פרויקט המטורגטים של  ד"ר ענת בן דוד
מערכת הבחירות הסוערת מביאה את כל המפלגות לנהור לפייסבוק והן משקיעות סכומי עתק בפרסום מפולח לקהלים שונים שנקרא בז'אנר המקצועי "טירגוט" (נגזרת של המילה מטרה  Target).

מחקר חדש של חוקרת האינטרנט ד"ר ענת בן דוד, מהמעבדה הפתוחה למדיה ומידע במחלקה לסוציולוגיה, מדע המדינה ותקשורת באוניברסיטה הפתוחה, מנסה להתחקות אחרי המודעות, לרכז את המידע ולחלץ ממנו מידע ותובנות על האופן שבו "מטרגטים" המפרסמים את הגולשים  ברשתות החברתיות.