אולם קנבר)
יו"ר: אמיר וינר (האוניברסיטה הפתוחה)
     
  13:30-12:30 ארוחת צהריים
14:30-13:30 מושב מקביל ב      (צהריים)
     
ב1 סדנה                                                (אולם נוידרפר)
יו"ר: אורן סופר (האוניברסיטה הפתוחה)
     
  אנליטיקות, ארכיונים ומדיה: סדנת היכרות עם כלים של המעבדה למדיה ומידע של האוניברסיטה הפתוחה (OmiLab)
ענת בן-דוד (האוניברסיטה הפתוחה), ורד זילבר-ורוד (האוניברסיטה הפתוחה), יורם קלמן (האוניברסיטה הפתוחה)
     
ב2 אוריינות, מיומנות וכישורים                                 (אולם צ'ייס)
יו"ר: דוד מיודוסר (אוניברסיטת תל אביב)
     
  הערכת לומדים את תרומת סרטונים לתהליך הלמידה האישי
גילה קורץ (המכון הטכנולוגי חולון), דין מרקוס (המכון הטכנולוגי חולון), איתי עינתי (המכון הטכנולוגי חולון)
  תפיסת המסוגלות העצמית של אוריינות מידע בקרב מורים
נועה נדל-קריץ (אוניברסיטת בר-אילן), נועה אהרוני (אוניברסיטת בר-אילן), מירי שינפלד (סמינר הקיבוצים)
הוראת אוריינות דיגיטלית במערכת החינוך: הפער בין בין ראיון לתצפית ובין תפיסות לביצוע
עדי מלכה (האוניברסיטה הפתוחה), אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה), תמר ענבל שמיר (האוניברסיטה הפתוחה)
     
ב3 שולחן עגול                                                          (אולם קנבר)
יו"ר: אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה)
     
  מייקינג, קוד ורובוטיקה במערכת החינוך ובאקדמיה: מהי הפדגוגיה המתאימה?
אורן צוקרמן (המרכז הבינתחומי הרצליה), נדב וידוצ'ינסקי (המרכז הבינתחומי הרצליה), חגית מישר-טל (המכון הטכנולוגי חולון), רותם ישראל-פישלזון (המכון הטכנולוגי חולון), דן כהן- וקס (המכון הטכנולוגי חולון)
     
ב4 מאחורי הקלעים של הוראה מרחוק: סיור באולפני הוידאו של מרכז שה"ם (אולפני שה"ם)
     
  15:00-14:30 הפסקה וביקור בתערוכת הפוסטרים
16:00-15:00 מושב מקביל ג
     
  ג1 מושב פוסטרים I                                  (אולם נוידרפר)
יו"ר: גילה קורץ (המכון הטכנולוגי חולון)
     
