· הסעות עובדים בקו רעננה-ירושלים: תיאום וטיפול בכל הקשור לביצוע של הסעות עובדים בקו זה.
· הסעות לסיורים וטיולים: תיאום וטיפול בכל הקשור להזמנת הסעות לסיורים/ימי עיון/טיולים מחלקתיים ועוד), על פי פנייה של המחלקות השונות באו"פ (אסכולות, מחלקות אקדמיות ועוד). יש למלא טופס "הזמנת הסעות בסיורים". יש לשים לב: על פי חוק, זמנֵי הסיור לא יעלו על 12 שעות.
◾הסעות לאורחים/מרצים: תיאום וטיפול בבקשות של המחלקות השונות (לשכת הנשיאה, מנכ"ל, יחסי ציבור, מחלקות אקדמיות שונות) היחידה המזמינה תציג תקציב לכך מתוך תוכנית העבודה המחלקתית. לביצוע הסעות לאורחים/מרצים וכדומה, יש להכנס ל
אתר התחבורה.
הוראות כלליות:
א. אישור על ההזמנה יישלח למזמין בדואר אלקטרוני או יימסר בטלפון, ויפורטו בו סוג הרכב שנבחר להסעה ועלות ההסעה.
ב. שם הנהג ודרכי התקשרות עמו יישלחו למזמין בדואר אלקטרוני או יימסרו בטלפון כיום לפני מועד ביצוע ההסעה.
ג. חובה להודיע למדור תחבורה על כל ביטול או שינוי בהזמנה.
ד. חשוב לדווח על תקלות בזמן התרחשותם בטלפון 09-7781013.
ה. לא ניתן לבצע שינוי בהזמנה ללא אישור ראש מדור תחבורה.
ו. עלות ההסעות תחול על המחלקה המזמינה. בטופס ההזמנה יש לציין מספר מחלקה לחיוב.
הזמנת מוניותאישור נסיעה במונית הוא באחריות ראש מדור תחבורה ובכפוף לאישורו הישיר של מנהל מחלקת ביטחון בטיחות תחבורה וחירום.
השיטה:א. הדרישה לשימוש במוניות תיעשה לצורכי עבודה בלבד.
ב. הזמנת המונית מותנית באישור מנהל המחלקה המזמינה.
ג. עובד אשר צריך להזמין מונית לצרכי עבודה בלבד, יש לבצע הזמנה דרך אתר התחבורה ולמלא את פרטי הנסיעה.
ד. מקרים יוצאי דופן ואישורים חריגים יובאו בפני ראש מינהל לוגיסטיקה ובאישורו בלבד.
הוראות כלליות:א. אין לבצע נסיעות פרטיות על חשבון האוניברסיטה הפתוחה.
ב. ככלל, לאחר שהוזמנה מונית, אין לתת לה להמתין, ולא יאושרו דמי המתנה. במקרים חריגים יש לנמק את הסיבה להמתנת המונית ולתשלום עבור ההמתנה, ובכל מקרה אין לאפשר למונית להמתין משך זמן העולה על 5 דקות.
ג. תהליך הבקרה על השימוש במוניות באוניברסיטה הפתוחה ועל חיובי המחלקות יבוצע על-ידי מדור תחבורה.
ד. אם תתעוררנה בעיות ספציפיות אצל גורם זה או אחר באוניברסיטה הפתוחה, באישור ראש מינהל לוגיסטיקה לתת פתרון ייחודי הולם לאחר בדיקת הנושא.