האקתון התמודדות קהילות עם אסונות
הרעיון: מערכת שליטה ובקרה שלית"א – שרוול לישומי תפעול אסונות 
הוא הזוכה במקום הראשון בהאקאתון "התמודדות קהילות עם אסונות" שהתקיים היום בקמפוס האוניברסיטה הפתוחה בבאר שבע בשיתוף עם עמותת Tech7, ועמותת JADDE.

שלית"א – הוא שרוול חכם המשמש ככלי לייעול העבודה של מתנדבי זק"א או כוחות ביטחון והצלה בתפעול ותיעוד בשטח. השרוול המחובר למערכת CRM שמאפשרת שליטה וניהול המידע ושת"פ בין אירגונים נוספים. הסטודנטיות והסטודנטים הזוכים הם: עדן בר נחום, ירדן שלי קליין, ערן אניספלד, אורי רוזנשטיין, שי מנשרי.

הרעיון מציע מוצר חדשני שפותר את נושא קלות התפעול וחוסר הנגישות בתיעוד המידע בזמן אמת, ע"י מיכשור לביש בעל יכולות שליטה פשוטות למשתמש המאפשר התממשקות של כל המערכות הדרושות שיתנו פתרון כוללני לבעיה המוגדרת.

את הפרס הראשון העניקו לזוכים: רות שהם מנכ"לית האוניברסיטה הפתוחה, הראל רם מנכ"ל עמותת Tech7,  וד"ר דן שחם מנהל עמותת JADDE  ביחד עם ד"ר Speich שר החוץ של מדינת המחוז הגרמנית נורדריין וסטפליה NRW  . 

ההאקתון שהתקיים היום הוא שיתוף פעולה ראשון בין האוניברסיטה הפתוחה לבין עמותת Tech7, שעוסקת בטיפוח סביבת יזמות טכנולוגית מובילה ברמה עולמית בנגב ועמותת JADDE, שהיא יוזמה לפיתוח טכנולוגיות להתמודדות עם מצבי אסון וסיוע.
* האירוע מומן ע"י ממשלת NRW ועיריית בוכום גרמניה.