יום רביעי, כב בשבט תשע"ב, 15 בפברואר 2012
    
   
    יום חמישי, כג בשבט תשע"ב, 16 בפברואר 2012
    
    
    
      |  יום רביעי, כב בשבט תשע"ב, 15 בפברואר 2012
       | 
	 
	
      |    
      	
       | 
	 
	
      
      
      
           Prof. Barry Wellman, 
           University of Toronto	 
            Networked Individualism: How the Personalized Internet, 
            Ubiquitous Connectivity, and Social Networking Affect 
            Interpersonal Relations
             |   | 
               |   
       | 
	 
	
      | 
        
       | 
	 
	
		
    		
                               		
                |  הרצאה | 
                חוקרים | 
                מאמר | 
                מצגת |           
               
              
                  | סרטוני סמן ייעודיים לתמיכה בהוראת תכנות | 
                  דן כהן-וקס (מכון טכנולוגי חולון), מיקי רונן (מכון טכנולוגי חולון) | 
                    | 
                    | 
               
              
                  | סימולציה של הסכסוך הישראלי -פלסטיני ככלי לרכישת ידע ושינוי עמדות | 
                  רונית קמפף (אוניברסיטת תל-אביב), עסרה קוהדאר (אוניברסיטת בילקנט) | 
                    | 
                     |      
               
              
                  | למידה על מערכות אקולוגיות מורכבות באמצעות בניית מודלים איכותיים | 
                  דוד מיודוסר (אוניברסיטת תל-אביב), רות זוזובסקי (אוניברסיטת תל-אביב), משה לייבה
  (אוניברסיטת תל-אביב), יהודית רם (אוניברסיטת תל-אביב), רפי נחמיאס (אוניברסיטת תל- אביב),
  יהודה בניהו (אוניברסיטת תל-אביב) | 
                    | 
                    | 
               
        	 
     	 | 
	 
	
      | 
        
       | 
	 
    
		
    		
                               		
                |  הרצאה | 
                חוקרים | 
                מאמר | 
                מצגת |           
               
              
              	| תפיסות אפיסטמולוגיות והעדפות למידה בזיקה ללמידה בסביבה מתוקשבת בקרב סטודנטים
במכללה | 
                שלומית בן-שחר (אוניברסיטת תל- אביב), תמר לוין (אוניברסיטת תל-אביב) | 
                  | 
                 |   
                
               
                 | ייצוגי אסטרטגיות חשיבה מסדר גבוה בבלוגים לימודיים | 
                 נעמי פורת (המרכז ללימודים אקדמיים), גילה קורץ (המרכז ללימודים אקדמיים) | 
                   | 
                  | 
                
               
                 | קידום אוריינות מדעית בקורסים היברידיים בקרב סטודנטים להנדסה ביו-רפואית | 
                 חגית ירדן (הטכניון), אמירה אלוש (הטכניון), אורית הרשקוביץ (הטכניון), ירון בלינדר (הטכניון),
  שולמית לבנברג (הטכניון), יהודית דורי (הטכניון) | 
                   | 
                   |   
      			 
        	 
     	 | 
	 
    
    
      | 
        
       | 
	 
    
		|  
    		
     	 | 
	 
    
    
      | 
        
       | 
	 
    
		
    		
                               		
                |  הרצאה | 
                חוקרים | 
                מאמר | 
                מצגת |          
               
              
              	| למידה דיפרנציאלית: ניתוח אינטראקציות מורה-תלמיד בסביבה מתוקשבת | 
                יגאל רוזן (עת הדעת, אוניברסיטת חיפה), איריס וולף (עת הדעת) | 
                  | 
                  |     
                
               
                 | תחרות בין-צוותית מקוונת בשיפוט עמיתים כאסטרטגיית הוראה בחינוך הגבוה | 
                 רונן המר (מכון טכנולוגי חולון), מיקי רונן (מכון טכנולוגי חולון), דן כהן-וקס (מכון טכנולוגי חולון) | 
                   | 
                  |   
                