1 אומן ברוח הרשת - סטודנטים לעיצוב מתנסים בפיתוח סביבות למידה והוראה התומכות ביצירת חווית למידה משמעותית במרחב הדיגיטלי
אורית צייכנר (סמינר הקיבוצים)
2 אסטרטגיות חיפוש מידע ברשת לצורכי למידה בקרב סטודנטים
גיא שלום (המכון הטכנולוגי חולון), טל קליין (המכון הטכנולוגי חולון), חגית מישר-טל (המכון הטכנולוגי חולון)
3 חנוך לנער על פי דרכו: חונכות תלמידים כמודל פדגוגי להוראת יצרנות (מייקריות) בבתי ספר
אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה), שמואל צ'אושו (משרד החינוך), איגור בייגל (מועצה אזורית מטה אשר), תמר שמיר ענבל (האוניברסיטה הפתוחה)
4 מורים והוראה בעולמות וירטואליים
גיא ברסלר (סמינר הקיבוצים), מירי שינפלד (סמינר הקיבוצים)
5 "אנחנו בסופו של דבר ילדים שרוצים שמישהו יקריא להם ספר": האזנה לספרי שמע
שרון ארביב (המכון הטכנולוגי חולון), עדי אלי (המכון הטכנולוגי חולון), חגית מישר-טל (המכון הטכנולוגי חולון))
6 תהליך פיתוח תכנית לימודים במידענות סייבר
אורית צייכנר (סמינר הקיבוצים), אבי כהן (משרד החינוך)
7 "בום! מי למד לכתוב בזכותי?!" – ניתוח השיח הלימודי בעמוד הפייסבוק של האקדמיה ללשון עברית
שיר דייקן-שוורץ (המכון הטכנולוגי חולון), שיר מסד (המכון הטכנולוגי חולון), חגית מישר-טל (המכון הטכנולוגי חולון)
8 תרומת השימוש הנתפסת בקבוצות שיתופיות בפייסבוק בקרב חולי קרוהן וקוליטיס כיבית
שיר בריקמן (המכון הטכנולוגי חולון), ענבר גולדברג (המכון הטכנולוגי חולון), גילה קורץ (המכון הטכנולוגי חולון)
9 השיעור הפרטני כמנוף לשילוב כלים טכנולוגיים בהוראה והפגת חסמי שימוש בטכנולוגיה
מאיה כהן (סמינר הקיבוצים), נטע סופר (סמינר הקיבוצים), תמי זייפרט (סמינר הקיבוצים)
10 להכשיר למיקריות וטינקריות: למידה בהכוונה עצמית באמצעות MOOC להכשרה מקצועית של מורים לקוד ורובוטיקה
עינת לייקין (משרד החינוך), אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה), תמר שמיר-ענבל (האוניברסיטה הפתוחה)
11 השימוש באפליקציית WhatsApp לצרכי למידת השפה העברית
תמרה ראובני (המכון הטכנולוגי חולון), שי סופר (המכון הטכנולוגי חולון), חגית מישר-טל (המכון הטכנולוגי חולון)
12 תפיסת עקרונות עיצוב ואפיון של ממשק משתמש באתרי אינטרנט אצל משתמשים חסרי ידע מקצועי
אליזבת ברעם (המכון טכנולוגי חולון), יובל זהר (המכון טכנולוגי חולון), גילה קורץ (המכון טכנולוגי חולון)
13 מציאות רבודה בשירות הפדגוגיה
לירון צימרמן (אוניברסיטת תל אביב), אורלי להב (אוניברסיטת תל אביב)
14 הערכות סטודנטים את חוויות הלמידה במרחבים פיזיים שונים
חן אברהם (המכון הטכנולוגי חולון), סתיו בר שי (המכון הטכנולוגי חולון), גילה קורץ (המכון הטכנולוגי חולון)
15 אופי ומידת השימוש בEmojis בקבוצות WhatsApp ארגוניות
תומר גרינברג (המכון הטכנולוגי חולון), חגית מישר-טל (המכון הטכנולוגי חולון)
     
  16:30-16:00 הפסקה וביקור בתערוכת הפוסטרים                          (רחבת נוידרפר)
17:30-16:30 מושב נעילה                                                (אולם נוידרפר)
  יו"ר: יורם עשת-אלקלעי (יו"ר ועדת התוכנית, כנס צ'ייס 2019)

הרצאת נעילה
 
פרופ' מירי ברק
הפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה, הטכניון
מהי חשיבה חדשנית וכיצד ניתן לקדמה בחינוך הגבוה?
המקרה של קורס מקוון רב משתתפים (MOOC)

יום רביעי, ח' באדר א' תשע"ט, 13 בפברואר 2019

9:30-8:30 התכנסות והרשמה
  10:30-9:30 מושב פתיחה                                                                      (אולם צ'ייס)
  יו"ר: יורם קלמן (האוניברסיטה הפתוחה)
הענקת פרס מאמר מצטיין לסטודנט/ית
  הרצאת פתיחה
  Prof. Dr. Marco Kalz
Heidelberg University of Education and the Open University of the Netherlands
Learning in the digital society. Effects and unintended consequences of mainstreaming of technology-enhanced learning

