מהלך ההוראה
אלעד משתמש במשחק אינטראקטיבי קצר על מנת להמחיש מושגים ותהליכי חשיבה.
הוא מפרט בדיוק את הנדרש מהסטודנטים לצורך התרגיל, תוך כדי שהוא יוצר אווירה משחקית ובטוחה. לאחר שמגלים מי הזוכה, אלעד בודק מה היו הלכי המחשבה של הסטודנטים, ועל בסיסם מסביר את ההבדל בין המושגים שביקש להמחיש.


למה כדאי ליישם את המהלך

  • הסטודנטים והסטודנטיות מעורבים בלמידה כל הזמן
  • המשחקים יוצרים עניין במפגש
  • המשחק ממחיש את תהליך החשיבה שהמנחה מבקש ללמד
  • הסטודנטים לומדים על תהליך החשיבה מתוך התנסות וחוויה אישית
  • המשחקים מקנים ערך מוסף להשתתפות במפגשים החיים 





 

שימוש במשחקים לצורך המחשת רעיונות

לומדים מאלעד אלוני - קורס תורת המשחקים 10599

בקורס בתורת המשחקים

הקליקו

STRAWPOLL

כלי אינטראקטיבי ידידותי ליצירת סקרים מהירים,  מתאים לשילוב בהוראה שיתופית ובהוראה מרחוק

הקליקו