               
                 | הנאה ולמידה בשעות הפנאי בפורטל "על הגובה": בחינת מודל המשלב בין יחידת משחק ויחידת
למידה מתוקשבת | 
                 איילת ויצמן (עמותת סנונית), אורית ברוזה (עמותת סנונית) | 
                   | 
                    |   
      			 
                
                 | דחיינות של בחינות: מה ניתוח נתונים (Data Analytics)יכול לספר לנו? | 
                 יאיר לוי (Nova Southeastern University), מישל רמים(Nova Southeastern University) | 
                   | 
                   |   
      			 
        	 
     	 | 
	 
    
    
      | 
        
       | 
	 
    
		
    		
                               		
                |  הרצאה | 
                חוקרים | 
                מאמר | 
                מצגת |          
               
              
              	| סמארטפון בבית הספר – האומנם הדור הבא כבר כאן? ניהול פדגוגי בסלולרי בקרב הצוות החינוכי
והמשפחות | 
                אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה), מירה המאירי (המכללה האקדמית לחינוך אורנים, משו"ב) | 
                  | 
                 |  
                
               
                 | "לוחות חכמים" לעומת מקרנים בכיתות היסוד: יותר מעורבות, יותר הישגים | 
                 דולי חושקובר (המכללה האקדמית לחינוך אורנים), אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה) | 
                   | 
                  |  
                
               
                 | תרומתה של הלמידה באמצעות מחשבים ניידים אישיים לפיתוח מיומנויות למידה ואוריינות
מידענית אצל תלמידי חטיבת ביניים | 
                 אורנית ספקטור-לוי (אוניברסיטת בר-אילן), יעל גרנות גילת (אוניברסיטת בר-אילן) | 
                   | 
                   |  
      			 
                
                 | האם המורים מוכנים לשינוי? מחשב לכל מורה, מחשב לכל תלמיד – תוצאות ראשוניות של מחקר
השוואתי | 
                 אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה), יהודה פלד (המכללה האקדמית גליל מערבי, מכללת אוהלו) | 
                   | 
                   |  
      			 
        	 
     	 | 
	 
    
    
      | 
        
       | 
	 
    
		
    		
                               		
                |  הרצאה | 
                חוקרים | 
                מאמר | 
                מצגת |         
               
              
              	| הדרך מהנדסאי למהנדס | 
                פאינה רוש (המכללה האקדמית להנדסה וטכנולוגיה אורט הרמלין), יעקב רוטמן (המכללה האקדמית
להנדסה וטכנולוגיה אורט הרמלין) | 
                  | 
                 | 
                
               
                 | השפעת הוראת אנגלית בסיוע תכנית מתוקשבת (Waterford Early Reading Program)  
על
הישגי תלמידים | 
                 עידית מני-איקן (מכון הנרייטה סאלד), טל ברגר-טיקוצ'ינסקי (מכון הנרייטה סאלד), דנה רוזן (מכון
הנרייטה סאלד) | 
                   | 
                   |   
                
               
                 | האם הלוח האינטראקטיבי לא רק חכם בלילה | 
                 שלומית חדד (האוניברסיטה הפתוחה, מכללת סמינר הקיבוצים, מכללה אקדמית בית ברל),
אביקם גזית (האוניברסיטה הפתוחה) | 
                   | 
                   |   
      			 
                
                 | עמדות תלמידים כלפי שימוש בספר לימוד דיגיטלי בהיסטוריה לחטיבה העליונה | 
                 רות אש- ארגייל (מרכז חינוך ליאו באק חיפה, אוניברסיטת חיפה) | 
                   | 
                   |  
      			 