  11:00-10:30 הפסקה
12:30-11:00 מושב מקביל  ד  (בוקר)
     
  ד1 הרצאות בזק: שילוב טכנולוגיות בלמידת תחומי דעת                                             (אולם נוידרפר)
יו"ר: ארנון הרשקוביץ (אוניברסיטת תל אביב)

     
  תחרות בריאה: פעילות בסביבה משחקית מקוונת והישגים במתמטיקה
ארנון הרשקוביץ (אוניברסיטת תל אביב), בן לוי (אוניברסיטת בן גוריון בנגב), ענת כהן (אוניברסיטת תל אביב), מיכל טבח (אוניברסיטת תל אביב)
  לימוד הנושא גנטיקה בסביבה מתוקשבת: חקר ההישגים והמוטיבציה של התלמידים
נדין ניג'ם (אוניברסיטת בן גוריון בנגב), משה ברק (אוניברסיטת בן גוריון בנגב)
חומר.רב.בתנועה: למידת מדעים על-ידי בניית מודלים חישוביים של מערכות מורכבות
ג'נאן סאבא (אוניברסיטת חיפה), שרונה ט. לוי (אוניברסיטת חיפה)
יד ביד: טכנולוגיה וקהיליית מעשה של מורים למתמטיקה ופרחי הוראה
יניב ביטון (מכללת שאנן, המרכז לטכנולוגיה חינוכית), אסנת פילוס (אוניברסיטת אוטווה)
תרומת תיעוד דיגיטלי בטכנולוגיה ניידת לשיחזור והבנת התנסות מדעית אצל ילדי גן
נעמה ישראלי (אוניברסיטת בר-אילן), אורנית ספקטור-לוי (אוניברסיטת בר-אילן)
  התמודדות של תלמידי כיתה ה' בעידן הלמידה הניידת (M-Learning) עם טלפונים חכמים ואפליקציית GIS בתכנית לחינוך סביבתי
אדיב גל (סמינר הקיבוצים)
  השימוש הפדגוגי בפורטל הבית-ספרי, אופיו והיקפו המקרה של "אשכולות 022"
טופז אופיר (האוניברסיטה העברית בירושלים), יפעת בן-דוד קוליקנט (האוניברסיטה העברית בירושלים)
     
ד2 חברה ותרבות בעידן הדיגיטלי                                                                      (אולם צ'ייס)
יו"ר: יפעת בן-דוד קוליקנט (האוניברסיטה העברית בירושלים)
     
פיתוח והטמעה של תכנית התערבות להתמודדות תלמידים עם בריונות ברשת הממוקדת במעורבות עדים
יעל צור (האוניברסיטה הפתוחה), טלי היימן (האוניברסיטה הפתוחה), דורית אולניק-שמש (האוניברסיטה הפתוחה)
  תפיסת כישורים דיגיטליים בקרב סטודנטים להוראה חרדים ולא-חרדים
אלונה פורקוש ברוך (מכללת לוינסקי, אוניברסיטת תל-אביב), לילך אלון (אוניברסיטת תל-אביב) רבקה גדות (האוניברסיטה הפתוחה, אוניברסיטת תל-אביב, מכללת לוינסקי)
  נשים ומדעי המחשב – האם הקשר הוא תלוי תרבות?
שרה גנוט (המרכז האקדמי לב), יפעת בן-דוד קוליקנט (האוניברסיטה העברית ירושלים)
מהם הגורמים להתנגדות הורים לשימוש בטלפונים חכמים כאמצעי למידה בבתי הספר?
שלומית חדד (האוניברסיטה הפתוחה), חגית מישר-טל (המכון הטכנולוגי חולון, האוניברסיטה הפתוחה), אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה)
     
