ג1 פאנל: חדשנות בעולם מדעי הרוח והחברה - מתודות חישוביות: מחקר והוראה
(נוידרפר)
יו"ר: דפנה קניג (האוניברסיטה הפתוחה)
משתתפים:דפנה קניג (האוניברסיטה הפתוחה), גלעד גוטמן (האוניברסיטה הפתוחה, אוניברסיטת ת"א), זף סגל (המכללה למנהל), אלון פישמן (האוניברסיטה הפתוחה), יעל דקל (האוניברסיטה הפתוחה, אוניברסיטת בן-גוריון), נעה תורג'מן (אוניברסיטת בר-אילן)
ג2 הרצאות מלאות: נתונים ופדגוגיה דיגיטלית
(צ'ייס)
יו"ר: פרופ' ארנון הרשקוביץ (אוניברסיטת תל-אביב)
|
מרצים ומתרגלים רוצים נתונים: עניין ושימוש בנתונים על תהליכי הלמידה של סטודנטים
מאיה אושר (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל), קרן שגיא (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל), אולגה צ'ונטונוב (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל), איתן נוה (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל), עדו רול (הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל)
|
|
ניתוח מבוסס-לוגים של פרקטיקות חשיבה חישובית: המקרה של ניפוי שגיאות בתכנות מבוסס-בלוקים
גורן דיין (אוניברסיטת תל אביב), ארנון הרשקוביץ (אוניברסיטת תל אביב)
|
|
הזדמנויות לשילוב משחוק (Gamification) בהשכלה הגבוהה: ניתוח מגמות ותיאוריות במחקר
נתנאל סאבס (האוניברסיטה הפתוחה), ניצה גרי (האוניברסיטה הפתוחה)
|
|
הטיות באימוץ נקודות מבט בקריאה של טקסטים דיגיטליים אצל מבוגרים דו-לשוניים
דורית סגל (האוניברסיטה הפתוחה), גתית קוה (האוניברסיטה הפתוחה)
|
ג3 מושב פוסטרים ב
(קנבר)
יו"ר: ד"ר חגית מישר-טל (המכון הטכנולוגי חולון)
1. שימוש בהקלטות זום בקרב סטודנטים
מאי חנניה (המכון טכנולוגי חולון), ירדן זילברמן (המכון טכנולוגי חולון), חגית מישר-טל (המכון טכנולוגי חולון)
2. זהותם המקצועית של מפתחי הדרכה המשולבים בארגונים
שרי בלי (המכון טכנולוגי חולון), שנהב גידה (המכון טכנולוגי חולון), חגית מישר-טל (המכון טכנולוגי חולון)
3. אילו גישות טכנו-פדגוגיות בפיתוח מקצועי של מורים בעולמות וירטואליים יכולות לשנות תהליכי למידה ולהפוך מורים לסוכני שינוי?
ליאורה רודריג (האוניברסיטה הפתוחה), תמר שמיר-ענבל (האוניברסיטה הפתוחה), אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה)
4. השפעת הדמיה תלת-ממדית סבילה ופעילה על תהליכים מטה-קוגניטיביים בלמידת כימיה
עביר אבו צבייח (האוניברסיטה הפתוחה), יעל סידי (האוניברסיטה הפתוחה), עדי ברן (האוניברסיטה הפתוחה)
5. שימוש בעייתי באינטרנט (PIU) בקרב ילדים צעירים: דפוסי התנהגות וגורמי סיכון משפחתיים ואישיים
קרן גאלואי (האוניברסיטה הפתוחה), טלי היימן (האוניברסיטה הפתוחה), דורית אולניק-שמש (האוניברסיטה הפתוחה)
6. שיפור גמישות קוגניטיבית בקרב מתבגרים על הרצף האוטיסטי באמצעות טכנולוגית סרטוני 360° ומשקפות מציאות מדומה (VR) לצורך קניות בסופרמרקט
בטי שרייבר (סמינר הקיבוצים), קרן האוזר (סמינר הקיבוצים)
7. תרגול זיכרון עבודה באמצעות רובוט בקרב ילדים עם עיכוב שפתי הלומדים בגני עיכוב התפתחותי
בטי שרייבר (סמינר הקיבוצים), תהילה פיטל (מכללת סמינר הקיבוצים)
8. העצמן קולן של סטודנטיות ערביות-בדואיות בסביבת הפורום המקוון בצל מלחמת חרבות ברזל
עארף אבו- גוידר (מכללת אחוה ומכללת קיי)
9. ביום שאחרי קורונה: פרספקטיבה של מורים ערבים ביחס להטמעת כלים דיגיטליים בהוראה
חנין ואסל (המכללה האקדמית בית ברל)
10. גורמים מעודדים ומעכבים של למידה שיתופית מקוונת בסביבת הוראה במרחב של עולמות וירטואליים
סיגל טל (המכללה האקדמית אחוה), אורית אבידב-אונגר (המכללה האקדמית אחוה), מירב חיאק (המכללה האקדמית אחוה, אוניברסיטת בן גוריון)
11. כלי דיגיטלי להנגשת השימוש בכרטיס הרב-קו עבור נוסעים עם מוגבלות שכלית התפתחותית
אורית בן שושן (האוניברסיטה העברית ירושלים)
12. חקר היקום: שיפור מיומנויות קוגניטיביות ותפיסות מורים באמצעות תוכניות חינוך לחלל
דב רוסו (אוניברסיטת אלכסנדרו יואן קוזה של יאשי, רומניה)
ג4 סדנא: התנסות בהוראה במטאוורס
(כיתה 7)
יו"ר: אמיר וינר (האוניברסיטה הפתוחה)
משתתפים:אמיר וינר (האוניברסיטה הפתוחה), בני זקס (האוניברסיטה הפתוחה), יעל לוינסון (האוניברסיטה הפתוחה), יוני ישראלי (האוניברסיטה הפתוחה), יעל יונג (האוניברסיטה הפתוחה), נטע בודנר (האוניברסיטה הפתוחה)