ידיעון תשע"ד (ארכיון)

בוגר בניהול ובחינוך (‏במגמת תכניות לימודים ושיטות הוראה‎)‏ (‏110 נ"ז‎)‏

לימודי תשתית: חובה – 10 נ"ז

רמה

נ"ז

יישומי מחשב מתקדמים (‏20127‎)‏ (‏1‎)‏

פ

מבוא לסטטיסטיקה לתלמידי מדעי החברה א (‏30111‎)‏

פ

3

מבוא לסטטיסטיקה לתלמידי מדעי החברה ב (‏30112‎)‏

ר

3

שיטות מחקר במדעי החברה: עקרונות המחקר וסגנונותיו (‏10285‎)‏

ר

4


(‏1‎)‏

מלימוד קורס זה פטורים סטודנטים שלמדו אחד מהקורסים יישומי מחשב למדעי החברה (‏10159‎)‏, יישומי מחשב למדעים (‏20126‎)‏, שאינם מוצעים עוד, או שעמדו בבחינת פטור.

דרישות ייחודיות לתואר בניהול ובחינוך (‏במגמת תכניות לימודים ושיטות הוראה‎)‏

במסגרת הבחירה בחוג בחינוך חובה ללמוד את הקורס אתגרים בניהול בית ספר (‏10635‎)‏ וכן את הקורסים המתקדמים: הכנסת שינויים למערכת החינוך (‏10318‎)‏ ומנהיגות ויישומיה בחינוך (‏10528‎)‏.

דרישות החוג בניהול

לימודי ניהול: 52 נ"ז

חובה – 37 נ"ז1

רמה

נ"ז

מבוא למיקרוכלכלה (‏10131‎)‏

פ

3

מבוא למקרוכלכלה (‏10126‎)‏

פ

4

התנהגות ארגונית (‏10430‎)‏

ר

6

יסודות החשבונאות (‏10280‎)‏

ר

6

ניהול השיווק (‏10281‎)‏

ר

6

תורת המימון: ניהול פיננסי של גופים עסקיים (‏10230‎)‏

ר

6

תכנון, ניתוח ועיצוב מערכות מידע (‏10645‎)‏ 1

ר

6

בחירה – לפחות 15 נ"ז1

בבחירה יש לכלול לפחות 12 נ"ז מתקדמות.

דיני חוזים (‏10800‎)‏

פ

6

חשבון דיפרנציאלי לתלמידי כלכלה וניהול (‏10142‎)‏

פ

3

התנהגות צרכנים (‏10455‎)‏ 1

ר

6

יסודות תורת ההחלטות וחקר ביצועים (‏10713‎)‏

ר

3

כלכלה ניהולית (‏10426‎)‏

ר

6

מבוא לחשבונאות ניהולית ותמחיר (‏10404‎)‏

ר

6

ניהול משאבי אנוש (‏10279‎)‏ 1

ר

6

ביטחון סוציאלי (‏10558‎)‏

מ

6

דיני עבודה (‏10354‎)‏

מ

6

דיני תאגידים (‏10900‎)‏

מ

4

דינמיקה של משא ומתן (‏10526‎)‏

מ

4

חשיבה אסטרטגית: תורת המשחקים ושימושיה בכלכלה ובניהול (‏10599‎)‏

מ

3

יחסי עבודה (‏10588‎)‏

מ

6

מוסר ועסקים (‏10523‎)‏

מ

6

מערכות מידע תחרותיות-אסטרטגיות (‏10596‎)‏

מ

6

ניהול אסטרטגי (‏10908‎)‏

מ

6

ניהול בין-לאומי (‏10517‎)‏

מ

6

ניהול הפרסום (‏10344‎)‏

מ

6

ניתוח דוחות פיננסיים (‏10389‎)‏

מ

6

מתודולוגיה של סקרים (‏10350‎)‏

מ

6

שוויון הזדמנויות ואיסור אפליה בעבודה (‏10901‎)‏

מ

6

שיפוט והערכה בתנאי אי-ודאות לתלמידי ניהול וכלכלה (‏10522‎)‏

מ

6

תכנון מערכות דינמיות בזמן: יישום למשאבי אנוש (‏10516‎)‏

מ

6

תאוריות של צדק חברתי וכלכלי (‏10960‎)‏

מ

6

דרישות סמינריוניות

עבודה סמינריונית אחת בניהול.


1

החובה ללמוד את הקורס תכנון, ניתוח ועיצוב מערכות מידע (‏10645‎)‏ חלה על סטודנטים שהחלו את לימודיהם מסמסטר א2009 ואילך. סטודנטים שהחלו את לימודיהם לפני סמסטר א2009 יכולים לבחור בין קורס זה לבין אחד מהקורסים התנהגות צרכנים (‏10455‎)‏ או ניהול משאבי אנוש (‏10279‎)‏.