                
                 | "האינטרנט הוא כמו...": דימויי תלמידים ומורים לאינטרנט ומקומו בחיי התלמיד | 
                 אלונה שבט (האוניברסיטה העברית בירושלים), יפעת בן-דוד קוליקנט (האוניברסיטה העברית
בירושלים) | 
                   | 
                  |  
                
               
                 | תבניות למידה בעבור רכישת כישורים פרוצדורליים בעזרת אינפורמציה מועשרת מורכבת | 
                 נירית גביש (הטכניון) | 
                   | 
                   |  
      			 
                
                 | שילוב גוגל דוקס וטוויטר בלימוד אנגלית כשפה זרה | 
                 נדב בדריאן (המרכז ללימודים אקדמיים), ורד שמעוני (המרכז ללימודים אקדמיים), גילה קורץ
(המרכז ללימודים אקדמיים) | 
                   | 
                   |  
      			 
                
                 | התפתחות תפיסות רופאים-מורים לגבי שילובו של פורום מתוקשב במהלך תכנית הכשרת סגל
הוראה לרפואה | 
                 רחל נוה (הטכניון), אורית כהן -קסטל (הטכניון), מרגלית גנור (הטכניון), דליה גלעד -חסון
(אוניברסיטת חיפה), ריבה בריק (מרכז רפואי רמב"ם, הטכניון), רקפת אקרמן (הטכניון), יהודית דורי
(הטכניון) | 
                   | 
                  | 
                
               
                 | צייר את עצמך בשיעור: חקר שינויים בדרכי הוראה ולמידה בסביבה מתוקשבת באמצעות ציורי
תלמידים | 
                 יגאל רוזן (עת הדעת, אוניברסיטת חיפה), ליאור חסון (עת הדעת) | 
                   | 
                   |  
      			 
                
                 | אנקלטורציה בפעולה: פיתוח הבנה של סטודנטים על קהילות למידה בכיתות עתירות טכנולוגיה | 
                 יותם הוד (אוניברסיטת חיפה), דני בן- צבי (אוניברסיטת חיפה) | 
                   | 
                   |  
      			 
                
                 | בני נוער לומדים אחרת: השימוש ב"מדריך נייד חכם" בפעילות חינוכית במוזיאון הכט | 
                 אורית מוגילבסקי (אוניברסיטת חיפה), עפרה רימון (אוניברסיטת חיפה), עינת עמבר-ערמון
(אוניברסיטת חיפה), צביקה קופליק (אוניברסיטת חיפה), יואל לניר (אוניברסיטת חיפה) | 
                   | 
                   | 
                
               
                 | למידה באמצעות חוויית עיצוב משחק מבוסס מקום | 
                 נאדרה סאלח (אוניברסיטת חיפה), גאדה בשארה (אוניברסיטת חיפה), ישי מור (אוניברסיטת חיפה) | 
                   | 
                   |  
      			 
                
                 | הטמעת טכנולוגיות חדשניות בבתי הספר הטכנולוגיים: הלוח האינטראקטיבי כמנוף לשינוי
תרבות הלמידה והדימוי האישי והבית ספרי | 
                 גילי אלון (עמל), אתי כוכבי (בריינפופ ישראל, המרכז ללימודים אקדמיים) | 
                   | 
                   |  
      			 
                
                 | שילוב מערכת Moodle בפורטל חינוך "חיפהנט" | 
                 שמואל ארנון (מק"מ – המרכז לקידום המחשוב), לילי זאבי (המכללה האקדמית לחינוך גורדון),
גילי בר (המכללה האקדמית לחינוך גורדון) | 
                   | 
                  | 
                
               
                 | השפעת ה'הפרעה' על משימה קוגניטיבית: השוואת הטלפון הנייד וה- WWW כמתווכים | 
                 אילת חן לוי (אוניברסיטת חיפה), שיזף רפאלי (אוניברסיטת חיפה), ירון אריאל (המכללה האקדמית
עמק יזרעאל) | 
                   | 
                 <  | 
      			                              
        	 
     	 | 
	 
    
    
      | 
        
       | 
	 
    
		
