למידע נוסף מלא/י פרטיך
אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים
חשיפה » כתבות » 5 טעויות בשיווק באטסי שעוצרות מכירות

קורס אטסי, etsy

- חמש טעויות בשיווק באטסי שעוצרות מכירות


השקתם חנות באטסי עם מיטב העיצובים, קראתם לה בשם מושך, הפצתם את הבשורה בין חברים, לכאורה אתם מוכנים להסתער על עולם המכירה המקוונת – אבל בפועל אין קונים. י

יש לכך סיבות רבות: מתמונות שאינן מושכות הקלקות, דרך מחסור בטקסט שיווקי אשר מניע את הלקוחות לקנות, ועד אי-חשיפת החנות במדיה החברתית.

אספנו 5 שגיאות נפוצות בשיווק בפלטפורמת המסחר הגדולה בעולם המיועדת למעצבים ולאמנים. כך תימנעו מטעויות, ותגדילו את היקף המכירות ואת הרווחים.

התמונה אינה משקפת את המוצר


בניגוד ליריד אמנים, מי שמשוטט באינטרנט צריך להסתפק בתמונות הפריטים שמעניינים אותו. לכן, החנות באטסי היא חלון הראווה ליצירה שלכם, והתמונות הן הכוכבות הראשיות בה. חשוב להפיק תמונות מקצועיות בסטודיו על מנת להדגיש את יופיו של המוצר, ולהשקיע גם בסדרת צילומים בשטח, אם צריך. אל תסתפקו בצילום פשוט; השקיעו בליטוש ובעריכה גראפית כדי להציג את המוצרים במיטבם.
הציגו את המוצר באופנים שונים, למשל, על רקע של תפאורה מאפיינת (לדוגמה, מוצרים לפיקניק יוצגו במרחב פתוח וירוק). צלמו את השימושים הרבים של מוצר רב-תכליתי. הציגו תמונות של המוצר מקרוב ומרחוק, כל מוצר בפני עצמו, וגם שילוב של המוצרים המוצעים. הציגו את המוצרים במספר גוונים.

תיאור המוצר אינו מביא קונים


תמונה אחת שווה אלף מילים, אבל יש מוצרים שתיאור הנלווה אליהם מעודד את רכישתם. הבליטו באמצעות הטקסט את כל היתרונות המוצרים: הסבירו לְמה הם משמשים, מאילו חומרי הגלם משובחים הם מיוצרים, או ציינו כי הם מיוצרים בעבודת יד.
נסו ליצור חוויה שתניע את הקונים לרכוש – הסבירו כי מדובר, למשל, במוצר אורגני, או שהוא נוצר בהשראה של חוויה מסוימת. כדאי לקרוא לכל מוצר בשם מעניין ומסקרן. חשבו כאילו הייתם אתם הלקוח – מה הוא יחפש, מה ירשים אותו, מה הוא ירצה לדעת על המוצר.

החיפוש בתוך אטסי אינו מספיק


החיפוש של אטסי אמנם ידידותי ומתקדם, יש בו סיווגים רבים במיגוון קטגוריות, וניתן בהחלט לשפר את החיפוש באמצעות שימוש בתגיות. אלא שמרבית האנשים יתוודעו לחנות שלכם באמצעות חיפוש בגוגל או ברשתות החברתיות, ולא באטסי עצמו. לכן, חשוב לקדם את החנות בגוגל או בעזרת בלוגים ואתר אינטרנט נפרד שיַפנו לחנות באטסי, ולגבות את הקידום בפעילות חברתית ברשתות החברתיות – פייסבוק, אינסטגרם, פינטרסט וכדומה, תוך שימוש בביטויי מפתח הרלבנטיים לחנות שלכם.
אשר לחיפוש בתוך אטסי עצמו, ניתן להוסיף תגים לכל מוצר, וכדאי להשתמש בתגים אלה על מנת להעלות את סיכויי ההופעה של המוצרים שלכם בעת חיפוש לפי תגיות.

הייחוד של החנות אינו בולט


חשוב לבדל את החנות ככל שניתן על מנת למשוך גולשים. הציגו אותה כחנות של פריטי וינטאג', או ככזו שבה נמכרים אוספים מיוחדים, או פריטי לבוש לבעלי חיים, או עבודה בחומרים ממוחזרים, או אמנות בסגנון אפריקאי, או פריטים שמחירם עד 100 דולר בלבד. חִשבו על מסר שיהיה ברור לגולשים וימשוך אותם לחנות שלכם. חשוב לשמור גם על היצע, על מבחר, ועל מיגוון, לעדכן את החנות בפריטים חדשים, ולהסיר את אלה שאינם נמכרים או כבר אזלו.
מוכרים חדשים באטסי שוגים לא פעם בהתנהלות שלהם באתר זה – משירות לקוחות לקוי, ועד חוסר ערנות למבצעים מיוחדים במועדים אטרקטיביים, כמו יום שישי השחור או תקופת חג המולד.

בקורס אטסי של בית הספר חשיפה תלמדו כיצד למכור בדרך האפקטיבית ביותר, ולהפיק את המירב מכך שאתר אטסי הוא פלטפורמת מכירות מיוחדת.

נשמע לכם מעניין?הצטרפו לקורס etsy הקרוב.

אני מסכים/ה לקבל מידע, עדכונים ודבר פרסומת מהאוניברסיטה הפתוחה בדוא"ל ו/או מסרונים

דף הבית
לצור קשר דרך טלפון
השארת פרטים