פרופ' ליאו קורי מונה לנשיא האוניברסיטה
חברי מועצת האוניברסיטה הפתוחה בראשות הנגידה גב' דורית בייניש, נשיאת בית המשפט העליון בדימוס, אישרו ב- 21.6.2023 את החלטת הועד המנהל של האוניברסיטה בראשותו של ד"ר אורי ירון,  למנות את פרופ' ליאו קורי לתפקיד הנשיא העשירי של האוניברסיטה הפתוחה החל מה-1 באוקטובר 2023. 

פרופ' קורי יחליף את פרופ' מימי איזנשטדט שתסיים את תפקידה בסוף חודש ספטמבר 2023.

פרופ' ליאו קורי הוא פרופסור מן המניין להיסטוריה ופילוסופיה של המדעים באוניברסיטת תל אביב. הוא בעל תואר ראשון במתמטיקה מאוניברסיטת סימון בוליבר בקראקס  ותואר שני במתמטיקה מאוניברסיטת תל אביב. את עבודת הדוקטורט שלו כתב בתחום ההיסטוריה של המתמטיקה באוניברסיטת תל אביב.
 
ב-1996 מונה פרופ' קורי לחבר סגל בכיר במכון להיסטוריה ופילוסופיה של המדעים והרעיונות ע"ש כהן באוניברסיטת תל אביב. מחקרו מתמקד בהיסטוריה של המתמטיקה והפיזיקה מאז המאה ה-19. הוא פרסם שבעה ספרים ועשרות מאמרים בתחום זה, היה העורך הראשי של כתב העת Science in Context במשך עשור וחבר מערכת בכתבי עת נוספים בתחומו, ותרגם לעברית יצירות ספרותיות ממיטב הסופרים הלטינו-אמריקאים. פרופ' קורי הוא ממציא-שותף לרישום 20 פטנטים בינלאומיים בתחום איחסון אלקטרוני של נתונים.

פרופ' קורי היה חוקר ופרופ' אורח במכון הטכנולוגי של ציריך ETH, במכון מקס פלאנק בברלין, וב-MIT בבוסטון. הוא מילא מגוון תפקידים באוניברסיטת תל אביב, ביניהם ראש המכון להיסטוריה ופילוסופיה של המדעים, ראש בית הספר להיסטוריה ודיקן הפקולטה למדעי הרוח.

בעבר שימש פרופ' קורי כמרכז הוראה באוניברסיטה הפתוחה וכן פיתח את הקורס "תולדות המתמטיקה: מיוון העתיקה ועד אוילר".
 פרופ' קורי מסר: "אני נרגש לקבל את המינוי לתפקיד הנשיא עשירי של האוניברסיטה הפתוחה בשנת ה-50 להיווסדה,  ובכוונתי לפעול כמיטב יכולתי לקידום המטרות של אחד ממוסדות ההשכלה הגבוהה החשובים והמשפיעים ביותר ארץ".

בהצלחה פרופ' קורי.