ד3 מפגש סטודנטים עם Prof. Dr. Marco Kalz                                             (אולם קנבר)
  יו"ר: איל רבין (האוניברסיטה הפתוחה)
     
  13:15-12:30 ארוחת צהריים
14:15-13:15 מושב מקביל ה      (צהריים)
     
ה1 הרצאות בזק: חדשנות                                                                                  (אולם נוידרפר)
יו"ר: גלעד רביד (אוניברסיטת בן גוריון)
     
  מאמצים מוקדמים: האם הם מובילי דעה
שרית מולדובן (האוניברסיטה הפתוחה)
  חדשנות במציאת דרך: אפליקציית מציאות רבודה ככלי לטיפוח תהליכי למידה בתחום הניווטים
דניאל טברסקי (הפנימייה הצבאית לפיקוד בחיפה), טל אורון (בית הספר הריאלי העברי בחיפה)
  זיהוי מגמות המחקר בתחום מיומנויות למידה
ורד זילבר-ורוד (האוניברסיטה הפתוחה), יורם עשת-אלקלעי (האוניברסיטה הפתוחה), ניצה גרי (האוניברסיטה הפתוחה)
  אימוץ מוקדם של טכנולוגיות על מנת להשיג יתרון תחרותי
שרית מולדובן (האוניברסיטה הפתוחה)
  מורים מובילי חדשנות – איך עושים את זה?
טל ברגר-טיקוצ'ינסקי (מכון הנרייטה סאלד), אחוה יאלר-צוריה (מכון הנרייטה סאלד), עידית מני-איקן (מכון הנרייטה סאלד)
     
ה2 ההשכלה הגבוהה במבחן הטכנולוגי                                                      (אולם צ'ייס)
יו"ר: דני בן-צבי (אוניברסיטת חיפה)
     
הקתדרלה והבזאר - בין שני מודלים עסקיים למגזר ההשכלה הגבוהה
איל רבין (האוניברסיטה הפתוחה הולנד, האוניברסיטה הפתוחה ישראל), יורם קלמן (האוניברסיטה הפתוחה ישראל), מרקו קאלז (אוניברסיטת היידלברג לחינוך)
  פרקטיקות למידה מתווכות טכנולוגיה בהשכלה הגבוהה: החידוש ושברו
רות הלפרין (אורנים המכללה האקדמית לחינוך)
ניהול מידע אישי של סטודנטים: ממצאים והשלכות להוראה בהשכלה הגבוהה
לילך אלון (אוניברסיטת תל-אביב), רפי נחמיאס (אוניברסיטת תל-אביב)
     
ה3 סדנה                                                                              (אולם קנבר)
  יו"ר: דפנה אידלסון (אקדמיה מקוונת, האוניברסיטה הפתוחה)
     
  כשחצי מיליון ישראלים נחשפים לראשונה לקורסים דיגיטליים: ממצאים ותובנות מעשרות MOOCs שהמוסדות האקדמיים פתחו לראשונה לקהל הרחב
ערן רביב (קמפוס), אסף וייס (קמפוס)
     
ה4 מאחורי הקלעים של הוראה מרחוק: סיור באולפני הוידאו של מרכז שה"ם (אולפני שה"ם)    
     
  14:45-14:15 הפסקה
15:45-14:45 מושב פוסטרים ו1      (אחה"צ)
     
  ו1 מושב פוסטרים II                                                                           (אולם נוידרפר)
יו"ר: גילה לוי-עצמון (המרכז ללימודים אקדמיים)
     
