מהלך ההוראה
המנחה מכוון את הסטודנטיות להתחיל להיערך לבחינה כבר באמצע הסמסטר.
התכנון המוקדם מונע מהמנחה להיסחף עם "עוד קצת" מהחומר, והוא עוצר את הלימוד השוטף כדי להקדיש זמן לעניין החשוב הזה, לקראת סיום המפגש.
המנחה מציע שתי דרכים קונקרטיות לסיכום החומר, מסביר אילו תועלות יפיקו הסטודנטיות מהכנת הטבלאות, ואף מוסיף הצעה מעשית ומציע להן לחלק ביניהן את החומר כדי להקל על העבודה.



למה כדאי ליישם את המהלך

  • סטודנטיות וסטודנטים נוטים להתחיל להתארגן לבחינה ברגע האחרון, והם יכולים להפיק תועלת מהתארגנות מוקדמת שתתחיל כבר באמצע הסמסטר.
  • מיומנות הלמידה של סיכום בטבלה לפי קריטריונים תוכל לשמש את הסטודנטיות והסטודנטים גם בקורסים אחרים בהמשך לימודיהם.
  • בנוסף לארגון החומר לבחינה, השימוש בכלים שהמנחה מציע מסייע גם להבין טוב יותר את ההקשר של החומר הנלמד.





 

הכוונה לארגון חומר לקראת הכנה לבחינה

לומדים מאלון כהן בקורס פסיכופתולוגיה

בקורס פסיכופתולוגיה