    		
                               		
                |  הרצאה | 
                חוקרים | 
                מאמר | 
                מצגת |          
               
              
              	| מודפס לעומת דיגיטלי: השפעת סוג הפורמט על ההבנה בעת עריכת טקסט | 
                סיגל עדן (אוניברסיטת בר-אילן), יורם עשת- אלקלעי (האוניברסיטה הפתוחה) | 
                  | 
                 | 
                
               
                 | מטה-אנליזה של שיח בין זוג תלמידים הנוטלים חלק בפעילות מתוקשבת של אבחון טעויות
בפיזיקה | 
                 מנשה פיוטרקובסקי (מכון ויצמן למדע), אסתר בגנו (מכון ויצמן למדע), עידית ירושלמי (מכון ויצמן
למדע) | 
                   | 
                  | 
                
               
                 | קריינות בחומרי למידה מולטימדיה בסביבת למידה מעורבת: השפעת ההיכרות עם הקריין | 
                 יפה בן- דרור ( Anglia Ruskin University, המכללה האקדמית נתניה) | 
                   | 
                   |   
      			            
        	 
     	 | 
	 
    
     
      | 
        
       | 
	 
    
		
    		
                               		
                |  הרצאה | 
                חוקרים | 
                מאמר | 
                מצגת |          
               
              
              	| למידה לאורך החיים בטכניון: תפיסות כלפי למידה מרחוק וחוויות לימודיות של סטודנטים | 
                ראניה חוסין- פראג' (הטכניון), מירי ברק (הטכניון), יהודית דורי (הטכניון) | 
                  | 
                  | 
                
               
                 | מחקר דלפי לעתיד ההוראה מרחוק | 
                 נועה אהרוני (אוניברסיטת בר-אילן), ג'ני ברונשטיין (אוניברסיטת בר-אילן) | 
                   | 
                  | 
                
               
                 | קידום תרבות למידה מוטית ערכים פנימיים בקורסים גדולים באקדמיה: הערך המוסף של
הטכנולוגיה | 
                 אורנית שגיא (הטכניון), יעל קלי (אוניברסיטת חיפה), מאשה צאושו (הטכניון), טלי טל (הטכניון), דן
זילברשטיין (הטכניון), שמעון גפשטיין (הטכניון) | 
                   | 
                   | 
      			            
        	 
     	 | 
	 
    
    
      |    
      	
       | 
	 
	
      
      
          פרופ' דוד פסיג
          
אוניברסיטת בר-אילן 
האמנם ירידת הדורות? טכנולוגיות ושיפור האינטליגנציה
	 |   |   
       | 
	 
    
      |   
       | 
	 
     
      |   למעלה
       | 
	 
    
      |   
       | 
	 
    
       יום חמישי, כג בשבט תשע"ב, 16 בפברואר 2012         
       | 
	 
    
        
       | 
	 
     
       
| 
      הענקת  פרס מאמר סטודנט מצטיין
	 |   |   
      
       | 
	 
	
      |    
      	
       | 
	 
	
      
       
      
        Prof. David Wiley, 
           Brigham Young University	 
           Why Open? Generosity and Sharing of 
Educational Resources
	 |   |   
       | 
	 
    
    
    
    
      | 
        
       | 
	 
    
		
    		
                               		
                |  הרצאה | 
                חוקרים | 
                מאמר | 
                מצגת |          
               
              
              	| האם Reinvention מהווה זרז להיווצרות מסה קריטית? | 
                דפנה רבן (אוניברסיטת חיפה), הילה קורן (אוניברסיטת חיפה) | 
                  | 
                  |   
                
               
                 | ידע מקצועי ודפוסי למידה של מורות באתר רשת חברתית -מקצועית | 
                 צביה לוטן (מכללת לוינסקי לחינוך) | 
                   | 
                  | 
                