1 ביטויי אי-ודאות של תלמידים צעירים במהלך הסקה סטטיסטית בלתי פורמלית ומידול
אורנה וקנין (אוניברסיטת חיפה), דני בן-צבי (אוניברסיטת חיפה)
2 עמדות יזמים חינוכיים ב"קרן לעידוד יוזמות חינוכיות" כלפי שילוב הכלים הדיגיטליים בפיתוח יוזמה חינוכית
תמר יברבוים (המרכז ללימודים אקדמיים), עדי דנון (המרכז ללימודים אקדמיים), גילה לוי עצמון (המרכז ללימודים אקדמיים)
3 הערכת עמיתים מקוונת בקורס באותות אקראיים
גלי נווה (המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון), דמיטרי בחובסקי (המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון)
4 שימוש בוואטסאפ לקידום למידת השפה האנגלית בכתה ח'
ענת יגר (המרכז ללימודים אקדמיים), יעל רותם (המרכז ללימודים אקדמיים), גילה לוי-עצמון (המרכז ללימודים אקדמיים)
5 עמדות גננות כלפי שילוב כלים דיגיטליים בגן הילדים
ציפי קיטל (המרכז ללימודים אקדמיים), חיה קטאשוילי (המרכז ללימודים אקדמיים), גילה לוי עצמון (המרכז ללימודים אקדמיים)
6 חדשנות - כן בבית ספרנו
אושרי בר-גיל (חיל האוויר)
7 ההשפעה של מיזוג מקורות מידע מרובים אנלוגיים לעומת דיגיטליים על תהליכי כתיבה דיגיטליים, איכות התוצרים ופלאגיאריזם
אסתר אדם (האוניברסיטה הפתוחה), יורם קלמן (האוניברסיטה הפתוחה), אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה))
8 עמדות הורים כלפי שימוש ילדים בגיל הרך בטלפונים סלולריים
רחל לוין (המרכז ללימודים אקדמיים), ציפי שלייפשטיין (המרכז ללימודים אקדמיים), גילה לוי-עצמון (המרכז ללימודים אקדמיים)
9 חדשנות מול התבדלות - עמדות אישי ציבור חרדים בנוגע להכנסת חדשנות פדגוגית משולבת תקשוב במוסדות החינוך החרדי
רותי פרץ (המרכז ללימודים אקדמיים), מאיה לחמני (המרכז ללימודים אקדמיים), גילה לוי-עצמון (המרכז ללימודים אקדמיים)
10 טכנולוגיה ניידת כפלטפורמה המעצימה חשיבת חקר קונסטרוקטיביסטית של תלמידים עם הפרעות התנהגות
אניצן מרים סופר (מכללת לוינסקי), אורלי הבל (מכללת לוינסקי)
11 שילוב אינפוגרפיקה בלימודי ההיסטוריה בכיתות ו'
אושרת חזן (המרכז ללימודים אקדמיים), איילת דובשיץ (המרכז ללימודים אקדמיים), גילה לוי-עצמון (המרכז ללימודים אקדמיים)
12 התשמע קולי?, יומנים רפלקטיביים אלקטרונים ככלי להערכת קורס
קרן לוי (מכללת אוהלו בקצרין)
13 פיתוח יחידת הוראה להוראת הקוד והרובוטיקה בשילוב מיומנויות מתמטיות בכיתה ד' – מחקר פעולה
רותם אהרוני (המרכז ללימודים אקדמיים), שלהבת זכאי (המרכז ללימודים אקדמיים), מיטל אמזלג (המרכז ללימודים אקדמיים)
14 חינוך דמוקרטי או חדשנות כושלת? המצב הנוכחי והעתידי של קורסי MOOC
מארי בת' לידמן (אוניברסיטת אינדיאנה), ג'וזף רוזנדל (אוניברסיטת אינדיאנה)
     
  16:15-15:45 הפסקה וביקור בתערוכת הפוסטר (רחבת נוידרפר)
17:15-16:15 מושב נעילה                     (אולם נוידרפר)
     
  יו"ר: ניצה גרי
 

ד"ר קריסטה אסטרחן
בית הספר לחינוך ע"ש שלמה (סימור) פוקס, האוניברסיטה העברית בירושלים
מפגשים בזירה הדיגיטאלית: מורים, תלמידים ורשתות חברתיות