פרסי ארדיטי ליצירה מקורית על יחסי יהודים-ערבים
סטודנטיות וסטודנטים מהאוניברסיטה הפתוחה זכו בשלושת המקומות הראשונים בפרסי קרן ארדיטי ליצירה מקורית העוסקת ביחסי יהודים-ערבים, בשיתוף החוג לתיאטרון בפקולטה לאמנויות באוניברסיטת תל אביב.

במקום הראשון זכה המחזה "אמולסיה" מאת ניר כהן רוטשילד ובבימוי ריקי אסור. המחזה עוסק בווג'די, טבח פס קר במסעדה מצליחה. לא די בכך שמצמידים לו את אורי, מתלמד חדש, מסתבר שהטבח הוותיק שאמור לעבוד איתם – לא יגיע בזמן למשמרת. בין העבודה התובענית תחת לחץ זמן לבין הציפיות הגבוהות של מנהל המטבח, נקלעים וג'די ואורי לקשיים בתקשורת המביאים את המטבח למצב של חוסר יעילות. המחזה מציג התהוות של קשיים בתקשורת וההתמודדות איתם.

במקום השני זכה המחזה "השף של המדינה" מאת דורון רכליס ובבימוי יוחאי הקר. המחזה עוסק בסיפורם של אמל וחיים המתמודדים בגמר הגדול של תכנית הריאליטי המצליחה "השף של המדינה". יולי, עוזרת הפקה מלאת אמביציה, מכריזה בקול על הדקות האחרונות לבישול מנות הגמר. רגע אחר כך היא מגלה שהמתמודדים מכינים את אותה המנה ובהוראת מעסיקיה יוצאת למאבק נגד השעון במטרה לייצר את הפער המיוחל בין שני המתמודדים.

במקום השלישי זכה המחזה "להיות רק אתה לשארית חייך" מאת סיגי גולן ובבימוי מור הלוי. המחזה עוסק בבחורה צעירה המחליטה להיפגש עם בחור שהכירה באפליקציית היכרויות. להפתעתה, הוא לא מי שציפתה לו. לאורכו של ערב אחד הם יחוו יחד עליות ומורדות ויבינו שיש בהם הרבה יותר ממה שגלוי לעין.
לקריאה נוספת >> https://did.li/CbsCN
ברכות לזוכות ולזוכים!