               
                 | ראי ראי שעל הקיר, מי מצייץ ומשפיע בעיר? קהילת ידע מקצועית בטכנולוגיות למידה בטוויטר –
ניתוח רשתות | 
                 אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה), תמי נויטל (האוניברסיטה הפתוחה) | 
                   | 
                  |   
      			            
        	 
     	 | 
	 
    
    
      | 
        
       | 
	 
    
		
    		
                               		
                |  הרצאה | 
                חוקרים | 
                מאמר | 
                מצגת |          
               
              
              	| התנהגויות לא מוסריות של בני נוער בסביבת האינטרנט | 
                דן בוכניק (אוניברסיטת בר -אילן, בית ספר גבוה לטכנולוגיה ירושלים), מור דשן (אוניברסיטת בר -אילן) | 
                  | 
                 | 
                
               
                 | מוטיבציה ללימודים ואי יושרה אקדמית בקרב סטודנטים – השוואה בין קורסים פרונטאליים
ומתוקשבים | 
                 יובב עשת (המכללה האקדמית גליל מערבי), קרן גרינאוצקי (המכללה האקדמית גליל מערבי),
יהודה פלד (המכללה האקדמית גליל מערבי, מכללת אוהלו) | 
                   | 
                   |  
                
               
                 | פתוחים לתוכן פתוח? בדיקת השקפותיהם של המורים בישראל לשימוש בויקיפדיה לצרכים
חינוכיים | 
                 גדי אלון (אוניברסיטת בר-אילן), יהודית בר אילן (אוניברסיטת בר-אילן) | 
                   | 
                   | 
      			            
        	 
     	 | 
	 
    
   
    
      | 
        
       | 
	 
    
		|  
    		
     	 | 
	 
    
    
     
      | 
        
       | 
	 
    
		
    		
                               		
                |  הרצאה | 
                חוקרים | 
                מאמר | 
                מצגת |           
               
              
              	| תפקידו של המורה בסביבת למידה שיתופית מבוססת מחשב | 
                רותם עבדו (האוניברסיטה העברית בירושלים), ראומה דה-גרוט (האוניברסיטה העברית בירושלים),
ראול דרכמן (האוניברסיטה העברית בירושלים) | 
                  | 
                 |   
                
               
                 | קבוצת לימוד בפייסבוק – האם יכולה לשמש כתחליף למערכת ניהול למידה? | 
                 חגית מישר טל (האוניברסיטה הפתוחה, המרכז ללימודים אקדמיים), גילה קורץ (המרכז ללימודים
אקדמיים), אפרת פיטרסה (האוניברסיטה הפתוחה, מכללת הגליל המערבי) | 
                   | 
                  | 
                
               
                 | המחנך כרב חובל המנווט את כיתתו באפקטיביות באמצעות המשו"ב – מערכת לניהול פדגוגי | 
                 חיה פלדמן (המכללה האקדמית לחינוך אורנים), אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה) | 
                   | 
                   |   
      			 
                
                   | העלאת האפקטיביות הבית-ספרית באמצעות מערכת לניהול פדגוגי – מבט של מנהלי בתי ספר
על -יסודיים | 
                 עופר פרסר (המכללה האקדמית לחינוך אורנים), אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה) | 
                   | 
                   |   
      			            
        	 
     	 | 
	 
    
      
      | 
        
       | 
	 
    
		| 
    		
     	 | 
	 
    
     
      | 
        
       | 
	 
    
		
    		
                               		
                |  הרצאה | 
                חוקרים | 
                מאמר | 
                מצגת |          
               
              
              	| אלימות ברשת האינטרנט במגזר ערבי-מוסלמי: מאפיינים והשלכות על בני נוער ותפיסות מורים | 
                מהא יחיא (האוניברסיטה הפתוחה), טלי היימן (האוניברסיטה הפתוחה), דורית אולניק- שמש
(האוניברסיטה הפתוחה) | 
                  | 
                  |  
                