החל מסמסטר א2015 יוחלף הקורס תכנון, ניתוח ועיצוב מערכות מידע (‏‏10645‎‎)‏‏ בקורס חובה אחר, ניהול טכנולוגיה וחדשנות (‏10777‎)‏, שעדיין אינו נלמד. סטודנטים שהחלו את לימודיהם לפני סמסטר א2015, שלמדו או ילמדו את הקורס תכנון, ניתוח ועיצוב מערכות מידע (‏10645‎)‏, ויבחרו ללמוד גם את הקורס ניהול טכנולוגיה וחדשנות (‏10777‎)‏, הקורס ניהול טכנולוגיה וחדשנות (‏10777‎)‏ ייחשב במסגרת לימודי החובה בניהול, והקורס תכנון, ניתוח ועיצוב מערכות מידע (‏10645‎)‏, ייחשב במסגרת לימודי הבחירה בניהול.

בשילוב עם החוג במדעי המחשב – מערכות ויישומים אין ללמוד את הקורס תכנון, ניתוח ועיצוב מערכות מידע (‏‏10645‎‎)‏‏, במסגרת קורסי הבחירה בניהול.

דרישות החוג בחינוך (‏במגמת תכניות לימודים ושיטות הוראה‎)‏

לימודי חינוך: 48 נ"ז

חובה – 24 נ"ז1

רמה

נ"ז

תכנון, פיתוח ויישום תכניות לימודים (‏10106‎)‏

ר

6

פרקים בסוציולוגיה של החינוך (‏10485‎)‏

ר

6

פסיכולוגיה בחינוך (‏10125‎)‏

ר

6

פילוסופיה של החינוך (‏10765‎)‏ 1

ר

6

השתתפות במחקרים בפסיכולוגיה ובחינוך (‏91412‎)‏ 2

בחירה – 24 נ"ז1

בבחירה יש לכלול לפחות 12 נ"ז מתקדמות.

הוראה יחידנית (‏10256‎)‏

ר

6

קריאה: תאוריה ומעשה (‏10123‎)‏

ר

6

אתגרים בניהול בית ספר (‏10635‎)‏

ר

6

סוגיות בחינוך מיוחד (‏10139‎)‏

ר

6

מחוננות וכישרונות מיוחדים (‏10711‎)‏

ר

6

הכנסת שינויים למערכת החינוך (‏10318‎)‏

מ

6

פעילות גומלין בכיתה (‏10328‎)‏

מ

6

הוראה: מקצוע, אומנות, אמנות? (‏10363‎)‏

מ

6

מנהיגות ויישומיה בחינוך (‏10528‎)‏

מ

6

ליקויי למידה (‏10527‎)‏

מ

6

מטפורה בחשיבה החינוכית (‏10568‎)‏

מ

6

הפרעת קשב והיפראקטיביות (‏10563‎)‏

מ

6

פילוסופיה של המדע (‏20202‎)‏ 3

ר

6

דרישות סמינריוניות

עבודה סמינריונית אחת בחינוך.


1

הקורס פילוסופיה של החינוך (‏10765‎)‏ הוא חובה לסטודנטים שהחלו לימודיהם מסמסטר א2012 ואילך. סטודנטים שהחלו לימודיהם לפני סמסטר א2012 רשאים לכלול את הקורס בתכנית הלימודים שלהם או לוותר עליו. מי שלא ילמדו את הקורס יידרשו לצבור במסגרת החובה בלימודי חינוך פחות 6 נ"ז, ובמסגרת הבחירה 6 נ"ז נוספות. סטודנטים שלמדו את הקורס חשיבה ביקורתית (‏10145‎)‏, שאינו מוצע עוד, הקורס ייחשב להם במניין נקודות הזכות בלימודי הבחירה בחוג בחינוך, בשילוב עם החוג במתמטיקה בלבד.

2

סטודנטים ותיקים שיסיימו את לימודיהם לתואר לפני סמסטר ב2012 וכן סטודנטים בעלי תכנית לימודים מאושרת בתוקף שהקורס אינו נכלל בתכנית הלימודים שלהם, פטורים מקורס זה.

3

קורס זה הינו קורס בחירה בחינוך רק בשילוב עם חוג אחר במדעים.

דרישות כלליות לתואר הדו-חוגי

עמידה בכל הדרישות כמפורט בסעיף דרישות לימודים כלליות לתואר ראשון:

  • צבירת נקודות זכות לתואר
  • עמידה בכל דרישות הלימודים של שני החוגים
  • הוכחת ידע באנגלית
  • הדרכה ביבליוגרפית בספרייה

לפני הרשמה לקורס בתכנית יש לוודא עמידה בכל תנאי הקבלה אליו. יש לעמוד בתנאי הקבלה גם כאשר הם כוללים קורסים שאינם ברשימות החובה או הבחירה שבתכנית.

הערה כללית לשילוב שני חוגים

בשילוב של שני חוגים לתואר דו-חוגי, אם קורס הוא חובה בשני החוגים, לימוד הקורס יענה על דרישת החובה לשני החוגים. אם קורס הוא קורס חובה באחד החוגים וקורס בחירה באחר, יש ללמוד אותו במסגרת החוג בו הוא חובה ולא בחוג האחר. אם קורס מופיע כקורס בחירה בשני החוגים, אפשר לבחור אותו רק באחד מהחוגים ולא בשניהם.

 

 

הודעה חשובה

החל משנת הלימודים תשפ"ב (סמסטר א2022) חל שינוי במבנה תכניות הלימודים לתואר בוגר באו"פ

לפרטים נוספים