טקס פרס דיקן הלימודים האקדמיים ליוזמות ולהתחדשות בהוראה

השנה נענו לקול הקורא  34 אנשי ונשות הסגל האקדמי והוגשו 28 יוזמות המבטאות כולן התחדשות מעוררת השראה בתהליכי ההוראה והלמידה באו"פ.

ועדת הפרס בחרה מתוכן 7 יוזמות זוכות ועוד 5 יוזמות שאומנם לא זכו בפרס הכספי אך הן ראויות לשבח מיוחד.
תודה לכל המגישים והמגישות וברכות חמות לזוכים ולזוכות!​

מוזמנים.ות להתרשם מהיוזמות ברשימה שלפניכם.ן , לקבל רעיונות וכיווני פעולה אפשריים, אותם תוכלו ליישום בתהליכי ההוראה שלכם.ן כבר בסמסטר הקרוב.

 

 

 

יוזמות התחדשות שזכו בפרס

"בואו נדבר גלויות": על כוחה של תמיכה רגשית חברתית

עידית נבו

עידית נבו

שילוב פרקטיקה עכשוית במוקד הלמידה התיאורטית

ד"ר רינת שאנן-סצ'י

ד"ר רינת שאנן-סצ'י

שיתוף, טכנולוגיה והוראה – בדרך להנחייה מתקדמת

ד"ר רותם פיק

ד"ר רותם פיק

מביאים את המציאות לכיתה: המפגש בין תיאוריה, אקטואליה ואנשים אמתיים

ד"ר הילה זהבי

ד"ר הילה זהבי

מיומנויות תרגול עצמי בקבצים שיתופיים

מרי כצמן

מרי כצמן

שיתוף פעולה בהנחייה כמנוף להתחדשות

ד"ר דורון טימור ואביטל סגן כהן

ד"ר דורון טימור ואביטל סגן כהן

מודל מעגלי של פיתוח והוראה: התחדשות כתהליך משולב ודינמי

1

ד"ר אור קרסין וד"ר יפעת פז

 

 


יוזמות התחדשות ראויות לשבח

פתח הכל