               
              	| העצמת מחנכים באמצעות מערכות ניהול מידע בית ספריות | 
                ליאורה נוטוב (הטכניון, מכללת גורדון, מכללת לוינסקי), אורית חזן (הטכניון) | 
                  | 
                 | 
                
               
              	| משימת בנייה משותפת באמצעות פורום מקוון: המקרה של קורס שיטות מחקר איכותניות עבור
סטודנטים מוסמכים | 
                אורית חזן (הטכניון), ליאורה נוטוב (הטכניון, מכללת גורדון, מכללת לוינסקי) | 
                  | 
                 | 
                
               
              	| יחידת הוראה בפייסבוק "היסטוריה – לא מה שחשבתם" | 
                נאוה פוגלמן (מכללה אקדמית בית ברל), ענת אוסטר- לוינץ (מכללה אקדמית בית ברל) | 
                  | 
                 |  
                
               
              	| אמיר או אמיר"ם? בחינת מיון באנגלית: ממוחשבת או מסורתית | 
                נטלי אורבך (מכון טכנולוגי חולון), עידן בן ארי (מכון טכנולוגי חולון), מיקי רונן (מכון טכנולוגי
חולון) | 
                  | 
                 | 
                
               
              	| אימוץ הוראה מתוקשבת בפקולטות לעיצוב? | 
                רותם ישראל (מכון טכנולוגי חולון), אמיר בוכולטר (מכון טכנולוגי חולון), שלמה אברהמוב (מכון
טכנולוגי חולון), מיקי רונן (מכון טכנולוגי חולון) | 
                  | 
                 | 
                
               
              	| ניהול מידע במחשב האישי: מטרות ואסטרטגיות של סטודנטים מתחומי דעת שונים | 
                נעמה ארז (מכון טכנולוגי חולון), שגיב בוכניק (מכון טכנולוגי חולון), מיקי רונן (מכון טכנולוגי
חולון) | 
                  | 
                 | 
                
               
              	| התארגנות של סטודנטים במרחב הדיגיטלי: קשר לטיפוס האישיות, התארגנות במרחב הפיזי
והישגים אקדמיים | 
                שירן והבה (מכון טכנולוגי חולון), שירי לנקר (מכון טכנולוגי חולון), רונן המר (מכון טכנולוגי חולון) | 
                  | 
                 | 
                
               
              	| שלובים ומשלבים: שנה וקצת של שיתוף בשלובים – הרשת החברתית מקצועית של מכון מופ"ת | 
                יורם אורעד (מופ"ת), סמדר בר טל (מופ"ת), סוזן צעירי (מופ"ת) | 
                  | 
                 |  
                
               
              	| שילוב אסטרטגיה ותוכנת מיפוי חשיבה בקרב סטודנטים עם לקויות למידה/הפרעת קשב
הלומדים במכינה קדם אקדמית | 
                בטי שרייבר (מכללת סמינר הקיבוצים), איריס אדטו-בירן (האוניברסיטה הפתוחה), שגיא פולני
(האוניברסיטה העברית בירושלים) | 
                  | 
                 | 
                
               
              	| קשרי שיתוף פעולה בארגונים מחקריים מרושתים | 
                צחי חייט (אוניברסיטת טורונטו) | 
                  | 
                 | 
                
               
              	| מודלים דידקטיים להוראה מקוונת: Moodle נמס בכוס | 
                מיכל גלעדי (אורט ישראל), נילי בלוך-מוזס (אורט ישראל) | 
                  | 
                 | 
                
               
              	| תוכנית "נחשון" – מודל חונכות וירטואלית כאמצעי לקידום הישגים לימודיים ולהגברת
מוטיבציה לימודית | 
                עדה חן (מט"ח), סיגל עצמון (מט"ח), שלומי נמיר (מט"ח) | 
                  | 
                 | 
                
               
              	| שביעות רצון והערכת הקורס האקדמי המקוון בקרב סטודנטים בעלי-ניסיון וחסרי-ניסיון
בקורסים מקוונים | 
                הדס-מלכה הכהן (אוניברסיטת בר-אילן) | 
                  | 
                   |  
                
               
              	| "יש לי פדגוגיה והיא תנצח": תובנות ראשוניות על מקום המחשב כמאפשר שינוי פדגוגי בתפיסות
של מורים בעקבות תכנית להכשרת מורים במיזם משותף של האוניברסיטה העברית ורשת עמל | 
                ראומה דה-גרוט (האוניברסיטה העברית בירושלים), יערה גזית (האוניברסיטה העברית בירושלים),
רונית אשכנזי (רשת עמל), גילי אלון (רשת עמל) | 
                  | 
                 |  
                
                       
        	 
     	 | 
	 
    
    
      | 
        
       | 
	 
    
		
    		
                               		
                |  הרצאה | 
                חוקרים | 
                מאמר | 
                מצגת |         
               
              
              	| מאפייני השימוש ב- Twitter ככלי בתהליך הלמידה | 
                גלית דוכן (אוניברסיטת תל- אביב), ענת כהן (אוניברסיטת תל- אביב) | 
                  | 
                 | 
                
               
                 | דפוסי שימוש בפייסבוק בקרב בני-נוער וזיקה לתהליכים חינוכיים | 
                 ענת כהן (אוניברסיטת תל-אביב), לאה עייני (אוניברסיטת תל- אביב) | 
                   | 
                  | 
                
               
                 | תגיות מול תיקיות במנשק הדוא"ל Gmail – תוצאות ראשוניות | 
                 נעה גרדוביץ (אוניברסיטת בר-אילן), עופר ברגמן (אוניברסיטת בר-אילן), יהודית בר אילן
(אוניברסיטת בר-אילן), רות בייט- מרום (האוניברסיטה הפתוחה) | 
                   | 
                   |   
      			 
                          
        	 
     	 | 
	 
    
    
      | 
        
       | 
	 
    
		
    		
                               		
                |  הרצאה | 
                חוקרים | 
                מאמר | 
                מצגת |         
               
              
              	| משחק ותוקפנות: השפעת משחקים דיגיטליים אלימים ואסטרטגיות משחק על רמת התוקפנות
אצל ילדים | 
                תמי דובי (האוניברסיטה הפתוחה), סיגל עדן (אוניברסיטת בר-אילן), יורם עשת- אלקלעי
(האוניברסיטה הפתוחה) | 
                  | 
                 |  
                
               
                 | השפעת התערבות בפתרון אנלוגיות באמצעות טכנולוגיית מציאות מדומה ( VR ) על פתרון אנלוגיות
מושגיות ותפיסתיות בקרב ילדי גן ממוצא אתיופי | 
                 דוד פסיג (אוניברסיטת בר-אילן), תימור שוורץ מילר (אוניברסיטת בר-אילן) | 
                   | 
                  | 
                
               
                 | תפיסות ילדי גן את התכונות של "התקנים אנתרומורפייים" | 
                 דוד מיודוסר (אוניברסיטת תל-אביב), אסי קופרמן (אוניברסיטת תל- אביב) | 
                   | 
                   |  
      			 
                          
        	 
     	 | 
	 
    
      | 
        
       | 
	 
    
		|  
    		
     	 | 
	 
     
      |    
      	
       | 
	 
	
      
          מר עדי דיאמנט
          
מנהל מעבדות החדשנות של מיקרוסופט, ישראל 
חדשנות בארגונים גדולים
       | 
	 
    
      |   
       | 
	 
     
      |   למעלה
       | 
	 
    
      |   
       | 
	 
 
     
 | 
 
     
	
	 מאמרים 
     
     
    
    
      
    
    
    
   
    
    
    
    
    
       
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
 |